Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Nevím tedy, ale jak to může udělat olej v převodovce??? Ten bych rozhodně neměnil.

Někde to drhne. 

Nemá to jemné doladění na lanovodech? Poznačil bych si nastavení a zkusit s tím pootočit. 

Jestli to tam tedy je... 

 

Ať ti někdo kvedlá fofrklackem a koukej kam se to hýbe. Třeba to napoví. 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravím pánové,letos v březnu jsem manželce pořídil novou Scalu Monte Carlo.Po měsíci jsem zjistil že vozidlo má přelakovaný zadní blatník.Dealer u kterého jsem vozidlo koupil napřed tvrdil že něco takového není možné nakonec po přeměření laku uznal že auto je opravdu v zadním nadkolí opravované.Dotazem ve výrobním závodě se zjistilo že vozidlo bylo skutečně při výrobě poškozené a následně opravené.Zarážející je že při prodeji mno o této skutečnosti nikdo neinformoval.Docela se vidím jak za pár let auto prodávám a někde se hádám že auto je v originálním laku a borci ukazuje lakoměrka  0.35 mm.Je toto standartní jednání od Škody auto?Má někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem se náhodou do Škodovky a prošel jsem si jednotlivé haly a viděl jsem místo určené pro vozidla k odstavení,

které byla poškozena při výrobě nebo bylo na nich značeno křídou místo, kde je nějaká vada a neprošla asi výstupní kontrolou.

Jedno mělo sedřený dokonce celý bok.

Takže toto asi nebude zase tak vyjímečné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dam protiotazku? Je snad seriozne jednanie od vw group, ze ani uspesnu reklamaciu nenajdes v historii auta? Buduci majitel ma 100% auto, vw group renome. Tak isto sa asi stavaju k tym opravenym autam z vyroby. Podla mna by mal byt kupujuci o tom informovany, resp. Odzrkadlit to v zlave. Ale tieto casy uz su minulost …

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každá automobilka ma repas, kde sa takéto veci opravujú. Môžete byť kľudní, nerobí to len Škoda. Od úplne malých opráv, až po relatívne vážnejšie lakovačky. Áno, základná otázka je, či by také niečo nemali automobilky kupcom oznamovať. Hlavne ak sa to dá odhaliť a problém pri ďalšom predaji môže byť na svete. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ale tu písal, že ani predajca o tom nevedel. Tak asi mi bežný ľudia do takéhoto nenahliadneme. Neviem, ako by som sa tváril pri predaji. keby záujemca namerá, že auto je lakované a pritom nič s ním od výroby nebolo.

Asi by som bol riadne nasratý a sklamaný, ak by som sa po rokoch dopátral k info, ako tu kolega, že to dokázal zistiť.

Takto sa dôvera nebuduje. Podľa mňa toto by mali byť informácie dostupné pred kúpou u predajcu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dodi 15 Tak ja to neriešim len, že škoda. Ja to riešim celkovo. Ale napr. servisnú históriu-reklamácie, že nevidíš som sa teda u tých značiek čo mal, nestretol. Všetko bolo v histórii auta a žiadne utajovanie, mastenie si kvality. Ja nebránim suzuki, či opel čo som mal. No nemám rád neférový prístup. Tiež som predával vitaru, poskytol som vin, nafotil všetko také čo by mohlo byť brané ako nie ok a seriózne informoval kupujúceho o všetkom. Auto si preveril aj cez vin a presne mu všetko to čo som povedal, povedali. Teda veľa tam nebolo. Výmena čelného a menené dorazy v záruke na dvoch dverách.

A čo sa suzuki týka, tiež to beriem reklamovať budúci týždeň. Teda po kúpe 1000km je zadarmo prehliadka a tam im to nahlásim. Line assist nie je dobre kalibrovaný a neudržuje auto v pruhu na okreske, len vibruje pri opustení pruhu a plus ťažné zapojenie. Ale to bola dorábka v HU, takže to mi asi v NZ nevyriešia, keďže žiaľ koncovka nemá vyvedenú spiatočku a miesto spiatočky je 12v po štarte. CHcel som to prekáblovať doma, no zjavne majster zabudol dopojiť spiatočku niekde pod plastami.

Takže áno, kvalita klesá naprieč výrobcami.

A čo sa scaly týka. Nebyť minule tej sedanky, že zase nedržala 2-3t (teraz drží), tak mám jeden interval garančný bez reklamácie :D

Tak dnes je zrovna auto na garančke, tak uvidíme, či bude všetko ako má byť.

 

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SAGA – tajná databáze

Vedle systému ELSA, do nějž se zapisují opravy hrazené zákazníkem, však ještě u Škody Auto existuje databáze SAGA, kde jsou zaznamenány reklamace. Tedy opravy, které platí výrobce béžového vozu nebylo nic průkazného ani v ní. Pokazil se totiž jen jedinkrát, hned měsíc po koupi. Při stavu 1973 km se opravovalo tažné zařízení. Je sice zvláštní, že by auto za první měsíc urazilo dva tisíce kilometrů a v dalším období pak jeho průměrný nájezd klesl na 850 kilometrů za měsíc, ale nemožné to není.

