koudy_123 Vloženo 14. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2023 (editace) Štekr do diagnostické zásuvky (já mám od CARISTA) + palikace na mobilu (VAG DPF) Editováno: 14. Listopad 2023, autor: koudy_123 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 14. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2023 (editace) Alebo: https://www.dpfkapi.cz/novinky-sk Editováno: 14. Listopad 2023, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš.. Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 Ahoj, taky bych přidal svou trochu do mlýna a poprosil jestli někdo tuší kde by mohl být problém. O3 RS kod motoru CUNA DPF je čištěná cca před 50tkm, regenerace po čištění cca po 400km, nyní 60 a neukončí se, musím někde zastavit a minutu - dvě motor nechat na vonoběh pak se ukončí. Foto v příloze je před chcípnutím motoru a druhé hned po nastartování kdy auto stálo dvě minuty na pumpě. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 23. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2023 Bolo by fajn pozrieť teploty pri regnerácii dosť možné je, že nemáš OK katalyzátor ale DPF je dobré. Ďalej v akom stave sú vstreky ono to nepočíta zaplnenie iba čisto z protitlaku DPF ale aj so spotreby a korekcii. Ja som dal na Seat Leon vyčistiť predtým regenerácie 75-90km motor CUNA. Origo vstreky najazdené 275tkm. Po čistení regenerácie po 350-700km. Ďalej by som pozrel ako funguje EGR a AGR to ti tam môže tiež robiť problémy s rýchlym zaplnením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aleš.. Vloženo 24. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2023 Díky. 11.12. jedu na kontrolu vstrikovacu, tak jsem na to zvedavej. Na teploty kouknu a dám sem screen jak to vypada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri23 Vloženo 28. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2023 ahoj alex, ako si pochodil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vosa88 Vloženo 12. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2023 Zdravím, chlapci zkuste se mrknout na čidlo, které je na fotce v té tepelné cloně. Může se stát, že se zespodu ulomí náhubek na podtlakovou hadičku. Díky tomu, že to drží ta spona to všechno vypadá v cajku. Měl by to být snímač rozdílu tlaků na DPF proto to tak často spíná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ar3sT Vloženo 14. Ledna Sdílet Vloženo 14. Ledna Ahoj, mám stejný kód motoru a regenerace 150-200km dalnice, tak nevim asi ok? 217 najeto 110kw dsg 2015 spotrebu mam kolem 6.3l kolik vy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 14. Ledna Sdílet Vloženo 14. Ledna @Ar3sT tady neni tema o spotřebě! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bonynek Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února Zdravím, motor CRMB 2018, najeto 137tkm, DPF zaplněn z 38%, poslední regenerace po ujetí 270km. Můj dotaz.. ELM327 jsem si pořídil nedávno, takže nevím jak se regenerace chovala dříve, každopádně mě zarazilo, že regenerace skončila když byl filtr stále z 25% zaplněn. Je to normální stav? Zůstalo tam ještě necelých 5g spálitelného popílku, regenerace probíhala na dálnici při 2tis. ot/min. Díky moc za odpověď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 27. Února Sdílet Vloženo 27. Února Je to normální. Buď v klidu a jezdi. Regenerace po 270km u CRMB je taky v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 7. Března Sdílet Vloženo 7. Března (editace) Ahojte, juri23 : ako si dopadol s autom a regeneraciami? Mam aktualne pri 230tkm hodnoty zaplnenia DPF takmer rovnake ako ty. Auto (scout 8/2018 CUNA 135kW) mi aktualne regeneruje cca po 100-110km. Kupoval som ho z Nemecka cez sloveskeho dilera pred