Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na Fabii 1,4 50kW, r.v. 2001, se mi začal špatně zahřívat motor. Ručička teploty chlad. kapaliny stoupá jen pomalu nahoru a do středu se dostane jen ve městě, kde se často stojí na semaforech. Pokud jedu z kopce za chvíli klesne, když se motor zatíží zase trochu vystoupá. Myslíte, že je to termostat nebo čidlo (čidlo bych dokázal vyměnit sám)? Já myslím, že je to termostat. :angry:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Odešel mi teremostat, nechtělo se mi kupovat kompletní sadu i s čidlem, tak jsem trošku zapátral a podařilo se mi koupit termostat s víčkem za 480kč.

Teď už se zase ohřívá jak má :t

Vloženo
Zůstal viset otevřenej.

S novým mi klesla spotřeba o cca 0.5 l/100km.

Hm, hm, hm, mě se stalo úplně to samý ze dne na den. Ráno zůstal otevřenej a už se nezavřel. Vyměnili mi ho celej i s čidlem za 1.804 Kč, viz příspěvky níže :angry:

Ale už to auto aspoň necuká při jízdě se studeným motorem. Asi už i to čidlo bylo nějaký nakřáplý, protože než se zahřál motor (cca 5 km) tak zejména při jízdě do kopce pod plynem to cukalo a škubalo jako studená Š120.

Vloženo

mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat :D )

Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje..

chjo,chjo..

Vloženo

hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..

Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza :disgust:

Vloženo
No ona je Fabia zajímavá tím, že od určité teploty budík zobrazuje 90 stupňů, tedy prostřední rysku.

Tom

tusim od 75 - 105 ?

toto ked niekto dokaze zobrazovat realne,

dam mu svoju dceru za zenu a polovicu kralovstva... :D

Vloženo
hele chlapíci, já mám fakt stejný problémy jako "XP3", ale jak poznám, že to je ten termostat? Teplota mi ukazuje naprosto normálně..

Ale jinak stejný, studenej motor, kopec, cukačka, přidušuje se.. hrůůza :disgust:

No já bych zkusil vyměnit ten termostat, ale bohužel stojí 1.140 Kč protože je včetně čidla, samotnej ho prostě škodováci nedaj z ruky, s prací to vyšlo na 1.804 Kč :ph34r:

Jinak před výměnou se studeným motorem s autem pod plynem (nejlépe do kopce) do škubalo, cukalo a cyklicky nastávaly enormní propady ve výkonu, že jsem v tom autě celej poskočil :angry: . Teď zatím OK. Uvidíme. Hlavně, že samotné čidlo (bez termostatu) bylo měměno pod vlajkami před 25 měsíci, takže o jeden jedinný měsíc skončila záruka :kuk:

Vloženo

bezny obchody s autodilama ci vrakace ktery prodavaj i neco novejch dilu ti ho proste s deklikem za 350 prodaj

jinak ja tu jeden navic mam termostat kdyby byl zajem ale bez dekliku, jen cistej termostat

Vloženo
mám pořád podobný problém. Než se pořádně zahřeje motor, tak při akceleraci (zátahu) se auto jakoby přidušuje, přiškubává, jakoby se propadá výkon (už nevím, jak to ještě lépe napsat :D )

Mám nové svíčky, vzduchovej filtr, vyčištěnou klapku a pořád stejný. Když se motor pořádně zahřeje, tak se to neprojevuje..

chjo,chjo..

já to mam za studena.. prvních 10 vteřin. Čistil jsem klapku, i v servisu a nic. Tak nevím. Lambda taky nová.. Hold je to... <_<

Vloženo (editace)

zase ze sebe udělám hlupáka, ale když teda chci vyzkoušet jestli to není termostatem, tak co přesně mám koupit? CO je vlastně "celej" termostat a co je potom to "víčko s čidlem" ? Hi, já vím, jsem asi hodně mimo, ale snad to někde vysvětlí...

ještě doplním: má vůbec smysl si myslet, že by to mohlo být tím termostatem, když mě to subjektivně žádné problémy nedělá? Ručička pomalu leze nahoru, po cca 3-5 min je na půlce a už se ani nehne. Ale auto se v zátahu hlavně do kopce dusí, jsou tam propady a cukáto...

Editováno: , autor: luckyluck
Vloženo

Celej termostat je:

Komora termostatu ( přišroubovaná na hlavě ), čidlo, víčko termostatu a vlastní termostat.

Pak jde sehnat za více než poloviční cenu pouze víčko s termostatem.

U tebe bych řekl, že je termostat v pořádku, když se ti ohřeje za cca 3-5 min.

Zajeď na diagnostiku do Škoda Service.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ak necham auto po nastartovani stat asi 2-3 minutky mam hned teply chladic. Znamena to ze je vadny termostat a ostava otvoreny? Nevsimol som si za ako dlho je rucicka v strede ale zvysila sa mií spotreba.

Vloženo

Mě se motor neohříval ani při delší jízdě.

Podle toho co ty hovoříš máš termostat ok, já jsem ho koupil za 480kč termostat s víčkem, kolega tady psal že jde sehnat i za 350.

Jinak origo sada v Šáde service stojí kolem 1200kč.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...