Vápno Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 Hlavně pokud to bylo mokrou cestou a ten filtr je poškozenej, tak to časem může odnést i EGR. Stačí mít pár jízd zaplej VAG DPF a krásně vidíš jak to celé funguje. Když probíhá regenerace a začneš tomu nakládat, tak se regenerace přeruší. Zrovna tak když jedeš okresky a jsou kopce dolů kde jedeš bez plynu, tak se taky přeruší, protože se filtr vychladí. Takže když regeneruje tak kopce dolů jezdím na neutrál a jednotka za pomoci postinjection tu teplotu udrží. Pak jsou zase situace když je motor pod plynulou ne moc velkou zátěží třeba do táhlého kopce, tak tam jednotka dá postinjection a chvilku probíhá regenerace i když filtr není plný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 28. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2020 (editace) @15degren To tvrdenie, že sa to dá prirovnať k odstránenému DPF je úplna blbosť. Videl si Octaviu 3 RS TDI bez DPF ? Ja ano, čierne sadze až na nárazníku okolo jednej koncovky. Toto emisným testom neprejde, pretože tolerancia pri DPF je úplne malá, aj keď sa počíta s menšou účinnosťou. Na STK sa NoX nemeria, pretože takéto zariadenie by bolo podľa mňa oveľa drahšie a v podstate tu by neprešlo veľa aut, pretože by sa kontrolovala aj správna funkčnosť EGR. (podaktorý to radšej zaslepia ako radšej vyriešiť problém). Ja som to tlakovou metódou nemal robené. O tomto spôsobe čistenia si tiež myslím svoje. V tomto prípade to fakt môže prasknúť keramiku. Mne bolo v tej firme kde som to mal čistené povedané, že sa to čistí v lázni ultrazvukom. Hneď som sa pýtal, že či sa nepraskne keramika, a že nie. Záruku na funkčnosť dávajú 100tkm. Či je to tak neviem, ale medzi rečou mi povedal, že ak by zistil, že je prasknutá keramika tak ho rovno vyhodia a za takú robotu si nič neučtujú. S tými ideálnymi otáčkami je to skôr od 1700-2000ot. Nad 2000ot sa ti vzhľadom na vyššiu spotrebu paliva mierne spomalí regenerácia. Toto mám odsledované, že pre regeneráciu je u mňa najlepšie udržovať medzi touto hranicou a najlepšie ísť buď na 4 alebo 5 prevodovom stupni. Vtedy mám vypálený popolček najrýchlejšie. A ešte k tej cene rátam vždy tú najvyššiu cenu čiže aj so zálohou. Skúsim zistiť cenu priamo v autorizáku čo to stojí a ak by som mal odpoveď tak sem napíšem. Užívateľ "Suri" mi to zisťoval a napísal mi cenu 2160€ s DPH. Editováno: 28. Červenec 2020, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 29. Červenec 2020 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2020 (editace) Tak ano pokud se ten filtr vyndá úplně, tak viditelný kouř intenzivně prochází. Mluvil jsem právě o NOx, které budou procházet a ty nevidíme. Kouř to pravděpodobně z větší části zachytí i když budou kanálky narušeny. Jinak mokrou metodu do "lázně" + ultrazvuk jsem nikdy neviděl, takže nevim.... Editováno: 29. Červenec 2020, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.