Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo


 

Zdravím, prosím Vás potřeboval bych poradit.



Dnes jsem měnil expanzní nádobku a chtěl jsem propláchnout
celou soustavu ale výpustný ventil, který je pod světlem u levého světla mi
vůbec nic nevypouštěl nevíte co s tím?



 



A druhý dotaz trochu houpej ale zeptám se.



Ventilátor, který je u chladiče mi vůbec nikdy nesepíná teda
aspoň mi to tak přijde.  Kontrolka
teploty je přitom uprostřed. Koukal jsme i na pojistky a tam je vše ok

Vloženo

za prve: ........ vypustny ventil je na leve strane ( strana ridice ) neni nikde pod svetlem,... nevim co jsi vypoustel tedy :D ..... vypustny ventil je na chladici dole v levo, u vyusteni spodni trubky ....

 

 

za druhe: ........... proc ches aby ti spinal ventilator ? ... to ze je kontrolka nebo spis rucickya uprostred je uplne normalni,... kazdopadne pokud nefunguje tak se spatne cidlo teploty chladice, ktery tento ventilator spina, ale take nemusi ;)

Vloženo (editace)

Vypustny ventil je na strane kde je baterka  pozri foto. Ventilator ti ma zapinat len ked sa ti prehreje t.j. ked ti stupne teplota .Skus ale 10 min nechat nastartovane auto na mieste a mal by zapäť ventilator na chladiči.

post-8433-0-90291300-1363024335_thumb.jp

Editováno: , autor: kluvo
Vloženo

No 10 min asi jen nepomůže,to by musel stát v teplé garáži. Sundej plastový kryt pod motorem a ten ventil nepřehlédneš!

no ale myslel som ze auto bude mat ohriate po jazde ,a tak nechat bezat motor

Vloženo

Hele tak přesně tenhle ventil jsme povolil a právě že nic neteklo..  beru to z pohledu řidiče jsme zapoměl dodat ;-)  i když jsme nádobku vyměnil tak jsem tam dolil  cca 1,5 litru víc ne.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak po dnešku již mám zkušenost s výměnou chladiče na Fabii 1.4 MPI bez klimatizace.

Jak jsem se zde dočetla, že se musí sundat nárazník tak to jde i bez sundavání nárazníku,

jen se musí odmontovat vzduchový filtr baterie i s uložením a levý světlomet, výměna mi trvala

celkem 3.5 hodiny, bez nějakého kvaltu.

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Kluci, v říjnu mi střelil chladič, začal chcát, ujel jsem tak tak 50km domů, kdy utekl asi litránek vody. Chladič se vyměnil - značka NIELSEN.

2 měsíce a chladič zase teče. Když nechám povolené víčko na expanzní nádobce, tak to jen kape a dá se jezdit.

 

Nevím, co to znamená:

- náhoda na vadný chladič

- problém ještě někde jinde - napadlo mě těsnění pod hlavou, že to tlačí spaliny do okruhu, ten tlakuje a rve to chladiče. Jenže jsem si nic takového nevšiml, nejdou bublinky v expanzce a když jsem to různě povoloval, vždycky to jen trošku psyklo, nikdy nic hrozného.

Mechanik říká, že to víčko je přece přetlakový ventil nastavený na nějakých 1-1,5 bar.

 

Co si o tom myslíte? Jsem tím trošku zaskočen.

Editováno: , autor: tgfh
Vloženo

Byl jsem u mechanika na diagnostice závady a je to prasklý chladič.

 

Otestovali jsme víčko, pouští při 1,7 bar. V chytré knížce píšou 1,2-1,5 bar. Tak ho dáme taky nové. Chladič vydržel od 25.10. do 14.12., tedy 7 týdnů ...

 

Nevíte, jaká značka chladiče je dobrá? Moc na výběr co jsem slyšel nemáme. Buď drahý origoš a nebo nielsena, valeo atd. což údajně všechno vyjíždí na linkách v Číně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...