vormen Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna (editace) to by bylo ideální, ale nevím, jak by se na to tvářili Dívám se, že za orig. díly bych dal v eshopu skoro 10 tis., takže ono těch 16 asi bude opravdu taková běžná cena. Možná by to někdo za dvojku vyměnil takže 12 garáž vs 16 autorizák, volím autorizák. Editováno: 7. Dubna, autor: vormen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna bezna prax. ja som si nosil diely pri oploch aj pocas zaruky. nacenil som diely v opli, kde vedeli vyrobcu tak som poprosil nech mi doplnia a ked som chcel kvalitnejsie, ci lacnejsie diel som doniesol podla cisla co som mal. EU to uz roky dozadu osetrila zakonom a zaruka ti plati nadalej. teda tu pri tej 5rocnej to bolo inak. tak isto som si brzdy doniesol teraz na scalu. nechcel som to blato co tam bolo a doniesol som si vlastnu znacku a dal vymenit u nich. praca vysla na nejakych smiesnych 35 eur cca. neautorizaky auta nenosim. uz i jazdenku som po kupe nosil do autorizaku s vlastnymi dielmi. neviem ako skoda, ale predchodca mal knizku v servise, kde boli ukony - casy pre jednotlive ukony normovane, kolko je max. casovych jednotiek co mozu uctovat. takto ma napriklad stali vymeny rozvodov-praca okolo 65 eur pri G modeli a 75 eur pri J modeli. neautorizak mi vravel ze hodka 20 eur, vymena 2h a suma 120-150. ked som sa pytal ze 2x20 je odkedy 120, tak mi povedal, ze oni rozvody nebudu robit za tie peniaze a ked mi ukazal co by tam dali a ze svoj material nemozem inak priuctuju k praci dalsiu 100ku, tak mi bolo jasne, ze kam to auto dam. a vyhoda, vzdy pri predaji som mal komplet servisnu historiu auta z autorizaku. kazda grancka, kazda vymena brzd, rozvodov. reklamacie a zarucne ci pozarucne opravy som nemal predtym takze krasna cista historia vysla so servismi s udrzbou a poistnymi udalostami ak boli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna ktore brzdy ides menit? aky material si zvolil, ze ta to vychadza na 10? ved to je 400 eur, to sa mi nezda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna Minulý rok som kupoval komplet zadné brzdy v máji. Materiál zo zaužívaného obchodu, nie najlacnejší ma stál cca 85 eur s DPH. kotúč, platničky - komplet ATE. Tie ceny sú obdobné i tento tok čo som pozeral čísla. Ja mám TDI, ale nečakám rozsiahle zmeny. Takže do 2500-3000 Kč by si mal mať materiál základný. Viem že oproti výmene v škode, čo som mal cenu bol rozdiel okolo 150 eur a samozrejme tam by dali tie slávne "blatové" brzdy čo sa tu riešili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna díval jsem se na orig. díly na eshopech 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna (editace) Potom ta cena je jasna. Platis skatulu s logom skoda Ak vies zisti si kto tam original vyraba pre nich. Bude to jedna z tych beznych znaciek co robia brzdy. Ja uz roky preferujem ate po prvovyrobe resp. zimmermani som maval este. Editováno: 7. Dubna, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fuzo Vloženo Čtvrtek v 09:27 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 09:27 Ahoj Skaláci. mám najeto 70k a přemýšlím o výměně destiček. Rád se v autě kochám, nejsem brzda provozu, ale snažím se nebrzdit. Dojíždím k vesnicím a snížené rychlosti v klidu bez brždění. Šetří to PHM a destičky. Kotouče jsou v pohodě dle známého mechanika, tak že chci vyměnit jen destičky (to jsem vždy dělával i u své Škody 100 😉 ). Brembo přední a tyhle Brembo zadní . Připadá mi to že za 740,-Kč to není špatné, jsem z toho až nedůvěřivý. Co si myslíte o tom vy? Dík za každý názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo Čtvrtek v 10:33 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 10:33 Dřív to tak nějak bylo, dvoje destičky na jedny kotouče, ale dnes už tomu nevěřím. Jestli myslíš, že kotouče vydrží dalších 70tis., tak proč ne. Podle mě ne a pak budeš muset s kotoučama dávat i desky. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo Čtvrtek v 10:39 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 10:39 (editace) bezne davam na kotucoch 100k. ale jazdim dlhe trasy a ked to porovnam s tym co som jazdil vcera v BA, tak mi je jasne, preco tolko vydrzia. vymeni platnicky a ked pride cas na kotuc da platnicky nove ako pises. platnicky su drobne. aj ja si to idem zase prekontrolovat, ze pred garanckou a STK nech viem, ci mam aj platnicky menit. kotuce som vcera presiel, tie su ok, platnicky pozriem po zhodeni kolies Editováno: Čtvrtek v 10:40, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo Čtvrtek v 11:05 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 11:05 Já jdu nakonec na komplet brzdy do autorizáku za 16tis., ale asi bych nemusel. Chci mít dalších 5 let pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo Čtvrtek v 11:37 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 11:37 ved i s aftermarketom budes mat 5 let pokoj. aj pre autorizak, teda skodu to vyraba len niektory z tych vyrobcov co produkuju brzdove systemi ale zaplatis si a budes mat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo Čtvrtek v 13:17 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 13:17 ne všude vezme autorizák neoriginál díly na výměnu, nemám čas tohle řešit, každá návštěva servisu/pneuservisu/STK mě neskutečně zatěžuje, proto volím nejpohodlnější variantu. Navíc ikdyž aftermarket je stejný výrobce jako originál, může se materiál brzd lišit, obvykle to bylo ve prospěch orig. dílů. No jak je to dnes netuším při pohledu na tu hrůzu co mám na autě z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo Čtvrtek v 13:36 Sdílet Vloženo Čtvrtek v 13:36 (editace) väčšinou si vyrobca auta zada parametre a vyrobca komponentu mu podla toho ponukne produkt. v preklade ty v skoda baliku dostanes napriklad najlacnejsie ATE, kým ja si za 1/3 cenu navolím najdrahšie ATE z výberu s vyššou kvalitou ako aftermarket. preto ja preferujem túto cestu, lebo viem čo tam šlo a nie mistery box pod značkou Čisto príklad so značkou čo ja používam. Vidieť to na brzdách čo i dala ŠA na jednej náprave (zadnej) a na prednej kam som dal ja, že napriek vyššej záťaži vpredu sú ďaleko lepšie na tom. zobrať sú ti povinný všade-to ti zabezpečilo nariadenie EU, ale to by chcelo argumentovať. zaplatíš ako píšeš máš a máš poriešené. Editováno: Čtvrtek v 13:37, autor: csabac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.