Duben 26, 20214 r Manželka má kokodáka 1/2019, při 20.000km byla prohlídka, zmínil jsem hluk při brzdění od zadní nápravy a má nové desky a kotouče na záruku bez jediného slovíčka. Teď najeto 25.000km a zatím ticho. 4x4 140kW nafta.
Červen 5, 20214 r V 26. 4. 2021 na 21:11, waikiki napsal: Manželka má kokodáka 1/2019, při 20.000km byla prohlídka, zmínil jsem hluk při brzdění od zadní nápravy a má nové desky a kotouče na záruku bez jediného slovíčka. Teď najeto 25.000km a zatím ticho. 4x4 140kW nafta. jj me menili desky. Na vine je spatne slozeni brzdovych desek. Ty se pripekaly na kotouce
Červen 6, 20214 r Mně se rozsvítila kontrolka když mi zbývalo necelé 3000km do velkého servisu a technik mi řekl, že když je odjezdim v klidu tak to vydrží. A v pohodě jsem je dojezdil.
Srpen 21, 20214 r V 23. 4. 2021 na 9:05, DavidSK napsal: Ja na RS 176kW zadok na reklamáciu menení pri 20 tis. km, predné platničky zasvietili opotrebenie pri 51 000 km Ja mam na RS najazdené 46000km. Budu sa tie brzdy dat ešte reklamovať.?
Září 29, 20213 r Návšteva v servise ohledně opotřebování - zvlnění u zadních brzdových kotoučů po ujetí 15 000 km, 10 měsíců od převzetí nového vozidla škoda Kamiq, dopadla nechvalně. Přebírající technik nejdřív tvrdil, že záruka na výměnu vadného dílu je pouze 6 měsíců, potom přihodil, že na brzdové kotouče je 8 měsíců (nevím, kde to vyčetl), a že jsou ty kotouče posmrti. Výsledek byl, že to odmontují a pošlou výrobci k posouzení. Nejsem odborník, ale záruka na pojízdnost u nového auta je 2 roky, přičemž se nevztahuje na spotřební materiál, jako žárovky, stěrače a pod., ale že by se u škody počítali do spotřebáku i brzdové kotoče, které nevydrželi ani 15 000 km?
Listopad 15, 20213 r Takže dnes, po roce, jsem navštívil servis Havex Vrchlabí. Plánoval jsem pouze pravidelnou výměnu oleje, nakonec jsem se nechal přesvědčit a souhlasil jsem s výměnou předních kotoučů a brzdových destiček. Původně plánovaných 100 tis.km najetých nemám, pouhých 80228. Podle technika by nevydržely už více jak 5 tis. Cena páru kotoučů cca 7500,-, destiček k nim cca 4500,- (faktura ještě nedorazila). Zadní kotouče a destičky mají daleko do konce životnosti. No, plánoval jsem najet víc, ale zklamaný také nejsem.
Listopad 15, 20213 r Tam jsou ještě originální a prý ještě nějaký ten tisíc kilometrů vydrží. A ani jsem s nimi neměl problémy, které jsou popisovány v tomto vlákně.
Listopad 15, 20213 r A používáš adaptivní tempomat? Někde jsem četl, že ten ubližuje brzdám asi nejvíc... Jinak těch 80 tkm je na dnešní dobu docela dost, někde u Superbu jsem tady četl, že měnili už kolem 60.
Listopad 15, 20213 r I ten používám. Většinu kilometrů najezdím mimo dálnice, přesto ho používám vlastně pořád. Ale je taky pravda, že ne nějak moc pasivně, abych ho nechal brzdit. To moc často ne. Spíš si s ním nastavím rychlost a když vidím, že se blížím k autu, vypnu ho a plachtím. Hodně používám podřazování pádlem. Pádla obecně ve spojení s tempomatem hodně používám.
Listopad 16, 20213 r Nevieš nam sfotit zadné kotúče a dosky? Prekvapila ma výdrž (zaujíma ma korózia).
Listopad 16, 20213 r To mohu, stačí-li levá zadní, neboť pravým bokem stojím u zdi garáže :) Dvě jsou s bleskem a dvě bez...pro porovnání jsem vložil i jednu fotku včera vyměněných kotoučů, ale na to asi nic zajímavého není :)) Upraveno Listopad 16, 20213 r od Karel Bůna
Leden 4, 20223 r V 16. 11. 2021 na 9:49, Karel Bůna napsal: To mohu, stačí-li levá zadní, neboť pravým bokem stojím u zdi garáže :) Dvě jsou s bleskem a dvě bez...pro porovnání jsem vložil i jednu fotku včera vyměněných kotoučů, ale na to asi nic zajímavého není :)) Cize ten okraj hrdze je este v pohode?
Únor 23, 20223 r Tak tedy original brzdy na Kodiaqu zatím velké zklamání. Ve 20.tis mam měněné zadni na zaruku, v 60. tis jsem musel menit predni i zadni, v 90.tis predek a nyni na 102.tis mi uz zase hučí a jsou před smrtí zadní. Vzdycky měněny v autorizaku za originaly, premyslim ze nyni vyzkousim zimermany o kterych jsem cetl ze vydrzi vic. Mate s nimy nekdo na Kodiaqu zkusenosti?
Březen 8, 20223 r V 1. 4. 2021 na 22:50, LEdit napsal: tak v 89.600km se rozsvítila kontrolka signalizující stav obložení, senzor opotřebení pouze na pravé přední vnitřní destičce, ale asi tomu chtělo a celé komplet brzdy na odpis. Ve škoda salonu nabidnuta cena s prací 30.000 s DPH, tak jsem si zavzpomínal na staré časy a udělal to svépomocí tuto kompleto ATE + desky ATE Ceramic (nejsou keramické 😂, ale pouze mají složení směsi, že skoro nešpiní disky) a hotovo na pohodu za dvě hodiny na heveru, cena 8.600 díly + 1000 místo na heveru a diagnostika, tak 20.400 doma a mám na zmrzku, žena to neocení ale já mám klid 😂 tak najeto 103tkm a zase kope zadek jako blázen při větším brzdění, tak ani ATE již není kvalita, u druhého Kodiaqa 6/2021 jsme měnili v 27tkm orig. za poslední inovací orig. letos v lednu, tak čekáme co to udělá, zatím klid.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.