Duben 17, 20196 r Odpovídalo, bohužel momentálně Combi a MPI objednat nelze, navíc to vypadá že jde docela po výbavě a to u MPI je taky problém :/
Duben 17, 20196 r před 9 hodinami, zwan napsal: ............... K dsg necht poradi dalsi.... Tak já mám Dsg v Octavi 1,2tsi z roku 2012. Je to 7° se suchými spojkami. Mám najeto 107000km a na převodovku ani spojky doposud nemuselo být sáhnuto. Necuká, nekloužou spojky, nebouchá dvouhmota... Někde se tu probírá, jak jsou na to drahý opravy atp, ale to jsou víceméně "zkušenosti lidí, co si k Dsg ani nečuchli" Jako beru na vědomí, že výměna spojek i se setrvákem mě bude jednou stát 20-25tis. ale ruku na srdce, bude to jen jednou. A když si spočítám, kolik auto ztrácí na ceně, kolik naleju do nádrže, to není zas taková raketa. Ještě ke zkušenostem, když jsem o automatu přemýšlel, ze všech stran jsem slyšel jen chválu (od lidí, co s automatem jezdí) a když jsem si to pořídil, zjištění bylo, je to lepší, než jsem si myslel. Pohodlí a "kompenzace malého objemu" za to rozhodně stojí a můj názor je : už nikdy jinak
Duben 17, 20196 r Ojetiny si teď výrazně drží cenu a ty skutečně dobrý kusy si hlavně rozeberou prodejci mezi sebou a nebo vyvezou za hranice. A druhá jakost naopak míří k nám.
Duben 17, 20196 r před 1 hodinou, Bikes napsal: na popojizdeni 3+3km bych koukal spise po 1.0 MPI. Mpi by ani nebylo s Dsg a takovou výbavou. Když už Mpi, raději bych Citigo s automatem = ještě by 100tis ušetřil na jinou srandu
Duben 17, 20196 r Autor před 6 minutami, tomik.cesko napsal: Tak já mám Dsg v Octavi 1,2tsi z roku 2012. Je to 7° se suchými spojkami. Mám najeto 107000km a na převodovku ani spojky doposud nemuselo být sáhnuto. Necuká, nekloužou spojky, nebouchá dvouhmota... Někde se tu probírá, jak jsou na to drahý opravy atp, ale to jsou víceméně "zkušenosti lidí, co si k Dsg ani nečuchli" Jako beru na vědomí, že výměna spojek i se setrvákem mě bude jednou stát 20-25tis. ale ruku na srdce, bude to jen jednou. A když si spočítám, kolik auto ztrácí na ceně, kolik naleju do nádrže, to není zas taková raketa. Ještě ke zkušenostem, když jsem o automatu přemýšlel, ze všech stran jsem slyšel jen chválu (od lidí, co s automatem jezdí) a když jsem si to pořídil, zjištění bylo, je to lepší, než jsem si myslel. Pohodlí a "kompenzace malého objemu" za to rozhodně stojí a můj názor je : už nikdy jinak Děkuji za tvůj příspěvek. A jezdíš po městě a okrskach nebo dalky?
Duben 17, 20196 r Autor před 2 minutami, tomik.cesko napsal: Mpi by ani nebylo s Dsg a takovou výbavou. Když už Mpi, raději bych Citigo s automatem = ještě by 100tis ušetřil na jinou srandu Chci to dsg vyzkoušet a hlavně pro manželku nemá skoro nic najezdeno. A u řazení mi občas zmatkuje a bojím se toho aby to za chvíli neoddelala ten manuál. Jen mám strach abych si nezadelal na problém s tím dsg ale příspěvek tomík.cesko mi dal alespoň naději v tom že to nebude úplnej krám.
