Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, chci se zeptat jaké máte zkušenosti ze superbem s tímhle motorem, tzn. výdrž (kolik máte najeto) - jaké opravy, co nejčastněji se kazí, co vstřiky a palivové čerpadlo - špatné nebo se to dá? potom cena za výměnu vstřiků? je moc 240tis na tenhle motor, může ještě dalších 200 vydržet při "běžné" údržbě? co je v něm jiného oproti novému CR tuším, že CBGB?

 

a co se týče podvozku celkově auta superb II sedan, časté závady, co často odchází z podvozkových dílů, atd.

Vloženo

Ahoj CBBB je common rail 1. generace pár much samozřejmě má,hlavně do 11/2009 ( později už  OK) se musí pořešit vyvažovací hřídele - pohon čerpadla, motor CFGB - 2. generace má již problém vyřešený a jsou v něm i lepší vstřikovače než u CBBB. Sám mám CBBB a zatím musím zaklepat že se nic vážného nestalo - mám 150 tkm. Základem je pravidelná výměna oleje co 15 tkm a jako u všech common railů tankovat kvalitní naftu coý je u nás si myslím oříšek. Měnit pravidelně palivový filtr,klidně i dřív než je podle výrobce - já používám jen origo filtry. Potom je tady "slavný" DPF fliltr a pokud auto jezdilo dlouhé trasy tak nemusí být ani po 200 tkm na odpis nejvíc mu škodí krátké trasy,ale  s CR už je to oproti PD pohoda.

 

K tomu nájezdu 240 tkm říct jestli vydrží ještě dalších 200tkm je věštění z koule záleží jak o auto bylo v minulosti pečováno je to vždy riziko,že koupíš špatný kus,ale může se taky stát,že bude jezdit dál v pohodě,ale s nějakými investicemi už počítat musíš...

Vloženo

Ahoj, mám taky CBBB r.v.2010 nyní mám najeto 118 tis.

Ve 46 tis. byla v zaruce měněná hlava (jediná závada).

Jinak vše OK. Pravidelná výměna oleje cca po 12 tis.

Naftu tankuju u Benziny TopQ a přidávám aditivum VIF (letní/zimní). :kol-47:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím někde tady na a mám pocit že to bylo zrovna na tomle tématu někdo dával takové ekonomické srovnávací tabulky 2.0 tdi a 3.6 superba nevítě kde je najít už to hledam hodinu a vůbec nevim kde by to mohlo být narazil jsem na to před týdnem. díky :) 

Vloženo

Mám 235000 a bez problému.

Preventivně jsem udělal náhon olejového čerpadla,jinak nic.olej LL,ale měním co 15000km,pravidelně filtry atd.Mám svůj servis,tak se prostě starám.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrý večer. 

Moja otázka na vás, skúsenejších. V technickom preukaze mám uvedený kód motora CBBB. rok výroby 2009 a rád by vedel, či mám ozaj  common rail, alebo PD. Predávajúci mi tvrdil ze je to CR. 

Ďakujem.

Vloženo (editace)
před 30 minutami, Pawouk napsal:

Četl jsi vůbec toto téma? Konkrétně třetí příspěvek od začátku odpovídá na tvůj dotaz.

Obraciam sa na empatickych ľudí.

Editováno: , autor: David54
Vloženo (editace)

Ďakujem. 

Ešte k tomu môjmu prispevku. 

Užívateľ PAWOUK si myslí že som hlupak. Ja čítať viem, ale on si neprečítal asi poriadne čo som napísal ja. Pytal som sa, či mám SKUTOCNE COMMON RAIL,  alebo to nepochopil a ide písať. Keď nechce radiť,  načo píše odpovede ktoré o ňom napovedajú že má nízke IQ

Editováno: , autor: David54
Vloženo
před 4 minutami, cosby napsal:

No,ono stačí použít google a nemusíš se ptát-  http://auto.idnes.cz/video-pranyrovane-tdi-poznate-podle-c-v-kodu-motoru-fhr-/ak_aktual.aspx?c=A150924_123444_ak_aktual_fdv

Admini jsou tu také proto,aby bránili hromadění zbytečných příspěvků,pak se to stává vše nepřehledným a podobně

Nezakladam novú tému, navstivil som toto fórum aby som sa opýtal tu ako som písal, SKUSENYCH a nie hľadať v googli, keď sa tu môžem opýtat konkrétne!!!  Nebol som neslusny a tak som čakal, rovnakú odpoveď. Čo je na tom, keď som pridal pár viet, v už fungujucej téme. Prosím vás, to sme ešte stále tak nevyzrety, že si budeme vypisovať: nevieš čítať? Skús hľadať! Načo píšeš keď to máš hore! 

Vloženo

Jako hlupák se tady zatím chováš ty. Nectíš a nedodržuješ pravidla fora - bezprostředně předcházející příspěvek se totiž necituje. To za prvé. Za druhé jsme tě odkázal na příspěvek, kde je odpověď na tvoji otázku " V technickom preukaze mám uvedený kód motora CBBB. rok výroby 2009 a rád by vedel, či mám ozaj  common rail, alebo PD.", no a v tom příspěvku se hned na začátku píše ""Ahoj CBBB je common rail 1. generace ..."  Tak se tady neutrhuj na lidi, co ti radí, přestaň psát ublížené příspěvky, které jsou v tomto okamžiku již mimo téma a okamžitě začni dodržovat pravidla fora, která jsi schválil svojí registrací.

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

zdravím,

 

má to označení motoru co dělat s tímto výtažkem s článku:

Dvoulitr TDI-CR montovaný od září 2010 je tak lepší volbou. Problémy s filtry pevných částic ustoupily a navíc potěší přívětivějším zvukovým projevem a odpovídající spotřebou paliva 

 

Jestli tomu dobře rozumím, tak 2.0 TDi 125 kw, které je vyrobené od září 2010 je to  CBGB ?

 

Díky chci koupit superba a zajímám se právě o motory, který vybrat a mám z toho hlavu jako pátrací balon :(

Vloženo

Diagnostika zadna, prohlídka u technika taky ne, CEBIA ne. Auto jsem kupoval v bazaru v OV-Svinov bylo po operativnim leasingu, jen jsem si zajel do Skodovky s VIN kodem, kde mi mi rekli, co vse s autem bylo a auto si projel.
Jedina zavada byla, ze utikala klima přes ventil.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Mám teď možnost podsunout známému Superba, rok výroby 2008 (uvedení do provozu 11/2008), který má najeto 186.281 km. Jde o 125kW verzi z DSG převodovkou. Auto servisované v oficiálních servisech, olej měněn pravidelně při stanovených kilometrech.

 

Známý chce auto, které mu vydrží alespoň pět let s tím, že má roční nájezd kolem 15 tisíc kilometrů. Počítám s určitou investicí, kterou budu muset před předáním udělat.

Kromě klasické výměny všech provozních kapalin koukám ještě na ty vyvažováky, které tady někdo zmiňoval. Jak jsou na tom rozvody? Kdy se mění?

 

Ač vím, že jde o relativně postarší auto, přeci jen se zeptám i na to, jak jste s autem spokojení, máte někdo najeto více než 250 tisíc?

 

Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...