Hunterkyjov Vloženo 21. Ledna Sdílet Vloženo 21. Ledna Možné příčiny rozsvícené kontrolky EPC na Škodě EPC kontrolka se na přístrojové desce tvé Škody nejčastěji rozsvítí, pokud nastala: porucha nebo znečištění škrticí klapky motoru porucha systému trakce nebo tempomatu porucha brzdového spínače nebo elektroniky motoru porucha plynového pedálu a jeho elektronického řízení vypálená pojistka k brzdovým světlům porucha čidla váhy vzduchu vypálená žárovka nečistoty v palivu slabá baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 21. Ledna Sdílet Vloženo 21. Ledna No jej ale na diagnostike vypise poruchu na 3 valci ako som písal skôr. Vypis z diagnostiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 22. Ledna Sdílet Vloženo 22. Ledna @slovacik Zober do servisu, "opravia" naúčtujú, uplatníš kulanciu po záruke, dostaneš dáku symbolickú zľavu z predraženého diela aby ta hrialo pri srdci a rok-dva budes zase spokojný. Alebo si to naštuduješ, vylučovacou metódou prídeš na to, čo je vadné a spravíš si to, ci dáš spraviť už s tým, že čo presne treba urobiť. To je to najlepšie riešenie. Jaaj a odporúčam i postup prác a finálnu kontrolu ako spraviť spísať v bodoch na papier. potom možno to bude spravené tak ako má byť. I keď zjavne minule aj obrázkové osnovy v ŠA zlyhali a po prebratí hladina nedoplnená po odvzdušnený, hadica pod nádržkou expanznou slzila-parila v spoji-tým pádom skúška tesnosti ktorú som požadoval tlakovaním isto nebola spravená. Proste čo si nespravíš sám v dnešnej dobe je na 90% na h...o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slovacik Vloženo 22. Ledna Sdílet Vloženo 22. Ledna No ale v ŠA nemajú snahu nájsť chybu. Oni odstránia teraz problém ale že ten problém bol uz pri 21 tisic km potom zas po 1,5 a teraz zas po 1,5 oni nechcu riesit ze ci chyba je niekde inde. Oni teraz chcú vyčistiť dekarbonizaciou za 180€ a sam si to mám zaplatiť a do budicna že už niečo prispeje ŠA ale kolko to už nevedia. Lenže ja si myslím že to nebude chyba ze je zakarbonovany motor ved pri 21 tisic nemohol byť už špinavý motor a opakovane o 1,5 r. Zas tá istá chýba a teraz zas to by asi hlasilo stale chybu keďže nebol ocisteny motor uz vtedy a robí to stále v zime 😂. Stále po výmene sviečky ide motor cca 1,5 r dobre. To asi bude lepšie meniť sviečku s olejom 🤣 Ako môžem zistiť či je motor zakarbonovany? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 22. Ledna Sdílet Vloženo 22. Ledna Záleží od konštrukcie motora, jazdy. Kľudne ho môžeš mať aj po 21k km zanesený, aj keď to považujem za nepravdepodobné. Už len preto, že po oprave ak vtedy nerobili dekarbo, by sa ti chyba prejavila ďaleko skôr ako po 1,5r. Nepoznám konštrukciu toho motora, že ako sa tam vracajú výfukové plyny cez EGR. Ale čo som mal auto pred škodou, tak EGR a map senzor som si vždy po 30-50k km prečistil a hlavne na senzore bola vždy pekná vrstva karbónu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.