Opajicko Vloženo 12. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2020 Dobry den, pred mesicem mi rapid (1.2 tsi 77kw) zacal trosilinku cukat po startu, ale jak padly otacky prestalo to. No ted to po startu zacalo cukat a poradne, ale tez to prestalo, tak jsem jel a na krizovatce mi auto padlo do nouzaku, kdyz ho vypnu a nastaruju znova zase to jede normalne treba i 5kilometru(musel jsem dojet domu) zadne divne zvuky atd to nedela jen to po startu cuka. Mechanik rikal ze to budou kabely prekousane, svicky nebo civka, ani jedno to nebylo a ted rika ze by to mohl byt ventil nebo primo valec, tak se vas ptam jestli to nemuze byt jen nejaka prkotina v elektrice, nekde nejaka mala chyba abych nevyhazoval zbytecne penize, protoze mi nejde do hlavy ze po nastartovani auto jede treba pet kilaku jakoby mu nic nebylo a pak to padne do nouzaku, kdyby byl haji ventil tak by to bylo slyset? Nejak by to bouchalo? Prosim poradte. Jo a diagnostika vyjela toto. P0302 Valec 2/ Rozpoznan vypadek ve spalovani/trvala zavada. A P130A vypnuty valec/trvala zavada Diky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 Kolik to má najeto? Co třeba zkusit nový svíčky? Tohle může být ledas co, lamba, vstřikovací ventil i mechanika, jako ventily atp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Opajicko Vloženo 13. Červenec 2020 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 160000 rozvody delany v 100k, zkousel menit svicky, kabely i civku a dela to furt. Menene vsechny filtry, olej. Rika ze to muze byt ventil nebo i valec, ale je mi divne ze auto treba 30 kilometru jelo jak kdyby mu nic nebylo a pak to padlo do nouzaku.(musel jsem dojet domu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 Když natankuješ plnou nádrž dělá to taky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malarkey Vloženo 13. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2020 (editace) Co Turbo ? Zasekly regulator a auto se hodí do nouzáku až ve chvíli, kdy se má pod plynem otočit ? Editováno: 13. Červenec 2020, autor: Malarkey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pendav Vloženo 14. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2020 To zní i jako zapalovaci kabely/modul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 17. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2020 Nebo v uvedeném válci malá komprese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martincz050 Vloženo 25. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2020 (editace) Dobrý den, V mém Roomsteru 1,2TSI 77kW r.v.2011 najeto 118000km se minulý týden rozsvitili kontrolky motoru, epc a asr, auto jelo na 3 válce, zjištěna závada na zapalování 1. Válce - výměna svíček a kabelů, pomohlo to asi na 50km a pak auto při přidání plynu začalo cukat. Na výkonu ani otáčkách není nic znát auto prostě jen cukne ale pořád jede dál. Znovu se mi rozsvitili stejné kontrolky ale po opětovném nastartování klid, auto ale pořád cuká stejně. Při první návštěvě servisu zjištěny závady - p0301, p307a, p130a. V pondělí tedy vyrážím do servisu znovu, neví někdo čím by to mohlo být? Cívka? Škrtící klapka? Špatné svíčky nebo kabely? Nebo snad i rozvody nebo turbo? Teď i přejíždím pravidelný servis takže i třeba vzduchový nebo olejový filtr? Editováno: 25. Červenec 2020, autor: Martincz050 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Cokoliv z toho, co uvádíš. To ti tady asi nikdo neřekne. p0301 - Vynechání zapalování 1. válec - kontrola elektriky (svíčky, kabel, zapalovací modul...) p307a - Systém sání vzduchu: Příliš nízký průtok - škrtící klapka (vyčistit, nastavit, vyměnit...) p130a - Deaktivace válce (odstavení vstřikování z důvodu výpadků zapalování) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 26. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2020 Pri tomto motore je dosť dôležité mať kvalitné zapalovacie káble. Nie také lacné náhrady. Od nich sa potom odvíja aj chovanie sa motora. A netreba zabudnúť na wc guličky, lebo tie kuny chodia pod kapotu ako do supermarketu? Ďalej by som som vybral a vyčistil škrtiacu klapku. Zvykne sa tam v potrubí pri motorovej časti nahromadit olej. Po nasadeni skrtiacej klapky nerobim nastavenie klapky cez diagnostiku. Toto by si mal v prvom rade vyskúšať. Môj názor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martincz050 Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 Jen pro info doplňuji že byl špatný jeden kabel z nové sady, vyměněno za novou a auto jezdí v pořádku. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scorpio_Luke Vloženo 15. Září 2020 Sdílet Vloženo 15. Září 2020 Zdravím, zkouším oživit toto téma a zároveň žádám o rady. Auto mám velice krátce, zatím mnou najeto 1600km, celkový nájezd 115000 km. Veškerý servis v autorizovaném servise, vím jistě. Jsem nervózní z toho, že se mi během čtrnácti dní co auto mám stalo následují. Při studeném startu po nastartování na cca 5-10 kolísají nepatrně otáčky 625 až 700 a motor pocukává. Poté je vše v pohodě a auto jede bez problémů, následný start ok. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nechce se mi hned s autem do servisu a navíc se závadou která se projeví jen někdy, to je předem prohrané. Děkuji za případné reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Golf 1.4 Vloženo 29. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2020 Dobrý den, mám podobné problémy, golf variant 1.4tsi caxa 2009 ( 150tis, dovoz, po rozvodech ). Jedná se hlavně o studené starty, po nastartování výpadky zapalování, kolísání volnoběhu, někdy i zdechne, po ohřátí v pohodě. Nemáte někdo pár rad 😀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majkl012 Vloženo 26. leden 2023 Sdílet Vloženo 26. leden 2023 Zdravím mám v autě 1,2 tsi CBZB najeto 180 jestli je motor původní netuším nemám ho zas tak dlouho ale olej moc nebere a jede hezky😀 a teď k věci, teď poslední dobou mi začali odcházet svíčky třeba po 500km vždy bud na prvním nebo 4 válci mohlo by to být zapalováním ? Nebo něco horšího díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.