Publikováno Říjen 24, 20195 r Mám takový dotaz. Jedná se tento motor, ale i o převodovku. Tak jsem to tady dál. Používáte u této kombinace ruční řazení? Přijde mi praktické s důvodu, že se při lechtáni plynu nepodtáčí motor. Upraveno Říjen 25, 20195 r od Pawouk Upraven název tématu.
Říjen 24, 20195 r Podtacanie riesim presunutie volica dsg paky do rezimu S....vtedy drzi vyssie otacky,u mna dokonca auto jazdi castejsie v 2 vajlcovom rezime a je paradoxne nizsia spotreba...mesto ani inak nejazdim
Říjen 24, 20195 r Zkusil jsem to párkrát, ale pak mě to omrzelo. jak píše Patrik1971, to tam dám raději S a nebo to neřeším vůbec.
Říjen 25, 20195 r Mám tuto kombinaci (1,6TDI + DSG), ruční řazení nepoužívám, nechám motor pracovat s převodovkou tak jak je v MB/Kv nastavili :-) Ale jezdím svižně, takže to moc nelechtám :-D (douhodobá spotřeba 6 L) Pádla používám jen při brždění z jendnoho dlouhého táhlého kopce, kdy tam DSG hází moc brzo nižší stupeň a víc brzdí a vytáčí se, což mi ucho a cit nebere, tak do toho zasahuji. Za mě je sladění motorua DSG super. Po přechodu z manuálu na DSG jsem si na to rychle zvyknul a neměnil bych:-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.