Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Přišla mně odpověď na můj další report:

po provedené analýze kolegové doporučují navštívit Váš vybraný smluvní servis pro diagnostiku OCU jednotky a případně její výměnu.

V případě Vašeho zájmu nám napište, o který servis se jedná, budeme je informovat o Vaší situaci a poté si s Vámi domluví vhodný termín návštěvy.

 

Což je lákavá nabídka 😀

Otázkou je, jestli nepočkat, až vyjde nějaký odladěnější SW.

Že by byl problém v HW se mně nezdá, ale kdo ví...

Vloženo

Sleduji tady tu diskusi a docházím k závěru, že to nebude fungovat NIKDY. To je prostě stará známá věc ze světa IT. Odladí se software aby komunikoval s mobilními telefony, pak se přijde na to, že ten a ten model značky XX s ním má problém. Automobilka vydá update softwaru, který zprovozní ty dva modely, ale už nereaguje na nejnovější modely značky ZZ. Po dalším update se přijde na to, že po aktualizaci bohužel přestala fungovat spolupráce se všemi telefony s operačním systéme verze 7 a nižší. Výrobce aut s politováním prohlásí, že bohužel s těmi staršími zařízeními nic neudělá, a že to tak zůstane. V mezidobí ale přijde verze 11 operačního systému pro mobilní telefony a zjistí se, že v infotainmentu auta bohužel nefunguje funkce 210 a od 225 do 334, včetně. Čeká se na aktualizaci firmwaru automobilky .....

No vážení, bude to věc štěstí si pořídit ten správný telefon se správnou verzí operačního systému a doufat, že bude chodit aspoň 90% funkcí v autě. A lepší už to nebude. Nikdy. Bohužel. 

Vloženo

@RDMBR Tak večer už se v menu objevili opět "hodnocení vozu" a "digitální manuál" a správa digi služeb zmizela (a dle infolinky pod ní mají spadat právě tyhle věci).

@boban1108 Jedna věc je dodržování standardů pro Android Auto / Apple CarPlay a další věc je odladění služeb v rámci Škodovky od funkčního infotainmentu po navazující Connect služby v aplikaci/na webu. Už teď mají auta různé HW stejného infotainmentu, které nabízí trošku jiné služby a evidentně se pro ně musí dělat i trochu jinačí SW. Bojím se, že bordel bude v tomto...

Vloženo

Z linky podpory mně poslali takovouhle odpověď:

po provedené analýze kolegové doporučují navštívit Váš vybraný smluvní servis pro diagnostiku OCU jednotky a případně její výměnu.

V případě Vašeho zájmu nám napište, o který servis se jedná, budeme je informovat o Vaší situaci a poté si s Vámi domluví vhodný termín návštěvy.

 

Měl jsem za to, že jde o SW chybu, že by to mohlo být v řídící jednotce, bych si nemyslel.

Po velikonocích dávám auto do servisu, chtějí ho na den, dva. Tak uvidíme.

Co mě překvapilo, tak jim z ŠA neposlali naši komunikaci ani jejich analýzu.

 

Vloženo

Tuhle neznám 😀

Já mívám tyhle

Screenshot_20210311-200641_MyKODA.thumb.jpg.661728b1a1211b5c0dfc90a8f6c5f194.jpgScreenshot_20210311-161143_MyKODA.thumb.jpg.36bd12e455f481677f2272ab0f6969a3.jpgScreenshot_20210311-161119_MyKODA.thumb.jpg.25869420dd763c0f4ef3d5e0c8d88e0d.jpg

Samozřejmě je internet v pořádku, auto stojí zaparkované atd.

Ale musím zdůraznit, že celkové mně dělá auto radost a mám ho rád 😀

  • o 5 týdny později...
Vloženo (editace)

V aplikaci v mobilu jsem objevil funkci větrání. Jde to spustil na dálku, naplánovat. Vše vypnuté, jen ventilátor rozhání vzduch.

V čem to může být dobré? Jdete v létě z práce třeba v 16h, nastaví se větrání a na dálku se stáhnou okna a nelezete do rozpáleného interiéru ....