dvoma rokmi s 210tkm, takze dovtedy klasicky overeney fabricky servis s intervalmi 30tkm, co motoru asi velmi nepomohlo. Rozvody vymenene pri 190tkm.Nemam s nim ziadne problemy, aj ked teraz v zimnom obdobi po studenom starte ma motor par minut nie celkom pravidelny chod, co ma velmi netesi. Olej som medzi vymenami po 10tkm nedolieval a chladiaca je cista a neubuda. Odchylky vstrekov aj za studena vyzeraju celkom v pohode. Z toho dovodu planujem najskor vycistit DPF a zvazujem aj vymenu EGR a chladica (za DPF) spolu s kontrolou turba, ked to uz bude rozobrate. Existuje nejaka vylepsena nahrada chaldica EGR? Co dalsie by ste mi este odporucili vymenit? prikladam aj logy po regeneracii a tesne pred nou. Podla toho, co som precital, nevidim tam problem. Trosku sa obavam toho, ze dopadnem rovnako ako vacsina z vas a budem musiet robit generalku motora s vymenou kruzkov (asi uz dam alternativu s 3mm stieracim) + dalsie potrebne veci okolo ventilov atd.. Editováno: 8. Března, autor: peter.mesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dominik.dzurek Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března (editace) pred 2 tyzdnami som si daval vycistit DPF na scoute (2015 CUNA 135kW) .. tu treba hlavne najst niekoho kto vycisti aj katalyzator (ratam ze budes mat tiez rovnako) .. za 170e vycistene, horsie bola robota okolo toho, kde 2,5 dna zabitych kvoli vybratiu a nahodeniu naspat mechanik na rovinu povedal, najhorsie vytahovanie DPF k tym tvojim hodnotam, mal som v podstate rovnake hodnoty, tiez mi to velmi casto regenerovalo, mozno aj castejsie ako tebe.. stacilo vycistit DPF (u firmy zamerana na to), vymenit chladiacu kvapalinu (a veci okolo toho samozrejme ako vycistenie EGRka) a frci vsetko jak ma .. spotreba sla o 1L dole EGR by som nemenil ak s nim nie je ziadny problem.. Editováno: 8. Března, autor: dominik.dzurek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března Mas pravdu, na demontaz a montaz DPF sa 'naozaj tesim'. To cistenie planujem robit doma podla navodu dole. Dam si zalezat na presnom postupe a nasledne ku dokonalemu vysuseniu. Ku klasickym metodam cistenia ultrazvukom a tlakovym preplachom chemiou nie som vzhladom ku konstrukcii DPF velmi nakloneny. Nechce sa mi verit, ze pri tom nedojde ku poskodeniu, resp. ku vzniku mikrotrhlin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 8. Března Sdílet Vloženo 8. Března no nevím... když už si to chceš zkusit udělat doma, tak bych použil destilovanou vodu, bude lépe rozpouštět bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 12. Března Sdílet Vloženo 12. Března (editace) Dobré videjko originál pre ekoaktivistov v Bruseli,dobre že to nešiel čistiť do cesnaku v záhradke ale zasa na druhej strane obdivujem Tvoju odvahu sa do toho pustiť doma!!! Editováno: 12. Března, autor: marian.marcin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 12. Března Sdílet Vloženo 12. Března Mas pravdu, miesto cistenia nebolo zvolene najstastnejsie 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinh1984 Vloženo 21. Března Sdílet Vloženo 21. Března Ahoj, mám motor CRMB a DPF se vypaluje cca 250-300 km a to mám jednu cestu do hokny 25km. Podle stylu jízdy. Když jedeme na dovolenou nebo někam dál tak se pak nájezd zvyšuje na cca 400-500km. Najeto mám 110t km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 4. Dubna Sdílet Vloženo 4. Dubna DPF este nie je demontovany, no chladic EGR uz ano. Ja tam mam variantu 04L131512BR. Podarilo sa mi zohnat novy demontovany 04L131512BQ, takze tam pojde tato nahrada. Na spodnej strane ma cakalo nemile prekvapenie, trocha oleja, ktory sa tam dostal pravdepodobne cez EGR, lebo DPF je na vystupe uplne cisty. Dufam,ze nebude potrebny aj repas turba, co by ale pri 230tkm nebolo divne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 7. Dubna Sdílet Vloženo 7. Dubna Dal by som na tvojom mieste pozrieť turbo a aj odvetravanie hlavy ci ti to tam netlačí olej sem. To si tam mal celkom dosť oleja. Ale je vidieť, že DPF je funkčné a po vyčistení bude fungovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.marcin Vloženo 25. Dubna Sdílet Vloženo 25. Dubna Jak zistím že odvetranie je v kopru???