Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, 

Lze nejak objektivne posoudit ze 4x4 funguje? Jinak než diagnostika - pokud opravdu ukaze vsechny komponenty. 

 

U S2 me tenkrat neco odeslo a prisel jsem na to az kdyz nasnezilo :)

 

Diky P. 

Editováno: , autor: Klfak
Vloženo

To přeci poznáš z chování vozu při prudkém rozjezdu na rovném povrch v přímce, ne? Bude se víc nadhlečovat předek a dojde k většímu prokluzu kol, což u 4x4 nejde tak lehce udělat, když zabere i zadek.

Vloženo

Manželka má Smax 2016,132kw,PowerShift 4x4

A tam pracuje pohon 4x4 takto... (majú to krásne zobrazené vlavo v strede otáčkomera) 

 

Aj keď tomu moc neverím, ale nebolo by možné takéto niečo zobrazovať na Columbuse? 

Vloženo

Tak slo me o to že pokud jsem nekde vyrazil do krizovatky tak jsme mel pocit ze predek zbytecne moc hrabe. ESP zablika, ubere to, ale právě bych cekal ze tohle diky 4x4 odpadne.

U S2 103kw nebylo vykonu na rozdavani tak me to mozna nepřišlo tak znatelne.

 

Proto mozna hloupý dotaz. 

Vloženo

nie je to výkonom , je to tým že luxusný haldex 4 , vymenili za lacný haldex 5 ... takže tam kde som pridal a dal odpich z križovkatky tak 5 haldex nechá prehrabnúť predné kolesá a potom zaberie zadok 

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Jeste si to tema ozivim.

Podle diagnostiky vadne predradne cerpadlo. To jsme vymenili, ale problem se objevuje stale.

Mam jen OBD Eleven pro sebe, ale treba nekdo da nejaky tip cim by to mohlo byt jinym nez celym haldexem. 

EDIT: Po vymene se to na zvedaku normalne tocilo

 

WhatsApp Image 2019-12-22 at 18.18.28.jpeg

Editováno: , autor: Klfak
Vloženo

Je tam nové čerpadlo??

 

Už jsem zažil, že se sehnalo starší z vadné série, tj. s nižším sériovým číslem než:  06491863 nebo taky někdo dal špatný typ a taky se divil...

Vloženo

jj nové.

Podle VIN přímo z autorizáku. 

Samozřejmě to, že může být vadné je šance.

 

Pokud chyby vymažu tak na nějakých živých datech vidím % uzavření haldex. Ale jestli to reálně něco dělá samořejmě nepoznám. 

Vloženo

Diagnostika zná tzv. akční členy pro odhalení problému.

 

Možná zkusit vyndat čerpadlo a zkusit pomocí akčních členů s ním pohnout.....pokud bude jezdit, tak to vypadá na mechanickou závadu v haldexu, pokud nebude jezdit, tak je KO jednotka.

 

Pokud jsou to poctivé kilometry, tak je to divné, ale asi spíš jednotka + výměna toho tlakové oleje pro spojku haldexu...

 

Nepíše nějaká jednotka, že by ztrácela komunikaci s jednotkou haldexu???

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj , myslíte , že je velký problém když olej v haldexu se bude měnit az při 180 tis? Má se bohužel měnit po 3 letech . Ale auto jezdilo hodně a najelo to co najelo :-( tak jesstli je to velký problém

Vloženo

Ano, je to velky problem. Predpoklad je, ze haldex nebude funkcni, ale to zjistis az na snehu👍 Bud pomuze proplach nebo vymena. Takze preji hodne stesti. Ne nadarmo se menil olej vzdy po 60tis. Km nebo 3 ci 4. Letech. Podle toho co nastalo drive. Holt snaha mit co nejnizsi naklady na servis je to co zajima leasingovky. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...