marvin Posted January 1, 2007 Share Posted January 1, 2007 chyba bude asi v tom čidle... třeba je tam po nacvaknutí trochuu jinej odpor a řídící jednotku to pak mate... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUPKAR Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 BOL SOM S TYM NA DIAGNOSTIKU ALE VRAJ JE VSETKO OK. VYPISALO LEN CHYBU 16491 - Tlak v sacím potrubí/tlak vzduchu - - příliš malý signál Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted February 25, 2007 Share Posted February 25, 2007 BOL SOM S TYM NA DIAGNOSTIKU ALE VRAJ JE VSETKO OK. VYPISALO LEN CHYBU 16491 - Tlak v sacím potrubí/tlak vzduchu -- příliš malý signál skus pre istotu vymenit spet to cidlo a potom uvidis kde je chyba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacanko Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Zdravím, mam taky mensi problem, stava sa mi, ze ked idem po dialnici rucicka teploty mi klesne asi tak a stvrtku ukazovatela, ale v meste je to na normale. Mozete mi prosim niekto poradit, co to moze byt? Je to termostat ale nieco ine. ? Dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Zdravím, mam taky mensi problem, stava sa mi, ze ked idem po dialnici rucicka teploty mi klesne asi tak a stvrtku ukazovatela, ale v meste je to na normale. Mozete mi prosim niekto poradit, co to moze byt? Je to termostat ale nieco ine. ? Dik Mám stejné auto (Fabia Combi 1,4 MPI 50 kW) a tohle jsem zažil. Někdy se motor skoro nemohl zahřát. Jindy po 15km dosáhl jakž-takž normální teplotu, vjel jsem do deště a teplota prudce klesla. Nejspíš ti odešel termostat. Když mi to vyměnili, byla na něm prasklá jedna ze vzpěr a kulička netěsnila. Obvykle má člověk spojeno, že při závadě termostatu začne motor vařit. Tady je to obráceně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 na 100% to bude cidlo teploty alebo termostat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 na 100% to bude cidlo teploty alebo termostat Tak právě takhle jsem uvažoval také, koupil nové čidlo+gumičku a sám ho vyměnil. Vyhodil jsem takto cca 500 Kč, protože to byl ten termostat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Mam Fabiu combi 1.4 50 Kw rv 01 .Zacala sa mi voda hriat do polovice tak som myslel ze to bude termostat a vyzeralo ze asi aj ano bol cely rozpadnuty vymenil som ho a stale to bolo to iste tak som skusil vymenit aj cidlo a zase to iste neviete nieko co by to mohlo byt nemali ste podobnu poruchu ako aj ja dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 nedal si tam PL termostat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 nedal si tam PL termostat. Nie vernet ale mam taky pocit ze bude asi zlý termostat idem kupit druhy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 nedal si tam PL termostat. Nie vernet ale mam taky pocit ze bude asi zlý termostat idem kupit druhy Je to vymenene a bol to termostat konecne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viliam18 Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Chlapi ake su rozdiely v tych termostatoch. Mal som podobny problem. Vymenil som poskodeny termostat, teplota sa stabilizovala na 1/2. Vyssie ju v tomto rocnom obdobi asi nedostanem (10/07). V prilohe je ten termostat. Novy ma inu koncepciu. Regulacne teleso je tam uchytene v telese velkou segerkou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Chlapi ake su rozdiely v tych termostatoch. Mal som podobny problem. Vymenil som poskodeny termostat, teplota sa stabilizovala na 1/2. Vyssie ju v tomto rocnom obdobi asi nedostanem (10/07). V prilohe je ten termostat. Novy ma inu koncepciu. Regulacne teleso je tam uchytene v telese velkou segerkou. taky presne mam aj ja uvidim co bude robit len dufam ze ak sa pokazi tak sa mi nebude varit voda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viliam18 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Voda by sa ti varit nemala, skor opacne nebude ti v zime dobre kurit. Motor bude pracovat v studenom rezime. Tym sa ti zvysi spotreba paliva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Záleží na tom či ostane otvorený alebo zatvorený! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viliam18 Posted October 21, 2007 Share Posted October 21, 2007 Ak ma termostat taku zavadu ako je na prilozenej fotke urcite zostane otvoreny. Hlupe vsak je, ze cast termostatu bludi niekde v chladiacom systeme. Mam strach aby to nenarobilo zle cerpadlu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted October 21, 2007 Share Posted October 21, 2007 Nad tym som aj ja rozmyslal.Len dufat ze nie ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Zdravím - prosím o radu... Je normalni, ze rucicka teplomeru nikdy nevystoupi nad svou polovinu - i v horkem lete? A ted v zime skoro nevystoupi vubec ani ke ctvrtine (na 20km trase...) Je to normální, nebo může být někde "závada"? Díky za info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
