Přejít na obsah

Superb 2 vs Fabia 3


jozef.sterdas

Doporučené příspěvky

Přesně tak. Tohle peugeoťácké HDI není žádná hitparáda. Navíc v tomto konkrétním případě je i DPF vč. aditiv které není zrovna dlouhověké. Stejně jako turbo a egr ventil.  Podfukujících vstřikovačů jsem už taky řešil celkem dost. To je ta 1,4 TDI v F3 určitě lepší volba.

 

Navíc tahle Mazda 3 má servisní schválnost a to tu, že spodní kryt motoru drží normální šrouby M6 a v karoserii jsou uložený matice. Závity klasicky zareznou a matky se začnou protáčet. Hlavy šroubů jsou v krytu navíc zapuštěný, takže nejdou ani uříznout flexou bez poškození krytu. Něco podobnýho jako na P 308 přední 3 šrouby spodního krytu. Z akce na půl hodiny jako je výměna oleje, je půl dne co dělat.

Editováno: , autor: Jarda-k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, Martab napsal:

@r_e_n_e 1.9 TDI nebylo nikdy CR, to byli až 2.0/1.6 TDI (popřípadě potom 1.2/1.4 TDI v jiných modelech). Asistent rozjedu do kopce funguje ve Škodovkách i s manuálem.

 

Můžu potvrdit - mám Rapida MR 2016 v manuálu, HHC jsem si dokódoval sám přes Caristu a bez problémů funguje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, jozef.sterdas napsal:

Naftu by som rad nájazd mam 40-50tisic za rok cez víkendy cestujem cez pol Slovenska. 

 

To jsi v podobný situaci jako já před 3/4 rokem. S tím rozdílem, že já mám rodinu (dvě děti). Roční nájezd 30 tkm. Fabie 3 byla tedy mimo hru, takže buď O3 nebo Rapid. Nafta jasná volba. Jenže vzhledem k ročnímu nájezdu jsem chtěl auto který bude mít kolem 100 tkm najeto aby vydrželo delší dobu. Chtěl jsem dát max 200 tkč, což se ukázalo že na slušnou O 3 je málo. Takže Rapid a když už, tak aby splňoval EU 6 - kdo ví co politiky za pár let napadne. Takže jsem váhal mezi 1,4 TDI 66kW a 1,6 TDI 85kW. Ta 1,4 nejede špatně, ostatně měl jsem 1,4 TDI PD ve fabii čiplou na 70 kW, ale ta 1,6 je jiná káva. Takže jsem našel pěknýho 4 roky starýho Rapida se slušnou výbavou s ověřeným nájezdem 120 tkm a jsem spokojenej.

 

Takže jak píše Bikes, s nájezdem 40 - 50 tkm ročně jít po podstatně menším nájezdu. Auto si pak budeš moci nechat delší dobu, takže ve výsledku ušetříš. 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 56 minutami, Bikes napsal:

já mám spíš celkovou nedůvěru v ty motory. Za mě pokud TSI, tak řemen.

Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
V 14. 4. 2020 na 20:08, Pawouk napsal:

Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211.

No v rapide by som povedal, ze tie "retazove" motory su v pohode. Skor by som povedal, ze blbli v dvojkovych octaviach, dvojkovych fabiach atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...