4445AA50-DDCE-46F3-A764-DA9FF5230363.thumb.png.c6f875717ae0caa6a75068331df5d5e4.png3664D6AE-31F9-43DE-BA12-0E941780ABBE.thumb.png.12ff9eb9bdd9939eff43669ebe509e55.pngE77A2551-083C-4834-BACC-5941211465EF.thumb.png.038a8b066cee4b5d23f49be544ba7c83.pngCA2D54B5-9EB0-47E3-9013-86AB42006F1E.thumb.png.6f55f79c4e996a27d9ec1ed9a80d172c.png
 

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo

Nezávislé nemám, mám jen Active.

Ale známý má Ambition 9/2020 a nemá to ani barvy tapet. Zřejmě postupná modelová vylepšení.

Appku mám verzi. Jedině zkusit aktualizaci appky.

 

D83DACF8-CF5E-4EED-BBEC-0C16C17C875E.png

  • o 2 týdny později...
Vloženo

A máš v autě nějaký novější SW? (Stejný nebo novější jako v autech od 11/2020)

Otázka je, jestli i u starších aut po aktualizaci na “poslední” SW verzi ta funkce bude také dostupná. 

Vloženo

To nevím, ale na té jejich stránce je možné kontrolovat dostupnost pro konkrétní auto podle VIN. Takže předpokládám, že v tuto chvíli tato funkce není pro mé auto dostupná.

Vloženo
V 12. 5. 2021 na 9:16, beran napsal:

Píšou "Z výroby 11/2020". U starších aut to nejede - vyzkoušeno na mém.

Doufám že "z výroby" znamená že ty auta  od 11/2020 to mají z výroby, např. protože z výroby měly už nějakou vyšší verzi sw dotčených řídících jednotek a infotainmentu, nikoliv že starší to mít ani nikdy nemohou.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 14. 5. 2021 na 13:17, -MarťaS- napsal:

Doufám že "z výroby" znamená že ty auta  od 11/2020 to mají z výroby, např. protože z výroby měly už nějakou vyšší verzi sw dotčených řídících jednotek a infotainmentu, nikoliv že starší to mít ani nikdy nemohou.

Tak jsem si psal intenzive cely tyden se zakaznickou linkou, a jejich vyjadreni je, ze me auto vyrobene 09/20, to nikdy mit nebude. Na otazku, jak je mozne za auto mesic mladsi to maji, napsali, ze jsou iV nebo maji nezavisle topeni. Po odeslani vinu auta co nema topeni ani neni iV a funkci ma, jiz pro zmenu intenzivne mlci. Takze se obavam, ze SW to nespravi. Jsem po servisu 14 dni, vse posledni a v APP to nemam.

Vloženo
V 10. 7. 2021 na 15:29, dav1981 napsal:

Tak jsem si psal intenzive cely tyden se zakaznickou linkou, a jejich vyjadreni je, ze me auto vyrobene 09/20, to nikdy mit nebude. Na otazku, jak je mozne za auto mesic mladsi to maji, napsali, ze jsou iV nebo maji nezavisle topeni. Po odeslani vinu auta co nema topeni ani neni iV a funkci ma, jiz pro zmenu intenzivne mlci. Takze se obavam, ze SW to nespravi. Jsem po servisu 14 dni, vse posledni a v APP to nemam.

 

máš na autě tažné zařízení?

Vloženo
V 10. 7. 2021 na 15:29, dav1981 napsal:

Tak jsem si psal intenzive cely tyden se zakaznickou linkou, a jejich vyjadreni je, ze me auto vyrobene 09/20, to nikdy mit nebude. Na otazku, jak je mozne za auto mesic mladsi to maji, napsali, ze jsou iV nebo maji nezavisle topeni. Po odeslani vinu auta co nema topeni ani neni iV a funkci ma, jiz pro zmenu intenzivne mlci. Takze se obavam, ze SW to nespravi. Jsem po servisu 14 dni, vse posledni a v APP to nemam.

To vypadá, že sami neví. V pátek jsem potkal majitele 1.0 8/2020 a divil se, co to mám za Appku. Na aktualizacích SW byl.

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím, neměl by někdo DataPlug od Škodovky na propojení telefonu a vozu, aby se mi mohla data z vozu zobrazovat právě na tom telefonu? 
 

Místo: Jihlava/Brno

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...