Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim, nedávno som kupil octaviu RS a skoro vždy keď prídem z prace (cca 15km  voda je na 90°C, olej cca 80°C) sa mi po vypnutí motora spustia Sahary a hucia asi 5minut. Robí mi to každý deň. Po zastavení otáčky na necelých 1000rpm, vypnem svetla, climatronic aj radio, otáčky ne klesajú ani po pridaní plynu aktuálna spotreba 0.8l/hod. Neviete koli čomu? A ci je to normálne? 

žeby regenerace DPF?

  • Autor

Nemala by byt spotreba vyššia? A Sahary spustené celý čas? Nie až po vypnutí motora? Dpf sa vypaluje každých cca 500km a zanesene je podľa diagnostiky na nejakých 12g.

IMG_20191208_133909.jpg

Kup si appku VAG DPF, BT vysielac do OBD zasuvky a pozeraj sa co sa deje a ci naozaj sa ti nejako casto nespusta regeneracia. Posledna ti skoncila pred 42km a uz mas 12g sadzi. To znamena, ze si ju prerusil asi predcascne. Oil ash mas na 0.14l, teoreticky limit je cca 0.175l.  Ako vies ako casto dochadza k regeneracii? Predtym ako vypnes motor a pozorujes jav zvysenych otacok sa pozri aku mas teplotu vyfukovych plynov, povoz sa minimalne dalsich 15km a pozri opat na otacky na volnobehu. Ideal pouzit tu aplikaciu.

  • Autor

Dnes som pre zmenu ešte spravil 15km navyse.... Trochu som.ho povytacal ale ked som. Doma zastavil, vypol svetla, klimu, aktualna 0.7l a otáčky 1000rpm, skusim asi zajtra spustit manuálne regeneráciu cez VCDS. Co to spraví.... 

.... Stiahol som aplikáciu, zhodou okolností som mal doma ELM, ale je tam nejaká chyba.. Asi je to už stará verzia... 

IMG_20191213_173429.jpg.5d20e1ad931adfbbb5332aafdb4238c2.jpg

IMG_20191213_173440.jpg.888edfd924ad1076962e5a84f7e3057d.jpg

IMG_20191213_185828.jpg.b3176041d59eb7653bc98f0c8b36aba2.jpg

Screenshot_2019-12-13-18-56-21-004_com.applagapp.vagdpf.jpg

Upraveno od Eskeip

  • 2 týdny později...
  • Autor

Zdravim, dnes som skúšal zase vyčítať nakolko mam zaneseny ten filter.. Tak pokiaľ sa nemýlim na nejakých 59.8g, pokiaľ viem kapacita je 70g. Kontrolka zatiaľ nesvieti, ale aj tak by asi bolo dobre ho dat vycistit, dosť často sa vypaluje. 

IMG_20191222_192600.jpg

Na to, ze regeneracia skoncila pred 17km, tak mas velku hodnotu nameranych sadzi, co je v principe tiez len akesi prepocitane cislo z reakcie diferencialnych tlakov pri urcitom style prace motora. Popolcek ma sice rezervu este, ale to su len teoreticke kalkulovane hodnoty. V lepsom pripade je mrtvy senzor tlakov, alebo vplyvom zlej cinnosti motora napr. horsim spalovanim ci inymi chybami prace motora sa filter zaniesol a pocitana miera popolceka nereprezentuje ani zdaleka pribliznu hodnotu. Castokrat pri dobre pracujucom motore a spravnom spravani sa k autu t.j. nechavat skoncit regeneraciu a zbytocne ju non stop neprerusovat dpfko dobre funguje aj ked je vypocitana hodnota popolceka nad limit.

Z vlastnej skúsenosti teraz viem, že hodnota nespalitelného popolčeka je len ozaj teoretická hodnota. Ja mám teraz 64,5g. 

Regeneruje mi to ale aj tak po 300-350km ale filter je už zabitý pretože je celkom veľký rozdiel medzi tlakom pred a za. 

 

Videl som napr. hodnotu popolčeka aj 85g u taxíka, ktorý mal už 400tkm a auto ďalej v pohode jazdí. 

Vies specifikovat ten velky rozdiel tlakov? Mas odsledovane, ze pri nejakej teplote a urcitej zatazi sa ti rozdiel tlakov v urcitych fazach zanesitelnosti filtra nejako vyvijal a teraz sa sprava inak? Toto je velmi tazko povedat ale cisla su dobre a ake signalizuju uz takmer plny filter. Na to ako tak posluzi akoze namerana hodnota sadzi. Ak byva priblizne polovicna z kalkulovanej, tak filter je v dobrom stave. Ak namerana hodnota sadzi dosahuje/presahuje kalkulovanu, tak filter konci svoju zivotnost.

  • Autor

@ColdrexDnes som auto odviezol na prečistenie dpf, po ceste tam mi vždy otáčky držalo na 1000rpm, len raz na semafore mi klesli na cca 850-900...prikladam posledné údaje z vcds pred vyčistením. 

IMG_20191222_192600.jpg

Ved to su tie iste hodnoty co naposledy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.