Publikováno Srpen 27, 20205 r Ahoj rapidáci.Mam problém od nového auta cca rok a pul který zatim v servise neodstranili.Od novoty mi auto při zátěži nebo prudkém rozjezdu nebo předjíždení začne motor škubat od cca 2000ot. do 3500ot. Jedu cca 2200ot a potřebuji do kopce zrychlit tak sešlápnu víc plynu , auto začne zrychlovat a při tom začne poškubávat až do cca 3500ot.Je to nepříjemné cítí to i manželka a nikdo si neví rady. V servisu mi dvakrát menili vstřiky což pomohlo tak na čtrnáct dní asi než se vsřiky s adaptovaly.Na diagnostice jim to ukazovalo 40 procentní rozdíl vstřikovací dávky a jediné co zjistili že tlaky ve válcích jsou 11, 9,5, 9,5.ale prý je to v pořadku.Už nevím co dál,když přidávám plyn málo a polehku tak docela dobrý ale jak přidam hodně tak škube.jak jste na tom poradte dík Vena
Srpen 31, 20205 r Že by to někde přisávalo falešný vzduch, nebo mohla být od výroby vadná škrtící klapka je asi blbost co?
Září 30, 20204 r Autor Zkoušel jsem snad vše, 100okt. 95 plus aditiva, bez aditiv a žadná změna .Ted se má na to přiject podívat technik z MB . Už mam 20000km a děláto od novoty.Dvakrát výměna vstřiku a nic.Ted jak se ráno trošku ochladilo tak to kolem 2200 ot a víc vibruje jak prase.No zavidím všem co píšou jak ten motor je kultivovaný.
Prosinec 4, 20222 r V 27. 8. 2020 na 20:46, vendalehy napsal: Ahoj rapidáci.Mam problém od nového auta cca rok a pul který zatim v servise neodstranili.Od novoty mi auto při zátěži nebo prudkém rozjezdu nebo předjíždení začne motor škubat od cca 2000ot. do 3500ot. Jedu cca 2200ot a potřebuji do kopce zrychlit tak sešlápnu víc plynu , auto začne zrychlovat a při tom začne poškubávat až do cca 3500ot.Je to nepříjemné cítí to i manželka a nikdo si neví rady. V servisu mi dvakrát menili vstřiky což pomohlo tak na čtrnáct dní asi než se vsřiky s adaptovaly.Na diagnostice jim to ukazovalo 40 procentní rozdíl vstřikovací dávky a jediné co zjistili že tlaky ve válcích jsou 11, 9,5, 9,5.ale prý je to v pořadku.Už nevím co dál,když přidávám plyn málo a polehku tak docela dobrý ale jak přidam hodně tak škube.jak jste na tom poradte dík Vena V 30. 9. 2020 na 18:09, vendalehy napsal: Zkoušel jsem snad vše, 100okt. 95 plus aditiva, bez aditiv a žadná změna .Ted se má na to přiject podívat technik z MB . Už mam 20000km a děláto od novoty.Dvakrát výměna vstřiku a nic.Ted jak se ráno trošku ochladilo tak to kolem 2200 ot a víc vibruje jak prase.No zavidím všem co píšou jak ten motor je kultivovaný. Ahoj prosím vyřešilo se nakonec to pocukávání v určitém rozsahu otáček? Děkuji
Prosinec 22, 20222 r Autor Ahoj, no jak to mám napsat, auto škube dál, řekl bych, že víc. Dvakrát měnili vstřiky, auto odvezené na podvalu do Škody Boleslav tam zjistili, že nic nezjistili a auto poslané zpět, že nic nebrání řádnému užívání. V servisu v Příbrami řekli, že auto se sice chová nestandardně ale, že vyjádrění škodovky z Boleslavi je pro ně svaté a že už s tim nic dělat nemohou. Takže asi tak. Jsem nasra.... auto při každém sešlápnutí plynu škube ale nikdo už s tim nechce nic dělat. Teď mam 41000km. Nedali ani nové svíčky jenom je fotili a poslali foto do Boleslavi. Takže tak.
