Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Mě je tehdy vyměnili rovnou všechny. Na svíčky jsou 4 roky, nebo 60.000km což je asi nesmysl. Minulý týden jsem byl na servisce po 4 letech takže jsme se domluvili, že je samozřejmě měnit nebudou. 

Mě zaujal tvůj problém taky na 3.válci a zatím jsem nikde závadu na svíčce, nebo cívce tady na foru nenašel

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerozumím jak sleduješ spotřebu na 5.RS, to jako okamžitou? Když už, tak za jízdu, nebo dlouhodobou. Opravdu nerozumím co řešíš, jezdi a po pár stovkách km to můžeš líp vyhodnotit. 

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tou cestou chodím často a vždy si sledujem akú mám vyslednu priemernú spotrebu cestou tam a späť a tu mám teraz vyššiu.

Tiez sa mi zda, ze hlavné na 5 je okamzita spotreba vyššia.  Počas jazdy mám vždy zapnuty údaj okamžitej spotreby, preto viem že aká je asi spotreba na danej trase. Snažím sa chodiť na spotrebu 😁

Ďakujem za rady ak budem mať niečo nové dám vedieť.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne nejazdi silene na spotrebu, autu viacej škodíš tým. Dopraj mu aj svižné jazdy. Aj autu aj sebe.

A i keď chodíš denne, údaj z okamžitej je irelevantný. To ani nesleduj, ani pre ekonomiku. Počúvaj zvuk auta a ten ti napovie viac :)

A k tomu problému, úprimne, ja neviem čo má na vstrekovači sadať-či kalibrovať sa. Je to kalibrovaný mechanický prvok riadený elektronikou, ktorú ti podľa mňa nemenili.

A ty ako majiteľ auta musíš poznať svoje auto a vedieť, či ide ok, či nie. A na to nepotrebuješ 1000km, tých 100-200 po výmene ti to hneď ozrejmí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovou upjatou jízdou na spotřebu si auto akorát zničíš a vychováš si lenocha což je stará známá pravda, která stále platí. To auto pořebuje taky prohnat, motoru (karbon) a brzdám (rez) atd. to jen prospěje. Teď je ještě zima a výkyvy teplot takže údaje spotřeby jsou silně orientační. Jezdím tak abych autu neškodil, používám už i VIF ač jsem tom moc nikdy nevěřil a spotřeba šla asi nepatrně dolů taky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

csabac> tady závada už nebude, možná v tom "laboratorním" měření spotřeby. Pro mě je orientačně relevantní dlouhodobý údaj, ale nelpím na něm, protože na spotřebu má vliv mnoho proměnných což tady dlouze nemá smysl vypočítávat. Závada ze strany AS je odstraněna, ledaže by jim diagnostika ještě něco vypsala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ben06 - mas pravdu zavada bola odstranena a to aka je spotreba mozu ale nemusia verit. Klasicky napoja na pc a bud nieco ukaze alebo nie. Ze je vyssia a auto je lenivsie viem posudit len ja a ze netaha ako predtym prisiel s tym syn a ked som ho skusil tak tiez si to myslim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotreba je jedna vec, co je pri sledovani okmazitej spotreby irelevantne. No tah a vykon auta je meratelny a definivany technickymi parametrami na papieri…ak by bic nenasli, mozes ist touto cestou…porovnanie meratelnych parametrou. Samozrejme v urcitej toleranci, nie s 5% odchylkou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...