honzik Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 nevystoupi vys pokud je teplota v rozsahu +- 10 st tak drzi stredni hodnotu,je to schvalne tak udelane aby to vypadalo hezky. pri prekroceni teto hranice to pak ukazuje dal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Zdravím - prosím o radu... Je normalni, ze rucicka teplomeru nikdy nevystoupi nad svou polovinu - i v horkem lete? A ted v zime skoro nevystoupi vubec ani ke ctvrtine (na 20km trase...) Je to normální, nebo může být někde "závada"? Díky za info... neni to normalne v extremnych pripadoch (jazda so zaradenou rychlostou dole dlhym tiahlym kopcom) v zime so studenym motorm ... jedine vstedy pocas 20km sa rucicka nemusi pohnut, totizto sa nema od coho chladiaca zmes ohriat. Inac bezne v lete staci 1-2km a rucucika je tam kde ma byt, v lete je to 3-5km (podla teploty a charakteru jazdy) po 5km musis mat rucicku v strede (teda tam kde ma byt) aj keby vonku malo byt -30°C Ak tomu tak nieje, mas chybu v cidle, pripadne termostate (cislo dava zly signal, resp termostat je stale otvoreny) PS: ako je to ked po 20km vypnes motor a hned do 5s ho nastarujes? kde vystupi rucicka? ak rovnako, tak je chyba v termostate, ak inde tak v kontaktoch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stukator Posted October 23, 2007 Share Posted October 23, 2007 Alebo ked ides pomaly tak teplota bude v strede ako ma byt ale akonahle pojdes rychlejsie tak sa ochladzuje a tym padom klesne teplota a je zly termostat keby bolo cidlo v DP su hodnoty ak si elektrikar tak multimetrom by si si to zmeral ale vacsinou pri cidle teplota pada dole alebo je uplne na nule a zle ti startuje motor na fore je o tom uz aj pisane mrkni sa 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 No zhruba 6km je pres meste - ranni provoz - krizovatky, fronty... a zbytek mimo mesto - cca 100km/h... Tu souvislost s ochlazovanim pri rychlejsi jizde jsem tady uz hledal, ale necekal bych, ze to bude tak znatelne... Vyzkousim to co rikal fabka2004 - znovu nastartovat po vypnut motoru... Je fakt, ze kdyz byly venku vyssi teploty, tak rucicka vyletela do poloviny skoro za chvilku a uz se tam drzela... Alebo ked ides pomaly tak teplota bude v strede ako ma byt ale akonahle pojdes rychlejsie tak sa ochladzuje a tym padom klesne teplota a je zly termostat keby bolo cidlo v DP su hodnoty ak si elektrikar tak multimetrom by si si to zmeral ale vacsinou pri cidle teplota pada dole alebo je uplne na nule a zle ti startuje motor na fore je o tom uz aj pisane mrkni sa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viliam18 Posted October 24, 2007 Share Posted October 24, 2007 Po vymene termostatu som si myslel, ze rucicka musi ukazovat niekde pred cervenym polom. Mylil som sa. Zostava na polovici. Odsledoval som spravanie teplomeru na sluzobnom Seate a nasledne na Superb-e a Fabce 1,4 Mpi. Na vsetkych troch po ubehnuti asi 2-3 km zastavila rucicka tak isto na 1/2. Po vypnuti motora a zapnuti tak o 30 sek. ukazoval teplomer vyssiu teplotu ako ked som vypinal motor. To je samozrejme. Hovori sa tomu tepelna zotrvacnost. Blok motora je teplejsi ako chladiaca kvapalina za termostatom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted November 13, 2007 Share Posted November 13, 2007 (edited) Tak teď, co jsou teploty kolem nuly (a níž), tak ručička se ani nehne! Zkoušel jsem po dojetí znovu nastartovat, ale ručička se pořád ani nehne... Taky se mi zdá, že topení nějak pozdě/málo topí... Tak to bude asi tím termostatem...(?) Možná to celé souvisí s mým dalším problémem: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...st&p=593247... (při procházení jsem narazil na to, že i ta kontrolka emisí může souviset s tím, že se motor neohřeje kvůli vadnému termostatu) No zhruba 6km je pres meste - ranni provoz - krizovatky, fronty... a zbytek mimo mesto - cca 100km/h... Tu souvislost s ochlazovanim pri rychlejsi jizde jsem tady uz hledal, ale necekal bych, ze to bude tak znatelne... Vyzkousim to co rikal fabka2004 - znovu nastartovat po vypnut motoru... Je fakt, ze kdyz byly venku vyssi teploty, tak rucicka vyletela do poloviny skoro za chvilku a uz se tam drzela...Alebo ked ides pomaly tak teplota bude v strede ako ma byt ale akonahle pojdes rychlejsie tak sa ochladzuje a tym padom klesne teplota a je zly termostat keby bolo cidlo v DP su hodnoty ak si elektrikar tak multimetrom by si si to zmeral ale vacsinou pri cidle teplota pada dole alebo je uplne na nule a zle ti startuje motor na fore je o tom uz aj pisane mrkni sa Edited November 13, 2007 by luckymann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Tak závada odstraněna - ulomená pacička termostatu! Dali jsme nový (nějaký polský) ale s trochu jinou kostrukcí, tak doufám, že to vydrží Díky všem za rady a pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.