Únor 24, 20232 r V 22. 12. 2022 na 18:07, vendalehy napsal: Ahoj, no jak to mám napsat, auto škube dál, řekl bych, že víc. Dvakrát měnili vstřiky, auto odvezené na podvalu do Škody Boleslav tam zjistili, že nic nezjistili a auto poslané zpět, že nic nebrání řádnému užívání. V servisu v Příbrami řekli, že auto se sice chová nestandardně ale, že vyjádrění škodovky z Boleslavi je pro ně svaté a že už s tim nic dělat nemohou. Takže asi tak. Jsem nasra.... auto při každém sešlápnutí plynu škube ale nikdo už s tim nechce nic dělat. Teď mam 41000km. Nedali ani nové svíčky jenom je fotili a poslali foto do Boleslavi. Takže tak. Ahoj, mohu se také přeptat, zda se podařilo něco vyřešit, mám stejný problém a nevím kde začít hledat. Auto jsem koupil a ničeho jsem si nevšimnul, ale postupně se to zhoršuje a doopravdy mě to se…! Díky za zprávu.
Únor 24, 20232 r Autor Ahoj asi tě zklamu ale auto škube furt a škoda auto dali od toho ruce pryč.mám podezření na turbo ale nevím.Přemýšlím že to nechám od profíku načipovat jestli když se změní mapa řídící jednotky tak to možná přestane.Trváto od nova ted mám 43000 tkm.No uvidíme
Únor 25, 20232 r Jestli mas zaruku tak chip urcite ne a SA napsat ze to chces opravit/vymenit nebo se obratis na prislusne urady. Skubani urcite neni normalni stav.
Únor 26, 20232 r Mam 3 dni rovnaky problem,auto mam od nova mam 47 tis km,raz menili sviecku(vraj) a teraz podobne ako popisujete,aj pod aj nad 2000 otacok proste pri zatazi kope a cuka,auto je v zaruke,servis ma zoberie najskor za 4 dni ako mi bolo povedane tak som zvedavy...
Únor 27, 20232 r Auto rozhodně nemá škubat. Takové věci řešit v záruce a nenechat si nekacat hovadiny. Pokud nehodlají auto opravit, ať vrátí peníze.
Březen 25, 20232 r Môj problém sa vyriešil v záruke,bola to sviečka podľa servisu,auto ide zase ako má.
Březen 26, 20232 r Můj problém byl na 3.válci, vyměnili svíčky a už na první cestě 100km daleko jsem stál. Byl i odtah a náhradní vozidlo a v jiném AS vyměnili na záruku jen zapalovací cívku a už rok a 10.000 km je klid.
Duben 15, 20232 r Autor No uvidíme dík za info,už má auto čtyři roky a 45000 tis. na tacho tak letos si je budu měnit sám tak dam pak vědět.
Říjen 30, 20231 r Autor Tak po 4 a pul roce závada odstraněna.Bláhově jsem si myslel že jí odstraní v autorizovaném servisu v záruce kde auto bylo pětkrát s touto závadou,ale nakonec jsem musel sám ,protože zjištění závady vadné cívky je asi v autorizovaném servisu Příbram a posléze v Mladé Boleslavi nadlický ukol.Je zarážející když jim diagnostika napíše x krát výpadek zapalování,že je ani nenapadne výměna svíček nebo cívek.Hlavně že mění dvakrát vstřiky bez výsledku.Je smutné kolik chtějí za banální ukony jako výměna oleje atd,proto jsem tam raději ani nejel na čtyřletou servisní prohlídku a radeji jsem si to udělal sám a za mín peněz i s novéma cívkama od bosche.Závěr autorizovaný servis velké zklamání.
Říjen 31, 20231 r Je smutné, že ti "odborníci" v autorizovaném servise nejsou schopni diagnostikovat závadu, kterou si přitom člověk doma v dílně může opravit sám. Jestli na toto nedokázali (nebo z nějakého důvodu nechtěli) přijít nejen v Příbrami, ale ani přímo v Boleslavi (patrné servisním centru Kosmonosy), tak to je tedy pěkná ostuda. Buď rád a užívej si toho pocitu, žes zvládl levněji opravit něco, na co nedokázali přijít ani "odborníci" a ať máš konečně z funkčnosti svého auta radost 👍.
