Publikováno Červenec 12, 20205 r Ahoj, u Octavia III, 1.6TDi, 81kW mi zacal tect olej, pravdepodobne to bude u remenice klikove hridele. Kdyz jsem to rozebral, tak jsem zacal hledat aretacni body, ale kdyz zaaretuji vacku, tak mi nesedi cerpadlo, asi o cca1cm. Mam to tedy rozdelat a pote dat do aretacnich bodu a dotahnout remen? Nebo si oznacit remen a dat to tak jak to bylo doted - auto jezdilo bez problemu. Musi se nejak aretovat klikova hridel, pri povoleni remenice, prosim? Nenasel jsem kde a jak by to bylo mozne. :-( Dekuji moc za vase rady. Prikladam foto. Lada
Červenec 12, 20205 r to si zaaretoval imbusákom ? treba na to prípavky , na kľuku vačku aj čerpadlo , inak to nemá význam chytať a gufero je súčasť celého toho plastu pod remenicou ,na výmenu ak nechceš zničiť hneď nové by mala ísť dole vaňa podľa tej foto by som to 100% na gufero netvrdil
Červenec 12, 20205 r Autor imbus jsem mel po ruce, mam pak sadu na aretaci. Netusis, co s tim rozdilem v aretacnich bodech, mam to pak dat do aretacnich bodu? Mas prosim nejaky tip, kde jinde by mohl byt unik oleje? Tece mi to po vane dolu pod klima kompresorem. Dekuji moc.
Červenec 12, 20205 r možno som slepý ale vidím že dole to máš ujdené doľava a vačku si podľa mňa tiež nezaistil ... remenice musia byť povolené samozrejme ... chcelo by to vyčistiť a tak skúmať čo dalej
Červenec 12, 20205 r uťahovačka alebo prípavok na to určený , prípadne ak pôjde dole vaňa tak zapretím kľuky .. ale opatrne https://www.lemaxsk.eu/autotechnika-rucne-naradie-aretacne-pripravky/aretacne-pripravky-aretacie-motorov/paka-aretacia-blokovanie-pridrzanie-remenice-klukoveho-hriadela-volkswagen-vw-audi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.