Duben 17, 20196 r Jezdím denně Frýdlant-Liberec, zatím nejdál, kde jsem s tím byl byli Beskydy (takže přes celou republiku ) Na těch dlouhejch trasách je automat ještě dvojnásob taková radost
Duben 17, 20196 r Autor před 2 minutami, tomik.cesko napsal: Jezdím denně Frýdlant-Liberec, zatím nejdál, kde jsem s tím byl byli Beskydy (takže přes celou republiku ) Na těch dlouhejch trasách je automat ještě dvojnásob taková radost Díky. Tak uvidím prodejce nemá problém s tím zajet do škodovky to nechat prověřit tak třeba si ji přivezu. :)
Duben 17, 20196 r před 1 minutou, Hochmi napsal: Chci to dsg vyzkoušet a hlavně pro manželku nemá skoro nic najezdeno. A u řazení mi občas zmatkuje a bojím se toho aby to za chvíli neoddelala ten manuál. Jen mám strach abych si nezadelal na problém s tím dsg ale příspěvek tomík.cesko mi dal alespoň naději v tom že to nebude úplnej krám. Vždyť s automatama jezdí celá Amerika, to sis myslel, že to ještě neumí vyrobit? V Evropě se toho lidi bojejí, ale už se to lepší
Duben 17, 20196 r @tomik.cesko Jenže ten automat co se ve velkém využívá v Americe nemá s DSG nic společného. Ale DSG bych se nebál, ano, výměna spojek je dražší, ale to většinou auto čeká tak až po 100tis km (záleží od zacházení a tras). Osobně bych měl větší "strach" z té opravy než z DSG
Duben 17, 20196 r Jasně, dříve se používali hydroměniče, ale dnes to jen otázka těch dražších a luxusnějších. Co prodává Vw jsou Dsg, jako ty naše
Duben 17, 20196 r @tomik.cesko Já teda US nabídku koncernu nikdy nějak extra nestudoval, ale třeba současný Golf je tam dostupný s 1.4 Turbo v kombinaci s "8-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport mode", to samé Jetta nebo Arteon. Snad jediný model VW kde jsem našel v US převodovku DSG je Golf R. Kdyžtak lidně projdi: https://www.vw.com/models/ ale to už se dostáváme mimo téma. Upraveno Duben 17, 20196 r od Martab
Duben 17, 20196 r Ja osobne mel u DSG problem najit "bod zaberu". Reknu priklad, potrebuju se vymotat z malyho parkoviste, takze popojet 10cm dopredu, pak 10 cm dozadu a tak dokola. Tak zatimco u manualu si to udelam v pohode pres spojku, tak u toho DSG jsem lehce pridal plyn, plne seply spojky a auto vyrazilo kupredu, jak na krizovatce. Takze moje vymotavani bylo takove s priskoky jak v autoskole. Tot moje kratka zkusenost s DSG z S3 2.0 TDI. Takze za me aby si manzelka s tim DSG zkusila a takovyhle maly pocukavani treba o 10cm.
Duben 17, 20196 r Jezdil jsem s DSG ve Fábii (1.0 a 1.4 TSI) a tam fungovalo plachtění (pustíš brzdu a auto se samo pomalu rozjede vpřed/vzad).
Duben 17, 20196 r Mám DSG ve Fabii 3 za mě naprostá spokojenost, řadí dobře a předvídatelně. Dokonce pracuje s čidlem náklonu a do kopce drží např. motor ve větších otáčkách než na rovině atp. takže je to vychytané a do manuálu bych už nešel, obvzlášť na crcání po městě je to super.
Duben 17, 20196 r @Bikes Tak to bude ono, pokud je aktivní AutoHold tak to myslím nefunguje a potom to "skáče" dopředu tak jak popisuješ.
Duben 17, 20196 r Autor před 21 minutami, Kořas napsal: Mám DSG ve Fabii 3 za mě naprostá spokojenost, řadí dobře a předvídatelně. Dokonce pracuje s čidlem náklonu a do kopce drží např. motor ve větších otáčkách než na rovině atp. takže je to vychytané a do manuálu bych už nešel, obvzlášť na crcání po městě je to super. Nějaký problém za dobu používání? Co máš za rok a kolik najeto?