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 10. Června Sdílet Vloženo 10. Června (editace) Aj mna by zaujimalo, ako sa da skontrolovat to odvetranie. Zda sa mi, ze trocha oleja mi tlaci prave tadial, aj ked mi minuly rok v autorizaku menili komplet nove veko hlavy valcov. Nepredpokladam, ze by prave toto sposobovalo take rychle zaplnenie DPF. Zacinam byt z motora poriadne zmateny. Ani po vycisteni DPF (najskor doma a nasledne aj vo firme zo ZA rovnako ako juri123) sa problem s castmi regeneraciami nevyriesil. Namerana hmotnost sadzi po regeneracii rastie aj po cisteni strasne rychlo a neviem zistit preco (regeneracie kazdych 70-130km). Po nastartovani sa velmi nehybe, no po pridani plynu rastie velmi rychlo. Snimace G505 a G450 sa zdaju byt OK. Jeden som pre istotu vymenil a zajtra skusim aj druhy. Vstreky kontrolovane len cez odchylky tiez nevyzeraju ani po nastartovani zle. Pri kontrole som zistil, ze mi v autorizaku pri vymene veka borec vymenil pri montazi 3 a 4 vstrek, tak som to pred tyzdnom prekodoval.. Nemate niekto presny kompletny postup na adaptacie vsetkeho po cisteni DPF (motor cuna, euro 6, UDS)? Neda sa mi spustit v zakladnych nastaveniach IDE09005-Nove ucenie nameranej hodnoty sadzi. Diagnostika nehlasi ziadne chyby, motor nema zvysenu spotrebu oleja, no taketo caste regeneracie ma riadne znervoznuju. Mohlo by to sposobovat zanesene alebo nespravne fungujuce vysokotlake EGR, netesne sanie alebo ...? Podla toho, co som nasiel na forach by mohol byt problem v netesnych ventiloch, alebo kruzkoch, no to uz beriem ako poslednu moznost... Editováno: 3. Července, autor: peter.mesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter.mesko Vloženo 3. Července Sdílet Vloženo 3. Července (editace) nepozrel by mi niekto na motore cuna cez vcds hodnotu IDE07750 a IDE07751 pri zapnutom zapalovani a aj pri volnobehu (studeny motor) ? Snimac je vymeneny, no ta hodnota sa mi nepozdava. Editováno: 3. Července, autor: peter.mesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trabik601 Vloženo 25. Září Sdílet Vloženo 25. Září Chcem sa opytat jamna majitelov CRMB motorov, ake maju sofvery motorov. Ci 1197 alebo 7607. Po skumani na caste regeneracie som nasiel rozdiely kde auta so softom 1197 dokazu ist aj 500km na regeneraciu bez problemov (cca 300km po meste) a so softom 7607 kazdych aj 150km po meste (ja sa bezne viem dostat na 400km na dialnici so softom 7607) a ci s novsim softom chodia tie motory tak utlmene akoby (podla vsetkeho zvolavacia akcia 23AX). Mam tu moznost porovnavat to so 6 autami kde su oba softy a je vidiet rozdiel aj vo vzdialenosti medzi regeneraciami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 25. Září Sdílet Vloženo 25. Září Mně to po 23AX vzdálenostně přišlo podobný tj. město 100-150 km a dálnice 250-350km, ale hodně se prodloužila délka regenerace. Někdy klidně pomalu půl hod a přitom teploty na filtru vypadají OK… najeto mám 230tkm a chová se to pořád stejně. Neřeším, jezdím. Teď jsem ze zvědavosti vyndal EGR, když jsem měl sundaný celý předek kvůli havárce a byl na můj vkus až moc čistej. Ale jak to vypadá u sacích ventilů to ví bůh… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.