Listopad 16, 20195 r Není ta plazmatická technologie stejná nebo podobná jako u 1.5 TSI EVO (Atmospheric plasma spray) ?
Listopad 16, 20195 r Autor Je to stejná konstrukční řada EA 211 EVO, takže se z toho dá odvodit, že to bude stejná technologie.
Květen 30, 20205 r https://m.autorevue.cz/trivalec-10-tsi-prijde-o-cast-vykonu-ve-vozech-vw-ho-to-ceka-uz-za-par-tydnu
Červenec 31, 20205 r https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/?fbclid=IwAR2nMbmUNfxdNIG65VFG2Ngz-iBYsy4GD2t4pDkCdmm9e70Vyu1xLLmFcvQ
Prosinec 30, 20204 r Čaute, pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? Dik Shorty
Prosinec 30, 20204 r Konstrukčně stejná řada, jen je tam nástřik. Výkony jsou menší díky dalším omezením na emise 6d....
Leden 2, 20214 r nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. Octavia 3 - 85kw- 9.9s Octavia 4 - 81kw - 10.8s Scala - 85kw - 9.7s Fabia - 81kw - 9.7s Leon 3 - 85kw - 9.8s Leon 4 - 81kw - 10.9s a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem ibiza-my21.pdf
Leden 2, 20214 r Ine prevody, typujem iny prevod diferencialu. Tj pri rovnakych otackach ides rychlejsie na 81kw, treba pozriet prevodovky.
Leden 2, 20214 r Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem. Upraveno Leden 2, 20214 r od Shorty193
Leden 3, 20214 r Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000).
Leden 3, 20214 r Příští týden vyjde test litru manual ve Style, tak budeme obecně vědět, jak se chová.
Leden 13, 20214 r @Shorty193 Scala 81kW 10,1s https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/bfa06f92-1e39-4910-b1f2-acf9821d3d83/scala-katalog-2020-06.d9da2cebba4ec624d0d4b703f6b04048.pdf
Leden 14, 20214 r Ahoj, Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti. Aj tak dakujem. Shorty
Leden 14, 20214 r Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít.
Leden 15, 20214 r První test 1.0 TSi, na auto.cz vyjde také s totožným autem Na cesty kolem komína proč ne. https://www.autohled.cz/magazin/skoda-octavia-1-0-tsi-ndash-oda-na-litr/2722?fbclid=IwAR157Zmx_X1IQ4He-ns7eNCw4Lum44ofkrQqrM8ZgTgSCrd9fUQfgEsKL24
Leden 18, 20214 r Ahoj, 1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. Shorty
Září 8, 20214 r Poklona inženýrům 6d full ( aerodynamika, plazma ve válcích, 6.st převodovka) a člověk se nemusí ani snažit.
Září 10, 20214 r Včera v tématu Scaly se zmiňovali o vibracích 81kW. Tady na ukázku, jak to potlačili v Octavii. Teplý/studený motor není slyšet, hladinka vody se nečeří, pedály v klidu. Zřejmě příplatek za novější model se vyplatí. IMG_8697.MOV IMG_8668.MOV
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.