Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A jak to souvisí s motorem 2,0 TSI 200kW ?

máš pravdu asi nesouvisí. Na druhou stranu verze 200kW  350 Nm se dodávala relativně krátce a jinou položku týkající se DSG7 u této verze jsem neviděl, nebo si nevšiml. Aktualní verze 208kW má krouticí moment zvýšený na 400 Nm a snad i posílenou převodovku, první stupeň.

15 hours ago, homy said:

já to dnes zkoušel a mám pocit, že mi to dělá taky. najeto 44tkm. Zjistím ještě, zda na to měla vliv provozní teplota motoru

 

No ked uz je motor zahriaty, tak to citit menej, alebo skoro vobec, cca tak od tych 80°C oleja.

 

Takze to je mozno featura, aby sa zahriala aj prevodovka? :D 

  • 4 měsíce později...

Uz tretikrat som musel doliat chladiacu kvapalinu. V skodovke mi tvrdia, ze je to bezne, mate s tym nejake skusenosti? 

Kolko si jej dolial?

Dvakrat mi dolievali v servise max deci a ja teraz tiez max deci. Ale bolo centimeter pod ciarkou  a ked som otvoril nadrzku vystupilo to medzi ciarky max a min. Tak som dolial do max ani nie deci fakt. 

Tak tymto sa neplas,dolievaj vzdy v studenom stave medzi rysky,v teplom vystupi o nieco vyssie.Ak dolejes do cca 0,5 na30tis km tak sa urcite nieje preco plasit.Auto ma prirodzene urcitu spotrebu vody okolo vodnej pumpy,vyparenie a pod.

Tiez som musel dolievat mam teraz tak 36k km a asi tak pol litra od nova som dolial. Najviac minulu zimu ked som dost casto pouzival nezavisle topenie. Teraz mi pride, ze sa to celkom ustalilo.

 

V Servise tiez tvrdil, ze to je takto normalne.

  • 3 měsíce později...

Je možné dať lpg do toho motora? 

Áno je! 

Cena? 

1800 € aj s prihlásením! 

Značka prins.

Rozdiely  po motorickej stránke?

áno!!

Lepšie ťahá nízkych otáčkach. 

Pri vysokých otáčkach  je spomalený minimálne ale je. Aj tak sa nevyužívajú 

V nádrži je klasický 100 oct 

Na lpg je motor určite tichší a určite radí plynulejšie

s plnou nádržov od benzínu a plnou lpg je auto vyrovnanejšie a lepšie tlmí nerovnosti celkovo je jazda lepšia.) 

 

 

To je reklama, anebo to máš udělané ve vlastním autě? 

Vzhledem k vlastnostem a charakteru motoru a také s přihlédnutím k pořizovacím nákladům samotného vozu s 200 kW benzínem mi to tedy moc k sobě nejde. 

  • 6 měsíců později...

Strata motoroveho oleja. Prvykrat sa mi to stalo. Najazd 109 000 km. Od poslednej vymeny najazd 12 000 km. Dolejem 2 dcl a uvidim. Mam sa bat? Mal niekto podobny problem?

  • 9 měsíců později...
  • Autor

Dnes už mám najeto skoro 90k.

olej menim dle servisního plánu a mezitím vždy jednou u známého v garáži.

příští servis (za dva měsíce) řeším zda krom druhé výměny svíček měnit i cívky. Už je asi i čas na olej v diferenciálu a řeším zda preventivně vyměnit i separator oleje.

Chtěl bych zkontrolovat i saní zda není zakarbonovane, kilometry to už na to má. 
spotreba klasická. Město 13. Dálnice podle stylu jizdy 10-13

  • 1 měsíc později...

