Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Čaute, 

 

pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? 

 

Dik

Shorty 

Vloženo

nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. 

 

Octavia 3 - 85kw- 9.9s

Octavia 4 - 81kw - 10.8s

 

Scala - 85kw - 9.7s

 

Fabia - 81kw - 9.7s

 

Leon 3 - 85kw - 9.8s

Leon 4 - 81kw - 10.9s

 

a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? 

 

Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem 

 

ibiza-my21.pdf

Vloženo (editace)

Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem.

Editováno: , autor: Shorty193
Vloženo

Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000). 

clanky-113135.jpg

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj,

 

Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti.

 

Aj tak dakujem.

 

Shorty

Vloženo

Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít.

Vloženo

Ahoj,

 

1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. 

 

Shorty

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...