Jarda-k Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 (editace) Přesně tak. Tohle peugeoťácké HDI není žádná hitparáda. Navíc v tomto konkrétním případě je i DPF vč. aditiv které není zrovna dlouhověké. Stejně jako turbo a egr ventil. Podfukujících vstřikovačů jsem už taky řešil celkem dost. To je ta 1,4 TDI v F3 určitě lepší volba. Navíc tahle Mazda 3 má servisní schválnost a to tu, že spodní kryt motoru drží normální šrouby M6 a v karoserii jsou uložený matice. Závity klasicky zareznou a matky se začnou protáčet. Hlavy šroubů jsou v krytu navíc zapuštěný, takže nejdou ani uříznout flexou bez poškození krytu. Něco podobnýho jako na P 308 přední 3 šrouby spodního krytu. Z akce na půl hodiny jako je výměna oleje, je půl dne co dělat. Editováno: 14. Duben 2020, autor: Jarda-k 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef.sterdas Vloženo 14. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 Naftu by som rad nájazd mam 40-50tisic za rok cez víkendy cestujem cez pol Slovenska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 a na jak dlouho to auto plánuješ? Ono kupovat 10 let starou naftu s 250tis. km (reálně kdoví kolik) a pak třeba za 6 let najet dalších 250-300 tis. km. No, aby pak novejší auto nevyšlo ve výsledku levněji... 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whitecoat Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 před 7 hodinami, Martab napsal: @r_e_n_e 1.9 TDI nebylo nikdy CR, to byli až 2.0/1.6 TDI (popřípadě potom 1.2/1.4 TDI v jiných modelech). Asistent rozjedu do kopce funguje ve Škodovkách i s manuálem. Můžu potvrdit - mám Rapida MR 2016 v manuálu, HHC jsem si dokódoval sám přes Caristu a bez problémů funguje... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 před 2 hodinami, jozef.sterdas napsal: Naftu by som rad nájazd mam 40-50tisic za rok cez víkendy cestujem cez pol Slovenska. To jsi v podobný situaci jako já před 3/4 rokem. S tím rozdílem, že já mám rodinu (dvě děti). Roční nájezd 30 tkm. Fabie 3 byla tedy mimo hru, takže buď O3 nebo Rapid. Nafta jasná volba. Jenže vzhledem k ročnímu nájezdu jsem chtěl auto který bude mít kolem 100 tkm najeto aby vydrželo delší dobu. Chtěl jsem dát max 200 tkč, což se ukázalo že na slušnou O 3 je málo. Takže Rapid a když už, tak aby splňoval EU 6 - kdo ví co politiky za pár let napadne. Takže jsem váhal mezi 1,4 TDI 66kW a 1,6 TDI 85kW. Ta 1,4 nejede špatně, ostatně měl jsem 1,4 TDI PD ve fabii čiplou na 70 kW, ale ta 1,6 je jiná káva. Takže jsem našel pěknýho 4 roky starýho Rapida se slušnou výbavou s ověřeným nájezdem 120 tkm a jsem spokojenej. Takže jak píše Bikes, s nájezdem 40 - 50 tkm ročně jít po podstatně menším nájezdu. Auto si pak budeš moci nechat delší dobu, takže ve výsledku ušetříš. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozef.sterdas Vloženo 14. Duben 2020 Autor Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 Ďakujem pekne za odpoveď pozriem sa na autá s menším nájazdom, pri tej superb sa bojím ako bolo vyššie spomínané euro 4, kto vie co môže prijst keďže nedávno mi odpísali golf 5 s 1.6fsi (keďže benzín E10 ho ničí a E5 kúpim na Svk len dráhy 100oktan)dakujem ešte raz za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 (editace) @jozef.sterdas Ja osobne bych sel na 4 valce. Lip se jezdi a zvuk je tichy. Nechtel bych plyn + benzin? Co reknes na teto nabidky? Fabia fabia bila fabia zelena hracka 500 Editováno: 14. Duben 2020, autor: TOMUS 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 řetězový TSI bych osobně nebral.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 @Bikes Jak dbas tak mas. to je hlavne pravidlo. Myslim , ze pri najezde 100 km pro den retez dlouho vydrzi Superka byla fajn ale uz je starsi a ma svuj najezd. Bojim se o vyssi naklady na poruchy . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 já mám spíš celkovou nedůvěru v ty motory. Za mě pokud TSI, tak řemen. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TOMUS Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 chapu ze mas uraz ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2020 Sdílet Vloženo 14. Duben 2020 před 56 minutami, Bikes napsal: já mám spíš celkovou nedůvěru v ty motory. Za mě pokud TSI, tak řemen. Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ertezet Vloženo 1. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2022 V 14. 4. 2020 na 20:08, Pawouk napsal: Přesně tak, je úplně jedno, jak se k tomu řetězovému motoru chováš, sype se (až na výjimky) bez ohledu na cokoli a řešení neexistuje. Když 1.2 TSI, tak jedině EA211. No v rapide by som povedal, ze tie "retazove" motory su v pohode. Skor by som povedal, ze blbli v dvojkovych octaviach, dvojkovych fabiach atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2022 Opravdu? Ani bych neřekl. Ale toto není téma o těchto motorech. Takže tímto je tato problematika na tomto místě uzavřena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.