Publikováno Listopad 19, 20195 r Dobrý den a prosím o pomoc. Mám motor CRMB, najeto 237tis. Auto mám asi 15tis km a co ho mám DPF regeneruje každých 130 - 150km Filtr dle vag zaplněn 55g, jezdím hlavně město, ale i tak mi to nepřijde normální. Prosím o rady na co se zaměřit, nebo zda je to normální a neřešit, a nebo nejlépe někoho z Prahy, od tuď, nebo doporučení, kdo se v tom vyzná a uměl by mi diagnostikovat problém. Předem moc děkuji za názory, doporučení, pomoc. Mějte se.
Listopad 19, 20195 r Ale jo může být pokud to jezdí jen po městě. Když k tomu připočteš horší spalování kvůli vyběhaným vstřikům, tak jsi na svých. Se vstřikama ve výborné kondici by jsi byl tak na 200-250 km.
Prosinec 15, 20195 r Já jsem s CRMB cca na 115tis a regenerace také cca 150km, jezdím kombinace všecho, dálnice, mimo město a město.
Prosinec 15, 20195 r Autor Děkuji za reakci. Přijde mi to sice divný, ale asi je to teda opravdu normální. Hezký den.
Červen 22, 20205 r Dobrý den, mám taky motor CRMB (197tis) a regenerace asi co 200km. Řešil někdo dále? Nebo neřešíte a jezdíte dále?
Červen 22, 20205 r Já to samé, když jezdí manželka jednu trasu 40km po okreskách tak regenerace po nějakých těch 150, když jezdím já tak i po 250 na stejné trase-víc to vytáčím. aktuálně jsem si všiml u ohřátého motoru při 1750ot/min lehký pocukávání. Podezírám vstřik, ale kdo ví. Najeto 165tkm.
Červen 24, 20205 r Nenechává mě to klidným. Kolega z práce má taky 2.0Tdi CR 110kW, ale jiný kód motoru a regeneruje asi co 500km. Dočetl jsem se, že nejčastější příčinou bývá diferenční senzor tlaku filtru pevných částic, který může dávat špatné hodnoty. Tak jsem tedy kouknul na ten senzor a nestačil jsem se divit. Na mém motoru (CRMB) jsou tyto senzory dva. První snímá tlak před filtrem a druhý za ním. Jednotka asi potom bude počítat rozdíl a vyhodnocovat zaplnění filtru. Chci Vás poprosit zda máte správné hodnoty těchto snímačů ve volnoběžných otáčkách a třeba i v jiných, abych mohl porovnat ve VAG.
Červen 24, 20205 r Tak isto objednávam nový lebo sa mi to nezdá a je to dosť možná príčina zlej regenerácie ...
Červen 25, 20205 r A ten kolega má taky euro6? ona totiž euro6 oproti euro5 má 2 EGR ventily. Jeden před a druhý za DPF, takže si myslím, že to auto kvůli tomu hulí jak blázen.
Červen 25, 20205 r Mám CKFC euro 5 a regenerace DPF když "cmrdám" do 400km jinak 500...Jinak dřív se mi regenerace spouštěla, pokud nedojela řádně předchozí, například, že jsem nechal auto stát s nastartovaným motorem. Lepší je s tím prostě jet v ustálených otáčkách, ať se to lépe vypálí, je to opruz ale všiml jsem si toho. Nejlíp klidně nalít plnou nádrž, do toho čistič (nebo stačí i Maxxmotion Diesel, prostě ne základní naftu) a jet třeba 300km v kuse, nebo-li si naplánovat na víkend výlet a spojit příjemné s užitečným.
Červen 25, 20205 r Ano, kolega má EU6+ Koukám že tento motor (CRMB) je málo rozšířený. Jinak jsem hledal a našel, že jeden je snímač diferenčního tlaku a druhý je snímač relativního tlaku. Prosím opravdu nikdo nemá správné hodnoty těchto dvou snímačů při volnoběhu a v otáčkách? Jo a pozor! Po výměně snímače se musí udělat přizpůsobení přes VAG.
