Martin Rušaj Vloženo 3. Březen 2020 Vloženo 3. Březen 2020 před 15 hodinami, T.Piller napsal: https://www.chiptuning.cz/detail/Osobn%C3%AD%20automobil/skoda-karoq-karoq-2-0-tdi-cr-110kw Já jsem se v lednu taky objednal, ale pak jsem to zrušil. A to hlavně z obavy straty zaruky. 5 roků to vydržím a pak se uvidí. Buď nové auto nebo chip. A vůbec si myslím, že výkon a spotřeba je dostačujíci a jsem spokojen. Když chci svižnou jízdu, tak převnu na sport. 1 Citovat
T.Piller Vloženo 4. Březen 2020 Vloženo 4. Březen 2020 No tak nevím no, výkon určitě zatím stačí, ale kousek navíc by tomu určitě pomohl.. Asi zauvažuji taky nad přerušením, hlavně kvůli té záruce.. zátím je na autě cca 8000 km tak snad si ta spotřeba ještě sedne..zatím 7,7l/100 Citovat
Martin Rušaj Vloženo 5. Březen 2020 Vloženo 5. Březen 2020 Nemám sice se zvýšenim výkonu na motoru zkušenosti, ale myslím si, že tuningem se moc na spotřebě neušetří. Spíš je to o těch konících ne vic. Tam, kde je třeba předjet a podobně. A syn má ovcu III a ta spotřeba oproti mému Karoqu je o litr až dva větší v prospěch 1,6. A to mame oba DSG. Tak ten tvůj si ještě určitě sedne, ale asi ne moc. Citovat
Pinacle Vloženo 18. Březen 2020 Vloženo 18. Březen 2020 Tak mi to nedalo a koupil jsem PedalBox. Instalace je jednoduchá, rozpojí se konektor od plynového pedálu a mezi to se připojí zařízení. Nejsem žádný závodník, ale štvalo mne že ten motor je takovej chcíplej. A ejhle, ono to funguje, motor jde najednou krásně rychle do otáček. Má to celkem čtyři režimy nastavení. Citovat
motorpower Vloženo 18. Březen 2020 Vloženo 18. Březen 2020 Mega ptákovina, zvláště u předokolky. Citovat
Pinacle Vloženo 18. Březen 2020 Vloženo 18. Březen 2020 Nevím proč megaptákovina když vidím že to funguje.. Citovat
Catexcavator Vloženo 18. Březen 2020 Autor Vloženo 18. Březen 2020 Důležitý je , že ti to funguje na druhý se vyprdni. Co povídal kolega v práci, tak to tu v Rakousku montují v origo servisech za 150 Eček. Citovat
Pinacle Vloženo 18. Březen 2020 Vloženo 18. Březen 2020 Přesně tak, nejde o zvýšení výkonu, pouze upravuje citlivost plynového pedálu. A ta je opravdu hrozná. Citovat
motorpower Vloženo 19. Březen 2020 Vloženo 19. Březen 2020 (editace) Pravda je ta, že reakce plynu je díky emisím čím dál horší. Ona se ale nezvyšuje citlivost, posunuje se dráha plynu. Takže třeba na 20% dráhy plynu je full. A potom.... nic. Což jako regulace plynem třeba na sněhu moc nefunguje. Potom s tím kdejaký lojza nemůže vyjet. Ještě , že sníh v poslední době není. Navíc jednotka díky tomuto vyhodnocuje disfunkci, protože pozná že je něco jinak, a dost často lehce podadaptuje hodnoty. Stejně jako u powerboxu. Proto jsem psal, že je to ptákovina. Lépe je když řidič adaptuje na auto a přizpůsobí se mu. A jde to. Editováno: 19. Březen 2020, autor: motorpower Citovat
graun Vloženo 19. Březen 2020 Vloženo 19. Březen 2020 Zkoušel jsem změnit přes Caristu nastavení v položce "throttle response behavior" na tu druhou možnost a odezva na plyn je daleko lepší. Není to tak lenivé.Ten powerbox jsem montoval sousedovi do jeho 140kW 4x4 Kodiaqa a hodně si jej chválil. Nejel jsem v tom však, tak nemohu posoudit. 1 Citovat
alex.333 Vloženo 26. Červenec 2024 Vloženo 26. Červenec 2024 Máte někdo zkušenosti s profituning.sk ??? Mám motor EA 288 EVO (DTTC) a oni to v Atece udělali na 148kW a 431Nm, což mi přijde použitelnější než originál. Na rovinu - výkonem 110kW TDI jsem zklamán. Ano, jet to jede, ale na nějaké bezpečné předjíždění extra ne. Motoru chybí hlavně vrch, kde je sw udušený - asi aby zvýraznili rozdíl u 147 (142) kW verze. Možná budu někomu připadat mimo, ale jediné auto, ve kterém jsem jel a kde jsem si řekl, že výkon už je dostačující, že bych asi už ani víc nepotřeboval, byla upravená stará Corsa s váhou necelých 800kg a výkonem cca 250k. Tedy Karoq by při tomto poměru musel mít cca 530 koní 😀. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.