Zdravim, pred 2 tyzdnami som si kupil S3 fl 200kw. Trosku mi vadi reakcia na plynovy pedal, bud to nic neurobi a pomaly sa rozbieha alebo to podradi o 3 stupne a vystreli ma to. Tiez som si vsimol, ze ked idem ustalenou rychlostou napr. 90km/h v D7 a prepnem do S (stale idem 90km/h) tak to nepodradi a ostane mi S7. Mate to aj vy tak? Lebo na O3 1.8tsi ked som mal napr. D6 tak pri prepnuti do S mi to okamzite podradilo a tym padom aj ta reakcia na plyn bola taka zivsia.

@sik k prvnimu problem - nech si nastavit primou odezvu plynu misto casove. dost to u tohohle motoru pomuze prave s tim, co pises.

 

a D->S na 7 -  ano, u razeni to dela to, co pises. staci malinko proslapnout plyn a uz podradi ... a drzi, co ma. 

Upraveno od hamoun

Dakujem za odpoved.

A na tu zmenu mi staci prist do autorizovaného servisu a oni mi to zmenia?

Skoda, dufal som, ze to podradovanie pri prepnuti do S vyriesi nejaka aktualizacia. Takze si asi budem musiet podradovat manualne.

ne, bud sam nebo poptej nekoho tady

 

je to tohle

Throttle response behavior
nastavit z    Gradual, controlled by time
    na     Direct, controlled by threshold

 

jaky je problem prošlápnout lehce po prerazeni plyn a dal jet normlane? Je to rychlejsi, nez se pak zbavit manuálního modu ... 

pripadne upravit razeni DSG. ale to se resi v jinych tematech.

 

Upraveno od hamoun

Ale auto mam este v zaruke a za takuto upravu na vlastnu past by sa potom mohli tym ohradzat keby sa nieco pokazi (teda neviem, ci by im tam takato uprava nejak vyskakovala).

Ja len ze ked som isiel na O3 za niekym koho som chcel predbehnut tak mi to napr. preradilo z D6 do S4 (a drzalo to tam) a ked sa naskytla moznost predbehnut tak som mohol okamzite ist na skoro plny vykon a neriesit/necakat este na podradovanie.

Dakujem za odpovede.

  • 8 měsíců později...

Kedy treba menit rozvody?

Podla servisnych instrukcii Skoda nikdy,su dozivotne.Podla skusenosti uzivatelov vtedy ked pocut po starte chrastenie retaze,vtedy treba zacat riesit.Je mozne zmerat aj natiahnutie retaze,ale medznu hodnotu asi lahko nezozenies.

  • 4 měsíce později...

zdravim, naskytla sa mi moznost upgradnut 206kw predlift za 200kw lift s matrixami, 7kvaltom, atd

 

aky velky strasiak je ten GPFilter ?

 

kolko to vydrzi a kolko stoji novy ?

 

mal s tym uz niekto realne nejake specificke problemy?

 

vdaka

196tkm. nevim o tom. emisema prochazim bez problemu  :)

Síce GPF slúži na to isté čo DPF, ich spôsob fungovania je našťastie trochu iný, vďaka čomu GPF nie je tak problémové, ako tomu je u naftových áut. A pravdu povediac, ešte som nepočul o žiadnom modernom benzínovom aute, že by s tým bol problém a bolo by v ňom treba meniť GPF. Skôr nastáva otázka, že prečo chceš robiť ten upgrade? Síce dostaneš modernejšiu prevodovku s nižšou spotrebou a k tomu aj Matrix LED, ale zároveň prídeš v motore o nepriame vstrekovanie paliva a nakoľko kupuješ jazdené auto, tak je tam aj možnosť, že vozidlo má nejakú skrytú vadu o ktorej nevieš. Ak už upgrade, ja osobne by som išiel rovno do 206 kW verzie (po facelifte), tam máš už aj vyšší krútiaci moment.

206kW facelift za 16000 nezozenies

a ked namontujes LPG, tak je ti nepriame vstrekovanie na pritaz

na skryte vady je zaruka zo zakona aj na pouzite veci

(uz som tak vyreklamoval nefunkcnu klimu na jednom a vzduchovy podvozok na druhom aute)

 

Upraveno od denial

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.