 

„Můžeš nám to vytisknout jako důkaz?“ tážeme se spřáteleného přejímacího technika. „To právě bohužel nemůžu. Správně bych vám to neměl ani ukazovat,“ překvapuje nás. „Když dle databáze ELSA zjistím, že existují záznamy s vyšším počtem najetých kilometrů než na přístrojovém štítu a tyto záznamy jsou alespoň dva, aby nemohlo jít o omyl, vytisknu vám to na hlavičkový papír – to je schválený a oficiální postup. Ale databázi SAGA, v níž jsou reklamace a tudíž důkazy o vadách automobilů značky Škoda, nikomu dávat nesmíme.“

 

Toto striktní stanovisko nám posléze potvrdilo tiskové oddělení Škody Auto ústy Filipa Brože: „Informace ze systému SAGA poskytujeme na vyžádání soudům, právním orgánům a policii s doplněním, že údaje nemusí být správné a úplné, neboť je do systému vyplňují autorizované servisy, a nikoliv Škoda Auto.“ A do systému ELSA, který poskytujete běžně, je zanáší asi kdo? chce se nám křičet vzteky. Za utajením databáze SAGA vidíme jen a pouze heslo, že špinavé prádlo se pere doma, ale to platí u všech automobilek.

 

Večer však zazvoní telefon a na druhém konci drátu je významný manažer Škody Auto. „Důvodů, proč nemůžeme databázi SAGA zveřejnit, je víc. Představte si, že by náhle všichni majitelé ojetých škodovek chtěli jen tak pro zajímavost vědět, co se na nich před deseti lety pokazilo v záruce. To bychom kapacitně nezvládli.“ Chápeme, ale naši situaci se stočenou octavií to neřeší. „Nicméně tenhle konkrétní případ je taková prasárna, že kdybych vám to nedal, nemohl bych večer klidně spát,“ říká onen manažer a za chvíli máme v e-mailu výjezd z obrazovky, usvědčující modrou octavii z několikanásobného skutečného nájezdu. Teď si dobře zapamatujte, že do databáze SAGA nemá mít nikdo přístup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Dodi 15 veď toto. civil sa nedostane. napr. ja keď som predával 1. astru čo som kupoval ako funglovku, tak budúca majiteľka zavolala a do telefónu mi povedala, že berie auto. Tak som zostal až zarazený a vravím jej, ako beriete, veď ste ho ani nevideli. Trvám na skúšobnej jazde a to, aby ste si fakt všetko prešli. Prišli celá rodina a vytiahli lustráciu zo servisu. ˇUspešná reklámácia autobatérie, výmena čelného skla. A tiež, že v servise povedali, že to auto poznajú, nosím ho presne k nim a že je o neho vždy 100% postarané.

Proste tie reklamácie "drobnosti" u predchodcov boli. Teraz ak by som dal niekomu VIN vytiahnu mu v ŠA čo?

Čistý register, len čelné sklo výmenu. Správne?

A pritom to auto strávilo 30dní 1 rok v servise-sedačka, brzdové svetlo, čidlo dáke, klepajúca spojka a iné drobnosti od vadného kompresora, atd. Tak to je fér, neinformovať o tom?

Za mňa nie. Tiež som kupoval auto , čo malo záruku 21k km/9 mesiacov  a cítil by som krivdu, ak by auto strávilo v servise toľko dní a nič by som o tom nevedel. Ale tak každý sme iný ako pri kúpe aj pri predaji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím si, že by im večer každý volal, že chcem vedieť históriu na 10r aute. Ale kľudne i za poplatok v ŠA by som uvítal pri kúpe jazdenky, že ak majiteľ uvedie VIN, tak v servise by som si to mohol overiť pred kúpou. Isto by som auto čo mám roky nepreveroval, ale preveroval auto o čo mám záujem a oni by si na tom mohli aj privyrobiť.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servisy ani importér tieto dáta o opravách v závode nemá. Vie si ich však od závodu vyžiadať. Samozrejme na to musí byť relevantný dôvod. Vtedy automobilka poskytne data ohľadom procesu výroby, či tam nenastala nejaká anomália. Ale nefunguje to tak, že hocikto sa nakontaktuje na automobilku, a tí poskytujú všetky dáta z procesu výroby. Takto to funguje v inej automobilke, nie škode, ale všetci to budú mať obdobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@petulko

Dáš editovat, klikneš na levý horní roh rámečku (ukážou se ti šipky všemi směry), označíš a dáš delete (u mobilu ten stejný symbol podobný počítačovému Backspace)

 

Výpis (z Elzy) dostaneš, pokud jsi s tím jezdil do autorizáku...

Nebo do nezávislého servisu, který ty úkony po opravě zapisoval do ErWinu, aby to šlo pak vypsat u toho autorizáku.

 

Výpis dostaneš na vyžádání jako majitel zdarma, pokud někdo jiný dle VIN kódu, zaplatí si to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, csabac napsal:

Nemyslím si, že by im večer každý volal, že chcem vedieť históriu na 10r aute. Ale kľudne i za poplatok v ŠA by som uvítal pri kúpe jazdenky, že ak majiteľ uvedie VIN, tak v servise by som si to mohol overiť pred kúpou. Isto by som auto čo mám roky nepreveroval, ale preveroval auto o čo mám záujem a oni by si na tom mohli aj privyrobiť.

 

daj vin tvojho auta a pozrieme to . Akákoľvek zákazka na reklamáciu kde sa niečo účtovalo musí byť v historii

 

jedine ak by bolo zlé vin , nebola zákazka resp. nevyúčtovali nič ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...