Pawouk Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 1.0 TSI EVO.pdf 1 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlnka Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 Není ta plazmatická technologie stejná nebo podobná jako u 1.5 TSI EVO (Atmospheric plasma spray) ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 Je to stejná konstrukční řada EA 211 EVO, takže se z toho dá odvodit, že to bude stejná technologie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. Květen 2020 Sdílet Vloženo 30. Květen 2020 https://m.autorevue.cz/trivalec-10-tsi-prijde-o-cast-vykonu-ve-vozech-vw-ho-to-ceka-uz-za-par-tydnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 31. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2020 https://svolavacky.cz/vw-skoda-seat-1-0-tsi-netesne-vstriky/?fbclid=IwAR2nMbmUNfxdNIG65VFG2Ngz-iBYsy4GD2t4pDkCdmm9e70Vyu1xLLmFcvQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Srpen 2020 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2020 Tato svolávačka by se nových EVO motorů týkat neměla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 17. Září 2020 Sdílet Vloženo 17. Září 2020 Výroba EVO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 30. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2020 Čaute, pozrel som si špecifikácie tohto motora a jazdné vykony sú naprieč celým koncernom horšie oproti staršiemu 1.0TSI (napr. v Octavii III či už s filtrom alebo bez) . Neviete niekto ci sa jedna o konštrukčne odlišný motor? Dik Shorty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 30. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2020 Konstrukčně stejná řada, jen je tam nástřik. Výkony jsou menší díky dalším omezením na emise 6d.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 nejedná sa o menovitý výkon 85kw vs. 81kw ale skôr o jediný údaj ktorý mam dostupný a síce zrýchlenie z 0 na 100. Prikladám údaje co mam zo stiahnutých technických údajov. Octavia 3 - 85kw- 9.9s Octavia 4 - 81kw - 10.8s Scala - 85kw - 9.7s Fabia - 81kw - 9.7s Leon 3 - 85kw - 9.8s Leon 4 - 81kw - 10.9s a v prílohe sú technické údaje k seatu ibiza kde je presne vedľa seba vidieť verziu 81kw a 85kw. Jedná sa reálne o také zhoršenie dynamiky (1 sekunda je dosť) spôsobené úbytkom výkonu alebo aj iným sprevodovanim? Vedel by niekto vniesť viac svetla? Ďakujem ibiza-my21.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 Ine prevody, typujem iny prevod diferencialu. Tj pri rovnakych otackach ides rychlejsie na 81kw, treba pozriet prevodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 2. leden 2021 Sdílet Vloženo 2. leden 2021 (editace) Niekde som čítal aj o tom že EVO ide aj v millerovom cykle a ma asi aj variabilnú geometriu lopatiek turba. Ale to sú také tie krčmové kecy a preto som chcel vedieť viac. Bohužiaľ ani k tým prevodovkam sa ja dostať neviem. Editováno: 2. leden 2021, autor: Shorty193 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robin1976 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Příští týden vyjde test litru manual ve Style, tak budeme obecně vědět, jak se chová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Jj manual bohužel bez mild hybridu. Ostatní to dávno umí a koncern se tomu vyhýbá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Kde bude ten test? Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. leden 2021 Sdílet Vloženo 3. leden 2021 Auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 13. leden 2021 Sdílet Vloženo 13. leden 2021 @Shorty193 Scala 81kW 10,1s https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/bfa06f92-1e39-4910-b1f2-acf9821d3d83/scala-katalog-2020-06.d9da2cebba4ec624d0d4b703f6b04048.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 14. leden 2021 Sdílet Vloženo 14. leden 2021 Ahoj, Tiez som si to vsimol (aj ked neskor nez som postol svoj prispevok) ale rozdiel 0.4s je polovicny oproti OIII a LeonuIV. Ale zmenila sa mi situacia a nebudem nove auto kupovat takze sa zaujimam uz len zo zvedavosti. Aj tak dakujem. Shorty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. leden 2021 Sdílet Vloženo 14. leden 2021 Škoda nemusel jsem tu být sám. Ale při předváděčce nevypadá že to bude lenochod. Oproti minulé O3 kde byl základ 63kW by se s tím mohlo dát žít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 15. leden 2021 Sdílet Vloženo 15. leden 2021 První test 1.0 TSi, na auto.cz vyjde také s totožným autem Na cesty kolem komína proč ne. https://www.autohled.cz/magazin/skoda-octavia-1-0-tsi-ndash-oda-na-litr/2722?fbclid=IwAR157Zmx_X1IQ4He-ns7eNCw4Lum44ofkrQqrM8ZgTgSCrd9fUQfgEsKL24 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shorty193 Vloženo 18. leden 2021 Sdílet Vloženo 18. leden 2021 Ahoj, 1.0 tsi mam najadzene v OIII, fabii, Arone a inych takze viem ze ten motor je lepsi ako jeho reputacia medzi verejnostou. Avsak otazkou pre mna bolo ci 1.0tsi evo je o vela horsi motor oproti starej 1.0tsi, pretoze to si radsej kupim lacnejsie a starsie auto ako navonanu novu krasu. Preto ma zaujimaju skor pruzne zrychlenia ako take. Je to obdobne ako 1.5tsi vs 1.4tsi. Kto to jazdil vzdy si radsej vyberie 1.4tsi. Shorty 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 18. leden 2021 Sdílet Vloženo 18. leden 2021 (editace) další test : odkaz Editováno: 18. leden 2021, autor: Michal B. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 8. Září 2021 Sdílet Vloženo 8. Září 2021 Poklona inženýrům 6d full ( aerodynamika, plazma ve válcích, 6.st převodovka) a člověk se nemusí ani snažit. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 10. Září 2021 Sdílet Vloženo 10. Září 2021 Včera v tématu Scaly se zmiňovali o vibracích 81kW. Tady na ukázku, jak to potlačili v Octavii. Teplý/studený motor není slyšet, hladinka vody se nečeří, pedály v klidu. Zřejmě příplatek za novější model se vyplatí. IMG_8697.MOV IMG_8668.MOV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.