Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tenhle nepřímý způsob měření tlaku v pneu byl jedním z důvodů, proč jsem do Karoqa šel (nebo i předchozího yetiwagenu) … sice méně přesné (což mě netrápí), ale hlavně provozně levnější a jednoduché ...

Vloženo

Dovolím si nesouhlasit :)

Přijedu jednou domů a vidím, že druhé auto stojí divně nakřivo. Přední kolo prázdné a obloukem škrábanec od disku ze silnice až do vjezdu.

Ptám se manželky, co se stalo, že má prázdné kolo. Prý si ničeho nevšimla. Byl rozříznutý bok pneumatiky z vnitřní strany. Takže tak ;)

Vloženo

Nebyt snimania tlaku, tak by som si nevsimol zapichnuty klinec v kolese. Koleso nebolo vobec sfuknute, drzalo si v sebe nejaky tlak, na pocit nebolo nic znat, az po riadnej obhliadke kolesa po upozorneni na tlak som zistil, ze tam mam klincisko. Mozno sa k tomu podpisal DCC ale to su iba dohady.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo
V 27. 8. 2019 na 19:54, Čočkyn napsal:

Mě by netrápilo ani kdyby tam tahle věc nebyla ? prázdnou gumu prostě poznáš 

 

Dovolím si nesouhlasit.  Prázdnou gumu poznáš... ale... tyhle systémy to zjistí ještě mnohem dříve, než ty máš šanci si vůbec všimnou, že se něco děje. Hlavně v případě, že se jedná o pomalý únik nějakou netesnosti, nebo treba hrebikem, ktery ale neznici pneu , ale vzduch zacne jen mirne unikat.

 

Před časem jsem byl v Rumunsku, a kdesi na Transalpine mi zacal system vyhazovat unikající pneumatiku. ale viditene (ani jinak) nebylo mozne nic poznat. Tak jsem si rikal, ze to jenom blbne.

 

Bez problemu jsem dojel do Sibiu, přespal, dojel do Prahy (cca 1000 km). Stale nebylo nic poznat. Jen systém pořád pindal.

Další den jel na letiště přes celou Prahu. Stále nebylo nic poznat. po týdnu se vrátil a kdyz jsem vyzvedaval auto, tak kolo bylo úplně prázdné.

Vloženo

Ak neveríš, skús si sfúknuť jedno koleso pod 200 a spravíť pár kilometrov. Mňa tiež kontrola tlaku v pneu včas varovala, že je niečo zlé s jedným kolesom. Navonok nebolo nič vidieť, ale tlak už bol pod 200. Nakoniec bol v kolese klinec...

  • o 1 rok později...
Vloženo

Takže jak vypadá výměna zimních plechových kol na Karoqu? Stačí resetovat nastavení tlaků na infotaimentu nebo musím přes diagnostiku? Jak to vypadá v praxi? Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...