Leden 26, 20196 r Hlavně podvozek mazdy je úplně někde jinde.Japonci to umí skvěle naladit a nepotřebuji žádné DCC.
Leden 26, 20196 r Ano, za Mazda od druhé výbavy vychází dobře (otázka pak je, jaké slevy je Mazda schopna nabídnout). Ale porovnávat ten 2.0 G122 s 1.5 TSI? V základu je jeho slabší varianta, to je obdoba 1.0 TSI svými parametry a tam se Scala ve slušné výbavě (Kessy, auto klimatizace, adaptivní tempomat atd. dá poskládat kolem 500tis.). A pokud bys to chtěl srovnávat s 1.5 TSI, tak buď musíš od současné ceny Scaly odečíst příplatek za DSG, nebo k Mazdě za 65K přičíst automat. 1.0 TSI myslím že slušná výbava, jen ten Digi panel jsem v konfigurátor nenašel, ale i po přičtení jeho ceny jsme stále pod základní cenou té Mazdy http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/140715307 A ano, obě mají v zadu vlečnou nápravu, Japonci to ale umí naladit, no na reálné zkušenosti si u obou počkáme...
Leden 26, 20196 r Autor Zarytému škodovákovi to stejně nikdo nevysvětlí. Také jsem x-let říkal, že je škodovka pro čechy nejlepší, ale pak se člověk sveze v jiném, pozná naprosto jiný přístup jiné značky, pročte zahraniční fóra a docvakne mu, proč platit za emisní skandál, když jinde umí lepší a levnější. Že Japonci s emisemi nepodváděli a na normu 6b byli připraveni dopředu i s většími atmosférami, nechápu to ?.
Leden 26, 20196 r Autor před 1 minutou, Martab napsal: Ano, za Mazda od druhé výbavy vychází dobře (otázka pak je, jaké slevy je Mazda schopna nabídnout). Ale porovnávat ten 2.0 G122 s 1.5 TSI? V základu je jeho slabší varianta, to je obdoba 1.0 TSI svými parametry a tam se Scala ve slušné výbavě (Kessy, auto klimatizace, adaptivní tempomat atd. dá poskládat kolem 500tis.). A pokud bys to chtěl srovnávat s 1.5 TSI, tak buď musíš od současné ceny Scaly odečíst příplatek za DSG, nebo k Mazdě za 65K přičíst automat. 1.0 TSI myslím že slušná výbava, jen ten Digi panel jsem v konfigurátor nenašel, ale i po přičtení jeho ceny jsme stále pod základní cenou té Mazdy http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/140715307 A ano, obě mají v zadu vlečnou nápravu... Bral jsem, že u TDi je příplatek za DSG 30tis, jestli to bude u benzínu, kdo ví.
Leden 26, 20196 r Jestli je to narážka na mně, tak já škodovce nějak extra nefandím, Scala se mi nelíbí vzhledově, ale to je můj problém a ten nesmí vstupovat do objektivního hodnocení. [sPOIL]Před tím než jsem koupil aktuální Fabii, chtěl jsem Mazdu 2, to auto jezdí výborně, ale když jsem chtěl podobně silný motor jako je 1.2 TSI a podobnou výbavu (FA, automatická klima, tempomat, vyhřívané sedadla atd.), tak ta 2 byla prostě dražší a to je důvod, proč ji nemám (Yaris na tom byl podobně, ale nelíbí se mi vzhledově)...[\SPOIL]
Leden 26, 20196 r Autor před 4 hodinami, Martab napsal: Jestli je to narážka na mně, tak já škodovce nějak extra nefandím, Scala se mi nelíbí vzhledově, ale to je můj problém a ten nesmí vstupovat do objektivního hodnocení. [sPOIL] Před tím než jsem koupil aktuální Fabii, chtěl jsem Mazdu 2, to auto jezdí výborně, ale když jsem chtěl podobně silný motor jako je 1.2 TSI a podobnou výbavu (FA, automatická klima, tempomat, vyhřívané sedadla atd.), tak ta 2 byla prostě dražší a to je důvod, proč ji nemám (Yaris na tom byl podobně, ale nelíbí se mi vzhledově)... [\SPOIL] Nene, obecně, v okolí znám více takových lidí. Pro někoho třeba podstatný detail - Scala rozvor 2649, Mazda 3 2725mm - 7 čísel vzadu už bude asi znát Upraveno Leden 26, 20196 r od Jan R.
Leden 26, 20196 r Upřímně řečeno, ten povyk kolem nové Mazdy 3 nechápu. Jo, je hezká zvenku i uvnitř, ale přišla o víceprvek, o jízdních vlastnostech můžeme zatím jen spekulovat a základní cena je výrazně navýšená zbytečnostmi. Předchozí model nabízel lepší poměr value for money. Na ceník nové Corolly jsem byl zvědavý a...no levnota to není. Hlavně sedan platil za dobrou nabídku a ke konci se u nás slušně prodával, s tím je asi konec. Jinak v Polsku je dávno kompletní ceník a mají to o něco lepší. Zajímavé je, že HB a kombi dostaly už v nejnižší výbavě "basic LED" světlomety.
