Publikováno Červen 15, 20196 r Zdravím, koupil jsem ojetou Fabii 1,4 MPI 44KW, po výměně provozních náplní a drážkového řemene pořád světla a palubovka mění intenzitu světla. Občas se rozsvítí oranžový volant... Takže budu objednávat snímač natočení volantu. Dostal jsem se k nádržce servooleje. bylo tam asi deci oleje navíc, tak jsem jej odsál, ale asi to nijak nevadilo v provozu protože v servisní knížce o nějaké výměně oleje nebyla zmínka. Pak jsem náhodou změřil napětí nabíjení. Při volnoběhu i vyšších otáčkách tam bylo 15,2V. Nějak moc, že? Tak jsem se díval na regulátory a jsem z toho zmatený. Jsou tam regulátory 12V, 14V, 14,5V a 14,7V. U regulátorů 14V je ještě nějaké jmenovité napětí 14,5V. Tak který regulátor vlastně vybrat? Dočet jsem se, že baterie se nemá dobíjet vyšším napětím než 14,4V. Tak proč jsou v prodeji ty 14,5V a 14,7V regulátory? Předem děkuji za vysvětlení a radu. Upraveno Červen 18, 20196 r od Torontik
Červen 18, 20196 r Autor Tak měl jsem nějaký vadný multimetr. Profi elektrikářský naměřil 14,2 - 14.4V takže předpisové hodnoty.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.