Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdarvím,máte někdo zkušenosti s chipem na fabii 2 1.6 tdi 66kw?Na kolik peněz to přijde a pokud to není spíše na škodu mototru.Jestli přehrajou jen  software ,nebo k tomu ještě něco přidaj?Děkuju za odpovědi.

Vloženo

Mam chip na 103kw, jede to pekelne. Zatim 10tisic najeto, bez problemu. Kazdopadne se k tomu chovam slusne, nehonim studene, dochlazuji...na jednicku ani dvojku neakceleruji na plny plyn abych setril setrvacnik. Jen skoda ze ma Fabie tak mizerne brzdy a vymena za lepsi se vzhledem k cene auta nevyplati. Mam to na litani do prace 120km denne..Je to s cipem jine auto, predtim s tim jezdit po dalnici byla opravdu otrava, ted OK. Maximum 230km/h tacho

Vloženo

103 kW je na takový motůrek docela řacha, to už bych byl hodně opatrný... Od koho to máš upravené a kolik to má Nm? Máš grafy z brzdy?

 

Mně tedy nepřijde, že by to s 288mm kotouči vpředu, kotouči vzadu a 205/45 R17 brzdilo špatně. Bubínky vzadu jsou samozřejmě horší, ale vepředu snad mají 288mm kotouče všechny 1.6 TDI...

Vloženo

JayBee1: TO nemáš pravdu, všetky 55kw verzie a niektoré aj 66kw verzie majú v predu 256mm kotúče plus bubne, ak je objednaná priplatková výbava kde je ESP tak majú aj kotúče vzadu a možno aj 66kw verzia už 288mm kotúče vpredu inak majú 256ky.

 

Môžem povedať, že rozdiel kotúče vzadu vs. bubne je dosť poznať, je to rozdiel a dosť veľký.

 

Vloženo

Aha, myslel jsem, že malé kotouče mají jenom benzíny (mimo 77kW 1.2 TSI) a 1.2 TDI. Tak to potom jo. Kombinace 256mm kotoučů a bubnů na výkony okolo 90 kW, nebo nedej Bože víc, při váze TDI prostě není...

Vloženo

No prave, vpredu jsou kotouce 256mm a vzadu bubny. S 288mm a kotouci vzadu to bude brzdit fajn. Nemyslim si, ze by moje uprava skodila motoru. Zalezi jak se k tomu clovek chova. Delal mi to Motorpower vcetne brzdy pred a po. Ten motor se nezda, vyhoda je ze je fabia tak lehka - stejny motor je v Octavii a taha vetsi vahu. Puvodne jsem auto chtel na chvili nez si koupim neco rychleho na dalnici, ale ted kdyz to jede a spotreba je nizka tak vlastne uz ani nemam moc duvod - snad jen bezpecnost. V aute nic nevozim a jezdim pouze sam. Jako rodinne mam jine (VW MPV). Sel jsem do toho s tim ze mam stranou penize na spojku a turbo, jen co kdyby - je to moje prvni auto s cipem, tak jsem taky nevedel co bude. Kdybych vedel jaka je ta 1.6, koupil bych ji novou na kotoucich a odjezdil do uplneho konce.



Edit: mam 66kw verzi a chip znamenal prehrani vsech map upravenymi na miru v jednotce
Vloženo

V kazde zemi jsou ty vybavy a varianty poskladane jinak. Takze je mozne, ze importer do francie chtel kotouce i vzadu...

 

treba slovaci taky meli pred dvema roky zase ve vybave kotouce na rapidu i u tech motoroziaci, kde byly v cr bubny.

Vloženo

Za mě v Čechách Motorpower (máš to od Plzně před Prahou, po dálnici jsi tam za chvíli) a na Moravě TDIfun. Ověřená úprava vč. měření na brzdě před i po do 10 tKč je za tu jistotu IMO rozumná cena. Nalejvači, nedejbože mobilnímu, co tam za 2 tKč někde na parkovišti nahraje bůhvíco a ani to neodbrzdí, bych auto do ruky nedal.

 

Jestli máš 256mm kotouče s bubny vzadu a budeš chtít investovat do pořádného zvýšení výkonu, tak rovnou popřemýšlej i nad výměnou brzd. Pro vyšší výkony je to slabota i s TSI, natož s TDI, které je skoro o metrák těžší! Jak by měl vypadat správný přístup se podívej v tématu Roomster - Brzdy RS. Osobně bych u TDI do zásadního zvýšení výkonu bez 288mm kotoučů vpředu a kotoučů vzadu nešel...

 

Mimochodem, kdo máte poladěno, nechcete sem hodit grafy?

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

jojo můžu potvrdit, motorpower to umí rozebrat a i dát jednotku do původního stavu. Po 3 rokách s jednotkou nic nemám a ovšem zvýšení výkonu stále funguje.

Editováno: , autor: kokta7
  • o 4 týdny později...
  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahojte,

začal jsem vážně uvažovat o chipu pro tento motor - 1.6 TDI 66 kW. 

Nechal bych to udělat u firmy okchip.cz - má někdo zkušenosti s touto firmou? Dostal bych se na 85 kW a cca 265 Nm.

Není to úplné maximum, takže si myslím že by to s motorem snad nic udělat nemělo. Tato firma mi zálohuje starý software na CD a nabízí i slušné záruky. Co jsem se tak poptával ve skupinách na FB, tak na OKCHIP nikdo nenadával..

Má vůbec cenu tento motor chipovat, případně nechal jste si ho někdo chipnout a jak jste spokojený?

Díky všem za rady. :-)

Vloženo (editace)
V 18. 3. 2020 na 17:31, motorpower napsal:

Máš -li auto rád tak ne. Bývalý autochip, a na ty je chvály dost.  Pokud už máš hotovo, přijeď změřit.  Vše sice v režimu antivir, ale možno pořídit záznam měření.

 

No nakonec jsem se rozhodl že okchip ne.

Na autochip.eu byly vcelku dobré recenze. U nich to také nenechávat? Z jakého důvodu?

Píšou že jsou schválené MDČR, mají ISO atd ... na FB je docela dost kladných recenzí (ale samozřejmě i pár negativních)

Editováno: , autor: Dabidand8
  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...