Leden 28, 20196 r víceprvek x jednouchá náprava, to už se řešilo na Octavii. Zbytečný povyk kvůli ničemu.
Leden 28, 20196 r Autor Ale kolikrát měnili uložení a tlumiče vzadu u trojky než to lidi skousli. Situace se může opakovat.
Leden 28, 20196 r Autor Spíše teorie - svezou se s předváděčkou, která bude mít nastavitelné tlumiče a pak se základním podvozkem, ten rozdíl bude tak znatelný, že prodejce vydělá x tisíc navíc. Ale kdo se hned po sobě sveze s tuhou a víceprvkem to pozná hned.
Leden 28, 20196 r Někdo platí na dieselgate, někdo za podstatně dražší díly. On ten transport přes celou Evropu, event. přes půl světa taky něco stojí, totéž je to se servisní sítí. Yarise s bubny vzadu bych s Fabií nesrovnával, nepasuje to ani velikostí, ani motory, ani "eko" faktorem. Yaris s tím lepším motorem asi celkem jede, ovšem pak je verze hybrid.
Leden 28, 20196 r ten rozdíl nepozná víc jak 70% lidí, to vím ze zkušenosti. Navíc Scala ma nastavitelné tlumiče, ale pleteš si trochu jejich funkci. Je sportovní podvozek s volitelnou tuhostí tlumičů, takže něco SPORT a SPORT+ Upraveno Leden 28, 20196 r od Habi001
Leden 28, 20196 r Autor před 11 minutami, bouchy napsal: Někdo platí na dieselgate, někdo za podstatně dražší díly. On ten transport přes celou Evropu, event. přes půl světa taky něco stojí, totéž je to se servisní sítí. Yarise s bubny vzadu bych s Fabií nesrovnával, nepasuje to ani velikostí, ani motory, ani "eko" faktorem. Yaris s tím lepším motorem asi celkem jede, ovšem pak je verze hybrid. Yarise by fakt nikdo nesrovnával to má jinou cílovou skupinu. Fabie má kombi a XDS, Yarisem do Chorvatska nikdo nepojede, kufr fakt malý, tvary to má pro ženskou, jen městské max. příměstské.
Leden 28, 20196 r Autor Ono je stejně celá diskuze k ničemu, max. sem vložit odkaz na konkurenční značku. Cca. 95% koupí auta na úvěr nebo operák, jestli má o 500 vyšší splátku, to neřeší. Zbytek koupí, co mu padne do oka, jestli má nemá něco navíc je jedno. Líbí se mi Scala, tak si ji koupím.
Leden 28, 20196 r 5 hours ago, Habi001 said: víceprvek x jednouchá náprava, to už se řešilo na Octavii. Zbytečný povyk kvůli ničemu. Přesně kvůli takovým výrokům se musím těžce ohradit. Stejný jak tvrdit že trivalec je pomalu stejný jak šestiválec a normální člověk to nepozná.
Leden 28, 20196 r 5 hours ago, Jan R. said: Ale kolikrát měnili uložení a tlumiče vzadu u trojky než to lidi skousli. Situace se může opakovat. Tak ono to možná taky bude tím že ten původní podvozek ladila škodovka protože W neměl kapacitu volných lidi pro nastavení. Škodovka podvozky neumí a ani se je neměla kde naučit dělat. Osobně jsem taky zvědaví jak se bude chovat Scala se standardním podvozkem. Neříkám že se ta náprava nedá odladit a nastavit pro běžný použití což ukázala a i dokázala konkurence.
Leden 28, 20196 r Autor To se dozvíme určitě do konce května, Svět Motorů určitě udělá podrobný test v normální konfiguraci. To čím budeme jezdit na konci dubna budou verze min. za 600. Kodiaqy byli 1,2mil skoro všechny autosalony měli stejnou verzi, Karoqy byli kolem 800. Co jsem vypozoroval, tak je asi prodejce, nebo úzce spjat, ty to berou jinak. Osobně říkám, rozdíl na trase Liběchov - Doksy musí poznat každý, ale hádat se nebudu ?. Ano dá.
Leden 29, 20196 r Dneska mi to nedalo a byl jsem se zastavit u svého prodejce škoda jakou dostanu při objednání slevu. Minimálně 13% max 16% s konečné ceny. Takže Scala je pro mladou pořád ve hře i když koukám po konkurenci.
Leden 29, 20196 r Jedná se o auto s výběrem výbavy na objednávku nebo jedno z těch, co teď navyrábí, pak rozešlou po autosalonech jako první prodejní vozy "na place"?
Leden 29, 20196 r Auto si samozřejmě nakonfiguruju dle přání. A sleva je na celkovou částku na vůz. Bez vlivu na způsob placení. Když budu objednávat tak jedině 1.5tsi v manuálu který ted není. Takže když budu auto chtít budu muset počkat až se bude dát objednat 1.5 s manuálem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.