Přejít na obsah

Registrace


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Já po celé Praze zatím 4. 

Podle mě u lidí vytvořili odpor, na showroomy vystavili verze atakující 6kil, předváděčky litry cca.510 a to je silná káva. Teď, když je Ovce Combi i s autoAC za 440 ( s možností zvláštního lakování, displej hezky v palubce), to bych i ty plastové tapece přehlédl. Uvidí se, co časem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citovat
před 3 minutami, Jan R. napsal:

Já po celé Praze zatím 4. 

Podle mě u lidí vytvořili odpor, na showroomy vystavili verze atakující 6kil, předváděčky litry cca.510 a to je silná káva. Teď, když je Ovce Combi i s autoAC za 440 ( s možností zvláštního lakování, displej hezky v palubce), to bych i ty plastové tapece přehlédl. Uvidí se, co časem.

 

 

mluvíš mi z duše, mám na to úplně stejný názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále zastávám názor, kdo si auto koupí za své a ne úvěr, ten kouká na ceny jinak, ve splátkách se to rozloží.

Stačí na showroom vystavit 70kW s paketem interiér, 16 ALU a třeba zelenou metlou, kde bude cena v hotovosti 4kila ( pod tím kolonka protiúčet a úvěr -45tis) a hned by se to lidem líbilo více. Ale když vidí před salonem litr za půl míče ( prodloužené sklo, LED světla, 18''kola běžný uživatel, co má stále v myslí Škoda kvalitní a levné auto, nepotřebuje).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čas Scaly teprve přijde.

Až dorazí Octavia IV, která rozměrově a cenové odskočí, takže se Scala začne prodávat víc.

 

Ale lidí už pro postupně chodí a většina objednávek je Style 1.5TSI s DSG + příplatková výbava. Takže žádné chudinky.

Editováno: , autor: Habi001
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verim, ze Habi jako prodejce ma trochu in pohled. A kdybych kupoval, tak taky radsi vybavenejsi a drazsi nez holobyt. Ja si napocital Kamiqa na 550-600. A Scala mi vychazela podobne. Nicmene mam na uvahy jeste 4 roky a pak se uvidi co tou dobou bude. Zda opravdu F IV combi zariznou nebo stale bude. Ci nejaky hybrid atd. No a v nouzi holt 5 let protahnu na 10 jako s FII :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V červnu 576 ks [emoji1303]

 

http://portal.sda-cia.cz/stat.php?n#rok=2019&mesic=6&kat=OA&vyb=seg&upr=seg_nizsi_stredni&obd=m&jine=false&lang=CZ&str=nova

 

V červenci dobrý výsledek. Těch i30 je kvanta, je vidět, že cena zabírá.

Srpen - 875ks

Září - 1005 ks

Říjen - 1028 ks

 

Celkově 5413 ks

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Tak statistiky za 2019 uzavřeny, ambiciózní plán nesplněn. 

1420485422_Snmekobrazovky2020-01-08v20_58_34.thumb.png.3118661f192fb90d40e559720a7938e1.png

Já to říkal od začátku, ,,místní experti" se mohli zbláznit z názoru, že to není plnohodnotná nižší střední a že je cena neadekvátně drahá. Je to vidět v registracích, zákazníci jsou na cenu. Na podzim zavedli u i30 akci, kdy s paketem za 320tis je auto, které většině zákazníku postačuje. Hned je to vidět v registracích, 9/2019 - 445, 10/2019 - 778, 11/2019 -  903, 12/2019 - 782ks.

Tento rok bude lepší, akce 125 velmi pomůže i státní zakázka.

 

 

 

Snímek obrazovky 2020-01-08 v 21.07.27.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak alw dopredaval sa rapid. To ze niekto nastavi ciel a nezohladni realny dopad dopradaje rapidu a o3 na scalu nie je vypovednou hodnotou o predajnosti auta, ale o zlom planovani. Scala sa realne ukaze vtedy, ked rapid bude vypredany a o3 tiez. Ja som tiez pozeral rapida, no diesel uz v ponuke nebol. Verim scale, lebo znacka diktuje uspech v tomto pripade. A hlavne firmne vozove parky siahnu po scale nez o4 v buducnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Jan R. napsal:

Určitě jich není 3100 ks. No uvidí se, jestli se model bude vidět častěji.

 

To je domněnka, ne fakt. Další věc, která není zohledněná, jsou auta prodaná v ČR a registrovaná v zahraničí (např. některé nadnárodní firmy to tak mají). Těch taky nebude zrovna málo. Zkrátka objednávka nerovná se vždycky registrace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nebavím o reexportech, které se bohužel dodnes dělají téměř u všech značek. Bavím se o případech, kdy firma se sídlem v ČR koupí třeba 200 aut, která ale rozdělí do různých států, ve kterých působí (Slovensko, Polsko, Rakousko, atp.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...