Květen 22, 20214 r @Kubo22 Nie, nie je to normalne. Kazdy seriozny servis by sa ti k tomu vyjadril triezvo. Ja neviem v akom stave su moje, ale pozriem. Cca 50t km mam a zatial ok a dokonca i stichli ako je teplejsie. No u mna brzdy a pneu maju vysoky najazd, kedze jazdim dlhe trasy s par brzdeniami a santim len na serpentinkach a sem tam, ked prevetram motor.
Květen 22, 20214 r @Kubo22 tak zlatý fleky, takhle hrbolatý kotouče jsem v životě neviděl, to jako by byly z bláta.
Květen 22, 20214 r @Kubo22 bud by som reklamoval, alebo si kupil kvalitne kotuce a platnicky a vymenil ich. Zial to su uz dalsie naklady na nove auto. Co mns prekvapilo pri kupe je velkost kotucov. Prisli mi velmi male na 115k. Je pravda, ze hmotnost auta je nizka, no predtym som mal 300ky ci 320ky kotuce na 130k aute. Hmotnost bola ale plus 300kg
Květen 22, 20214 r Taky bych zkusil včas reklamovat. Co jsou to kvalitní kotouče a desky? Vždy beru na svoje tři auta z skoda-dily.cz jen díly pro prvomontáž a nebyl problém.
Květen 22, 20214 r Tak zjavne prvodily stoja za h...o v tomto pripade. Urcite znacky, ro robia kvalitne brzdove komponenty roky. Menovat nejdem. A tiez nekombinovat kotuce a platnicky bars ako. Daktore kombinacie piskaju.
Květen 22, 20214 r Ja som nikdy nedaval originaly. Dokonca som si nosil diely a olej i pri novom aute. Chlapi mi povedali, ak vedeli, kto im robi prvovyrobu a ja som si vybral podla uvazenia. Zaruka platila nadalej na zaklade blockovej vynimky definovsnej eu a ja som bol spoko, lebo som daval kvalitne a casto kvalitnrjsie diely ako z 1. vyroby. Zase ale pri najazde 50-60t som nechcel dake lacne rozvody a ine.
Květen 22, 20214 r Taky mohli mít taky nějakou špatnou várku desek, nebo kotoučů. Tak to dopadne když si oba díly nesednou a u většiny náhrad, když se kombinují. Záleží, kde a na co ty originály použiješ, není díl jako díl jako například ty rozvody, spojka, brzdy atd. Na nové či zánovní auto levné polské či čínské náhrady asi ne, druhovýroba taky jak co a kde. Ale chápu že někdo šetří....
Květen 22, 20214 r Setria vyrobcovia. Lebo pri 1mil. ks zadefinuju parametre, co stacia na bezpecnu a spolahlivu prevadzku so skorsim opotrebenim a ma usetrene. Ved pride k nam na vymenu. Isto tam neda premiove kotuce, atd. Takze tu nejde o setrenie, ale o to, ze za rovnaky peniaz mam lepsiu kvalitu.
Květen 22, 20214 r A to ze je to 1. vyroba, skoda logo. Na to mozem zavudbut. Aj tak je tam dake ate, bosch v lepsom pripade.
Květen 22, 20214 r Tak 99% casu jazdim autom sam. Tym padom zadne brzdy velmi nezatazujem. Stav na foto je po 2 tyzdnoch co auto bolo odstavene. A teraz som autom jazdil jeden tyzden, len po meste. Akurat dnes sme cestovali cela rodina, auto zatazene skoro na max. cesta 300 km, zajtra ideme opat plne zatazeni naspat. Uvidim zajtra, ci sa nieco zmeni na kotucoch. Ale na brzdeni nebadat nic, ziadne trasenie ani vibracie, ani zvuky. Zda sa mi, ze auto brzdi ako za nova. Tak neviem. Akurat mi po 22 tis. km vybehla hlaska skontrolovat olej. Zajtra pomeram, dolejem a uvidim kolko ten technicky skvost zerie oleja.
