Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na Fabii 1,4 50kW, r.v. 2001, se mi začal špatně zahřívat motor. Ručička teploty chlad. kapaliny stoupá jen pomalu nahoru a do středu se dostane jen ve městě, kde se často stojí na semaforech. Pokud jedu z kopce za chvíli klesne, když se motor zatíží zase trochu vystoupá. Myslíte, že je to termostat nebo čidlo (čidlo bych dokázal vyměnit sám)? Já myslím, že je to termostat. :angry:

tak mam ted stejnej problem :-( asi ten termostat :-(

Dle příznaků jasnej termostat,,,, :ph34r:

Taky hlasuju pro termostat.

  • 1 měsíc později...

Odešel mi teremostat, nechtělo se mi kupovat kompletní sadu i s čidlem, tak jsem trošku zapátral a podařilo se mi koupit termostat s víčkem za 480kč.

Teď už se zase ohřívá jak má :t

Kdyby měl někdo obdobný problém ať mi pošle zprávu, rád mu poradím kde to koupit.

ja ho koupil i s vickem za 350 :-)

A jak ti odešel?

Neotevíral, takže si vařil, nebo zůstal viset otevřený, takže se ti neohřál motor?

Zůstal viset otevřenej.

S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km.

Zůstal viset otevřenej.

S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km.

Hm, hm, hm, mě se stalo úplně to samý ze dne na den. Ráno zůstal otevřenej a už se nezavřel. Vyměnili mi ho celej i s čidlem za 1.804 Kč, viz příspěvky níže :angry:

Ale už to auto aspoň necuká při jízdě se studeným motorem. Asi už i to čidlo bylo nějaký nakřáplý, protože než se zahřál motor (cca 5 km) tak zejména při jízdě do kopce pod plynem to cukalo a škubalo jako studená Š120.

Mě to necukalo ani před tím, ale hřálo se pomalu a byla vyšší spotřeba.

mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat :D )

Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje..

chjo,chjo..

me taky vlastne odesel ze dne na denm cena ve skodovce me taky zaskocila protoze oni to prodavaji proste cele i s cidlem teploty

hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..

Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza :disgust:

No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku.

Tom

No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku.

Tom

tusim od 75 - 105 ?

toto ked niekto dokaze zobrazovat realne,

dam mu svoju dceru za zenu a polovicu kralovstva... :D

hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..

Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza :disgust:

No já bych zkusil vyměnit ten termostat, ale bohužel stojí 1.140 Kč protože je včetně čidla, samotnej ho prostě škodováci nedaj z ruky, s prací to vyšlo na 1.804 Kč :ph34r:

Jinak před výměnou se studeným motorem s autem pod plynem (nejlépe do kopce) do škubalo, cukalo a cyklicky nastávaly enormní propady ve výkonu, že jsem v tom autě celej poskočil :angry: . Teď zatím OK. Uvidíme. Hlavně, že samotné čidlo (bez termostatu) bylo měměno pod vlajkami před 25 měsíci, takže o jeden jedinný měsíc skončila záruka :kuk:

Proč celej termostat s víčkem komorou a čidlem?

Stačí víčko s termostatem, já ho kopil za 480 kolega za 350...

bezny obchody s autodilama ci vrakace ktery prodavaj i neco novejch dilu ti ho proste s deklikem za 350 prodaj

jinak ja tu jeden navic mam termostat kdyby byl zajem ale bez dekliku, jen cistej termostat

mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat :D )

Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje..

chjo,chjo..

já to mam za studena.. prvních 10 vteřin. Čistil jsem klapku, i v servisu a nic. Tak nevím. Lambda taky nová.. Hold je to... <_<

zase ze sebe udělám hlupáka, ale když teda chci vyzkoušet jestli to není termostatem, tak co přesně mám koupit? CO je vlastně "celej" termostat a co je potom to "víčko s čidlem" ? Hi, já vím, jsem asi hodně mimo, ale snad to někde vysvětlí...

ještě doplním: má vůbec smysl si myslet, že by to mohlo být tím termostatem, když mě to subjektivně žádné problémy nedělá? Ručička pomalu leze nahoru, po cca 3-5 min je na půlce a už se ani nehne. Ale auto se v zátahu hlavně do kopce dusí, jsou tam propady a cukáto...

Upraveno od luckyluck

Celej termostat je:

Komora termostatu ( přišroubovaná na hlavě ), čidlo, víčko termostatu a vlastní termostat.

Pak jde sehnat za více než poloviční cenu pouze víčko s termostatem.

U tebe bych řekl, že je termostat v pořádku, když se ti ohřeje za cca 3-5 min.

Zajeď na diagnostiku do Škoda Service.

  • 3 týdny později...

Ak necham auto po nastartovani stat asi 2-3 minutky mam hned teply chladic. Znamena to ze je vadny termostat a ostava otvoreny? Nevsimol som si za ako dlho je rucicka v strede ale zvysila sa mií spotreba.

Mě se motor neohříval ani při delší jízdě.

Podle toho co ty hovoříš máš termostat ok, já jsem ho koupil za 480kč termostat s víčkem, kolega tady psal že jde sehnat i za 350.

Jinak origo sada v Šáde service stojí kolem 1200kč.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.