Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Není ta plazmatická technologie stejná nebo podobná jako u 1.5 TSI EVO (Atmospheric plasma spray) ?

  • Autor

Je to stejná konstrukční řada EA 211 EVO, takže se z toho dá odvodit, že to bude stejná technologie.

  • 6 měsíců později...
  • 2 měsíce později...
  • 4 týdny později...

Tato svolávačka by se nových EVO motorů týkat neměla.

  • 4 týdny později...
  • 3 měsíce později...

Čaute, 

 

pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? 

 

Dik

Shorty 

Konstrukčně stejná řada, jen je tam nástřik. Výkony jsou menší díky dalším omezením na emise 6d....

nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. 

 

Octavia 3 - 85kw- 9.9s

Octavia 4 - 81kw - 10.8s

 

Scala - 85kw - 9.7s

 

Fabia - 81kw - 9.7s

 

Leon 3 - 85kw - 9.8s

Leon 4 - 81kw - 10.9s

 

a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? 

 

Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem 

 

ibiza-my21.pdf

Ine prevody, typujem iny prevod diferencialu. Tj pri rovnakych otackach ides rychlejsie na 81kw, treba pozriet prevodovky. 

Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem.

Upraveno od Shorty193

Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000). 

clanky-113135.jpg

Příští týden vyjde test litru manual ve Style, tak budeme obecně vědět, jak se chová.

Jj manual bohužel bez mild hybridu. Ostatní to dávno umí a koncern se tomu vyhýbá.

Kde bude ten test? 

Dakujem

Auto.cz

  • 2 týdny později...

Ahoj,

 

Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti.

 

Aj tak dakujem.

 

Shorty

Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít.

Ahoj,

 

1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. 

 

Shorty

další test :

 

odkaz

 

Upraveno od Michal B.

  • 7 měsíců později...

Poklona inženýrům 6d full ( aerodynamika, plazma ve válcích, 6.st převodovka) a člověk se nemusí ani snažit.

 

3F0BA3D8-F013-4D34-97A2-2300E7F17002.jpeg

Včera v tématu Scaly se zmiňovali o vibracích 81kW.

Tady na ukázku, jak to potlačili v Octavii.

Teplý/studený motor není slyšet, hladinka vody se nečeří, pedály v klidu. Zřejmě příplatek za novější model se vyplatí.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.