Duben 17, 20196 r před 47 minutami, Bikes napsal: Ja osobne mel u DSG problem najit "bod zaberu Zařadím "D" pustím brzdu = pomalu se rozjíždím dopředu, dám "R" pustím brzdu pomalu se rozjíždím dozadu. Není v tom problém. Jak píše Kořas pracuje to i s čidlem náklonu - tzn do kopce to drží víc otáček, než z kopce. S autoholdem to nemá nic společného! Před hodinou, Martab napsal: Já teda US nabídku koncernu nikdy nějak extra nestudoval, ale třeba současný Golf je tam dostupný s 1.4 Turbo v kombinaci s "8-speed automatic transmission with Tiptronic® and Sport mode", to samé Jetta nebo Arteon. Já taky ne, spíš předpokládám. Ale když Dsg funguje v evropě, proč by nefungovalo za vodou. Přeci jen dvouspojka je levnější než hydroměnič edit: když držím brzdu (a stojím) spojky jsou rozepnuty, pustím brzdu = spojka jde do záběru Upraveno Duben 17, 20196 r od tomik.cesko
Duben 17, 20196 r @Hochmi jakožto expert na likvidování nových aut nejsem stoupencem paniky z bouraného vozu, páč přestříkaný nárazník z havarijka ještě neznamená, že jde o nebezpečnou AAA svařeninu. Ale do tohoto bych nešel, protože nevidím inteligentní důvod, proč fungl nové auto v plné palbě opravovat kdesi v garáži a ještě okamžitě prodat za hranice. Resp. vidím, jedno z našich aut takhle skončilo a jezdit bych v něm nechtěl.
Duben 17, 20196 r Autor před 14 minutami, Twisted napsal: @Hochmi jakožto expert na likvidování nových aut nejsem stoupencem paniky z bouraného vozu, páč přestříkaný nárazník z havarijka ještě neznamená, že jde o nebezpečnou AAA svařeninu. Ale do tohoto bych nešel, protože nevidím inteligentní důvod, proč fungl nové auto v plné palbě opravovat kdesi v garáži a ještě okamžitě prodat za hranice. Resp. vidím, jedno z našich aut takhle skončilo a jezdit bych v něm nechtěl. Můžeš mi to více objasnit? Nejdříve píšeš že bys nepanikaril a pak že tohle bys nebral? Díky..
Duben 17, 20196 r před 2 minutami, Hochmi napsal: Můžeš mi to více objasnit? Nejdříve píšeš že bys nepanikaril a pak že tohle bys nebral? Díky.. Já bych to viděl taky na nějakou levotu. Když mám na auto v plné výbavě mám asi i na havarijko. Když nabourám, havarijko mi to s nějakou spoluúčastí spraví a jezdím dál. Tohle vypadá, jako když pojišťovna vyplatí auto jako totálku, někdo to levně odkoupí, spraví a za hranicemi prodává. Taky bych asi raději jiné. Ale jestli tam jedeš, radil bych zkontrolovat tloušťku laku na prazích, sloupcích a jiných částí skeletu karoserie. SKELET PROSTĚ NESMÍ BÝT PŘELAKOVANÝ!
Duben 17, 20196 r Autor před 15 minutami, tomik.cesko napsal: Já bych to viděl taky na nějakou levotu. Když mám na auto v plné výbavě mám asi i na havarijko. Když nabourám, havarijko mi to s nějakou spoluúčastí spraví a jezdím dál. Tohle vypadá, jako když pojišťovna vyplatí auto jako totálku, někdo to levně odkoupí, spraví a za hranicemi prodává. Taky bych asi raději jiné. Ale jestli tam jedeš, radil bych zkontrolovat tloušťku laku na prazích, sloupcích a jiných částí skeletu karoserie. SKELET PROSTĚ NESMÍ BÝT PŘELAKOVANÝ! To by mi měli říci v tom skodovackem servise. Prave z tohoto důvodu chci auto nechat důkladně zkontrolovat. Myslíš že na to přijdou jak moc bylo bourane a jak je opravené? Jinak my bylo receno z mnoha lidí co pracuji ve Švýcarsku že si to kupil nějaký chudák. Že tam je úplně jiný život a lidi si kupují daleko dražší auta. Že toto auto je něco jako kdyby si tady koupil Dačku v kombi a v základu. Upraveno Duben 17, 20196 r od Hochmi
Duben 17, 20196 r Jak říká tomik...nevidím nic špatného na přestříkaném nárazníku, ale oprava mimo AS + prodej do zahraničí mi u funglovky smrdí a připomíná osud naší totálky, záhadně opravané za nejvýše třetinu odhadu při pojistné události. Nevím, třeba je i jiné vysvětlení, ale já bych za ty peníze riskovat nechtěl.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.