Červen 25, 20205 r Ano, máš pravdu. Ale já mám motor který splňuje EU6, má dva EGR, dva snímače tlaku DPF a dalších hovadinek navíc :-( . Tankuji naftu na Benzina, přidávám VIF do nafty a když probíhá regenerace tak si dám ještě kolečko kolem komínu. Prostě nevím zda je 200 km u těchto motorů v normě, nebo mám bádat. Upraveno Červen 25, 20205 r od premium33
Červen 25, 20205 r Já mám taky CRMB najeto 166tkm a jsem na tom právě stejně jako ty a koukám í stejná nafta + VIF. Pokud má kolega jiný kód motoru nebo už třeba novější s AdBlue tak s tím bych to moc neporovnával. Možná by stálo zato založit vlákno o regeneracích jen CRMB ať přispějí í ostatní jak jsou na tom. Upraveno Červen 25, 20205 r od Vápno
Červen 25, 20205 r před 30 minutami, Vápno napsal: Já mám taky CRMB najeto 166tkm a jsem na tom právě stejně jako ty a koukám í stejná nafta + VIF. Pokud má kolega jiný kód motoru nebo už třeba novější s AdBlue tak s tím bych to moc neporovnával. Možná by stálo zato založit vlákno o regeneracích jen CRMB ať přispějí í ostatní jak jsou na tom. Právě že chci porovnat hodnoty okolo DPF pomocí VCDS ale ve stejných motorech CRMB. Ale jak tak počítám, je nás tady už pět lidí co máme regeneraci okolo 200 km. Asi zajedu do škoda servis a zeptám se tam. I když už asi vím, že se nic nedozvím, protože ani oni nebudou vědět. A nebo to bude normální u těchto motorů, ale potom je to na chocholouška :-)
Červen 25, 20205 r Můžeš to zkusit, ale známe autorizované servisy... nebo jestli třeba není nějaká aktualizace ECU, která by to nějak řešila. Ale můj názor je ten, že je to udušený přes ty EGRy a prostě to hulí jak kamna. + jak výše zmiňuje 15degren při našich nájezdech už vstřiky nebudou žádná hitparáda
Červen 25, 20205 r Mám hodnoty dost podobný. Po chvilce mi na druhým válci vyleze k 0,5mg a pak postupně zase sleze na nějakých 0,2mg
Červen 26, 20205 r V 25. 6. 2020 na 10:07, Vápno napsal: Já mám taky CRMB najeto 166tkm a jsem na tom právě stejně jako ty a koukám í stejná nafta + VIF. Pokud má kolega jiný kód motoru nebo už třeba novější s AdBlue tak s tím bych to moc neporovnával. Možná by stálo zato založit vlákno o regeneracích jen CRMB ať přispějí í ostatní jak jsou na tom. Jaký diagnostický adaptér ELM327 používáš s aplikací VAG DPF? Kde jsi koupil? Taky si ho chci koupit, ale aby komunikoval s autem.
Červen 26, 20205 r https://m.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-068/automobilova-diagnosticka-jednotka-pro-obd-ii-s-bluetooth-ekv-elm-327-pro-android-cz-sw-zdarma.html Kupoval jsem asi pred 2 měsíci přímo tam co jsem dal odkaz. Možná mají i na alze. Musí to být verze čipu 1.5
Červen 26, 20205 r Páni jazdíte na spotrebu ??? Pretože ak ano tak to DPFko potom zasierate ešte viac ako keď jazdíte brzda plyn. Inak ten adapter odporúčam si priplatiť za Carista OBD adaptér zdá sa mi oveľa spolahlivejší ako tieto "lacné" ELM327. Keď som mal pokazený diferenčný snímač tak mi to zaplnilo teoreticky DPFko pri každom štarte, čiže začalo regenerovať vždy. Po výmene je všetko OK. @marian.marcin tebe to regeneruje po 150km ? Ja som ho dal vyčistiť a teraz mám regenerácie pri kratších jazdách 350-400 a pri dlhých 450-470km. AK vydrží 100tkm tak budem spokojný a potom dám nový.
Červen 27, 20205 r Mne hmm po 100 je tam 60 gramov popola dám nový snímač diferenčných tlakov nieje to taká pálka spustíme nútenú regeneráciu a uvidim ak nič tak nový dpf .Olej mi nepribúda výfuk je uplne čistý zatial neviem prečo to tak blbne ale podľa zanesenia je tam už toho dosť.
Červen 27, 20205 r před 8 hodinami, marfan napsal: Páni jazdíte na spotrebu ??? Pretože ak ano tak to DPFko potom zasierate ešte viac ako keď jazdíte brzda plyn. Inak ten adapter odporúčam si priplatiť za Carista OBD adaptér zdá sa mi oveľa spolahlivejší ako tieto "lacné" ELM327. Keď som mal pokazený diferenčný snímač tak mi to zaplnilo teoreticky DPFko pri každom štarte, čiže začalo regenerovať vždy. Po výmene je všetko OK. To je právě ten rozdíl jak jsem psal výše. Když jezdí manželka tak po 150km a když já tak po 250km.
Červen 27, 20205 r Před hodinou, marian.marcin napsal: Mne hmm po 100 je tam 60 gramov popola dám nový snímač diferenčných tlakov nieje to taká pálka spustíme nútenú regeneráciu a uvidim ak nič tak nový dpf .Olej mi nepribúda výfuk je uplne čistý zatial neviem prečo to tak blbne ale podľa zanesenia je tam už toho dosť. Skús odpojiť hadičku čo ide do toho snímača a fúknuť do nej či nieje zašpinená sadzami. Ja som mal aj tú pripchatú takže to malo väčšie hodnoty. Inak skúšal som jazdiť asi 50km bez toho aby bola pripojená a ono si to ráta zaplnenie ešte podľa niečoho iného, či podľa korekcie vstrekov alebo čoho neviem.
Červen 27, 20205 r to: marfan Carista OBD adaptér, tím myslíš originál od firmy Carista ? Ty platíš to měsíční výpalné ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.