Květen 23, 20214 r Temu oleja sme riesili uz inde. V mojom vlakne je i moja spotreba za 30t km. Zaujimave je, ze od vymeny mam najazdene cca 20tkm a zozralo menej ako pri 1. cykle. Som zvedavy na tie brzdy, ci ti to bude robit i dalej, resp. ci sa to dobrusi.
Květen 23, 20214 r @Kubo22 Pokud ta fotka není nijak "dophotoshopovaná", tak ty kotouče vypadají jako gramofonová deska s pořádnýma drážkama.... Já s brzdama problém nemám, resp. to neřeším. Přední jsou krásně lesklé, zadní mi přijdou v pohodě až na otisky od destiček. V garáži ručku nepoužívám, přesto lehká vlhkost např. po jízdě v dešti stačí k tomu, aby se tam vytvořila lehká povrchová koroze, která se následně pomalu obrousí. Taky je občas po výjezdu v tichu garáže slyšet "drhnutí" kdy deska vždy projede kolem toho "zkorodovaného místa". Stačí párkrát šlápnout na brzdu a je to pryč. Otisk na zadku je vidět tady: Btw. tady ještě materiál k "vadám" kotoučů - třeba to někomu pomůže v tom, aby věděl, co je příčinou a co se s tím dá/nedá dělat:
Květen 25, 20214 r Ahojte, takže toto je foto z víkendu - trochu hrdze pripisujem aj tomu, že prší a je vlhko. Nič to nemení na tom, v akom stave sú tie kotúče.
Květen 25, 20214 r @Kubo22 platnicky mas v akom stave? obe strany mas take ryhovane, ci len jedna? ja by som si to osobne doma zhodil a pozrel i platnicky a precistil cely mechanizmus a mozno dal stiahnut tu hornu vrstvu kotuca. to vyzera, ako keby si mal nieco medzi platnickou a kotucom, ale ze po celej sirke, to pochybujem.
Květen 25, 20214 r Obe strany su rovnake. Baterkou som tam svietil, platnicky su OK. Kazdu chvilu ma to zavola na servis, tak to dam pozriet.
Červenec 18, 20214 r Posledni dobou mi hrozne casto asistent rozjezdu do kopce brzi tak, ze kdyz se rozjedu, tak ty brzdy bouchnou takovym zpusobem, ze to vypada jak kdyby mi upadlo cele kolo. Ja s tim uz od zacatku trochu bojoval, protoze to bylo prvni auto s timhle systemem, ktery jsem ridil. Nekdy se rozjedu krasne plynule bez couvnuti, jindy v tom praskne a auto couvne.. Vubec si nedokazu predstavit, ze budu parkovat v nejakym prudsim kopci, za mnou auto a ja budu “spolehat” na asistenta.
Červenec 18, 20214 r Dělá mi to také, ale ne jen v kopci. Když měním směr dopředu / dozadu nebo naopak, tak se někdy od brzd při rozpohybování auta ozve vyloženě rána a jde to cítit i v karoserii. Asistent mi ale drží, neucovává. Upraveno Červenec 18, 20214 r od slapnahrabe
Červenec 19, 20214 r Mám SCALU 08/2020 a robí mi presne to isté ako píše slapnahrabe. Odnova. Teraz tam je 8000 km. Ale s asistentom rozjazdu som ešte problém nemal.
Červenec 19, 20214 r to s tym buchnutím robí aj mne od nova . Robí to ked cúvam a zastavím tak sa ozve buchnutie . mám r.v 3/2020
Červenec 19, 20214 r ono to je tak, že scala má pred kolízny systém, keď cúvame, je tam automatické brzdenie. Funguje to tak, že pri začatí cúvania človek cíti ako sa brzdový systém tlakuje, aby vedel zasiahnuť. Potom keď sa pohneš dopredu, to akoby povolí, a to robí ten zvuk. Raz je to výraznejšie, až to počuť spôsobom ako popisujete, inokedy je to skoro nebadateľné. Ale na brzdovom pedále je to cítiť skoro vždy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.