Říjen 31, 20231 r před 6 hodinami, vendalehy napsal: Tak po 4 a pul roce závada odstraněna.Bláhově jsem si myslel že jí odstraní v autorizovaném servisu v záruce kde auto bylo pětkrát s touto závadou,ale nakonec jsem musel sám ,protože zjištění závady vadné cívky je asi v autorizovaném servisu Příbram a posléze v Mladé Boleslavi nadlický ukol.Je zarážející když jim diagnostika napíše x krát výpadek zapalování,že je ani nenapadne výměna svíček nebo cívek.Hlavně že mění dvakrát vstřiky bez výsledku.Je smutné kolik chtějí za banální ukony jako výměna oleje atd,proto jsem tam raději ani nejel na čtyřletou servisní prohlídku a radeji jsem si to udělal sám a za mín peněz i s novéma cívkama od bosche.Závěr autorizovaný servis velké zklamání. Proč mě to vůbec nepřekvapuje? A to buďme rádi, že máme někteří ještě auta typu Rapid, Fabia III, která nemají nekonečné problémy se software infotainmentu jako ty pojízdné síťové centra typu Enyaq, Octavia IV, viz. např. i vyjádření Škody Auto v časopise Svět motorů č. 44/2023, kdy např. na infotainmentu Enyaqu a odstranění jeho neustálých chyb stále pracují, a to prosím 3 roky po zahájení výroby a nevím kolik již roků po zahájení vývoje. Paráda........!!!! PS: S těmi cívkami při větších nájezdech je asi problém, tedy co jsem sám slyšel. Já si sám měním u všech svých aut zapalovací svíčky preventivně raději již po cca 30-40.000 km, i když někde je předepsána lhůta výměny po 60.000, nebo 4 roky, u některých až po 90.000 km, no a nikdy žádný problém s cívkami nebyl. Pokud není zapalovací svíčka v 100% kondici, tak cívka podle mne dlouho nevydrží. Ty 4 roky životnosti zapalovacích svíček jako maximum raději nikdy nepřetahuji, i kdybych měl najeto např. jen 20.000 km. Vyplatilo se, u svých 7 škodovek nikdy žádný problém se svíčkami ani zap. cívkami. Upraveno Říjen 31, 20231 r od DušanV
Říjen 31, 20231 r Jak jsem už psal, mě cívka klekla při cca 30.000km, domovský AS vyměnil jen svíčky a při další jízdě 100km daleko jsem skončil na odtahu a v jiném AS, kde si už věděli rady. Na záruku vyměnili cívku a náhradním vozem jsem druhý den jel pro Rapida. Svíčky jsem měl v úmyslu vyměnit ve 30.000km stejně 60.000 je pro mě nesmysl. Upraveno Říjen 31, 20231 r od ben06
Listopad 7, 20231 r Můžu se zeptat proč jsi kupoval bosch a ne třeba NGK? Člověk by řekl že nejlepší výrobce svíček má i nejlepší cívky... Navíc stojí stejně. @vendalehy
Listopad 13, 20231 r Autor Ani nevím,jsem zvyklí kupovat cívky,lambda sondy, atd. od bosche.Koukal jsem že origo škoda a bosch je vyrobeno v Turecku.Zatím jsem neměl s boschem problém.
Listopad 14, 20231 r Lambdy ano ty jsou bosch a vyroben v turecku. Zapalovací cívky nikoli. Ty v originálu vyrábí Eldor a bosch je náhrada, když už náhradu tak si právě říkám proč ne NGK? Upraveno Listopad 14, 20231 r od informator
Listopad 14, 20231 r Autor Máš asi špatné informace že cívky niloli.Přikládám foto.Tak origo a bosch jsou obě z Turecka.
Listopad 14, 20231 r Autor Možná budou z jedné fabriky akorát z jinym nápisem.Jinak zatim mne bosch nezklamal.Uvidíme jak dlouho vydrží,třeba pak koupím NGK.
Listopad 17, 20231 r Neříkám že nejsou vyrobeny v turecku ale že nevyrábí bosch. Pochybuji že je to stejná fabrika.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.