hardhouse.trip Vloženo 30. Březen 2022 Vloženo 30. Březen 2022 Manuál je stavěnej na max. 340 Nm Citovat
Kubo22 Vloženo 31. Březen 2022 Vloženo 31. Březen 2022 U Scaly vidim prinos chiptuningu jedine na dialnicu ze to bude na 6 stupni pruznejsie. Tiez si myslim ze usporne je to auto dost. Chipom spotreba dole urcite nepojde. Citovat
csabac Vloženo 31. Březen 2022 Vloženo 31. Březen 2022 Tu dialnicu mas recht. 6ka je zle nastavena Citovat
Jura24 Vloženo 1. Duben 2022 Vloženo 1. Duben 2022 já musím říct, že na 6ku mi Scala zrychluje znatelně do 140 - a to mi stačí :) Ale jinak samozřejmě podřazením táhne ještě líp - to mě vždycky baví při cestě do práce když najíždím na D6ku z Velké Dobré směr Praha, tak si to hezky rozvalím na 3ku do kopce z 50 na 140 (čas zrychlení jsem si ještě neměřil, můžu vyzkoušet :D) O chipu uvažuji možná do budoucna, zatím mi ten výkon bohatě stačí s dlouhodobou průměrnou spotřebou 5,0l (vypočtenou podle tankování, né podle Scaly) při průměrné rychlosti kolem 75km/h.....a to jí hodně nakládám :D Citovat
csabac Vloženo 1. Duben 2022 Vloženo 1. Duben 2022 Tu ale nejde o to zrychlenie na 140. To zrychli pekne, lebo ja tiez davam na 4ke 60-130 ak treba. Ide o toi, ze idem 130-140 a treba prisliapnut, tak citit a vidiet na zrychleni, ze auto nema dobre nastavenu 6ku. Pri 150ke ak zoslapnem, tam uz ide pekne za plynom. Ale samozrejme to uz su rychlosti, co mam zriedka, pri tej beznej 130-140ke je to slabe Citovat
keras Vloženo 9. Červen 2022 Vloženo 9. Červen 2022 Neuvažoval nebo nemá někdo teď při těch současných cenách paliv čip? Viděl jsem economy za nějakých 3600kč. Slibují 0,5 litru. Otázka je když teď jezdím za 4-4,5 jestli to bude poznat? Jestli zvýšením krouťáku v nízkých ot. tomu pomůže. Zda je tam potenciál jít ještě se spotřebou dolů? O dsg asi strach nemám když se tomu nebude nakládat. Citovat
hardhouse.trip Vloženo 9. Červen 2022 Vloženo 9. Červen 2022 Já jsem uvažoval, ale za ty prachy mám skoro celopolep do budoucna. Jinak tak co jsem pročítal, tak bych to dal jedině do Cimbu Autosport, kterej 30 let vychvaluje i Svět Motorů, ale tam je ta cena úplně jinde... https://www.cimbu.cz/chiptuning-skoda-scala-3.html Ale stejně bych do toho nešel, protože krouťák zvednou na 310 Nm, a DSG má tady tuším limit jen 250 Nm... Citovat
one-z Vloženo 9. Červen 2022 Vloženo 9. Červen 2022 Když čip, tak proto, že to lépe pojede. Méně žrát by to mohlo, že nebudeš muset podřazovat v kopci, případně že motor přestane plnit emisní normu a bude "dýchat" čerstvý vzduch, účinnost by se měla zvednout s vypnutým (omezeným) EGR, ale narostou oxidy dusíku a co to bude dělat ve výfuku, spotřeba ad blue?? Navíc se motor bude pomaleji ohřívat. Spíš je úspěch, že to bude žrát stejně a lépe to jede. Dříve jsem jezdil jen na dýzlech, i čipovaných a za mě velká spokojenost. Ale jel bych tam, kde umí provést diagnostiku a klidně i na míru upravit SW, třeba tak že jen protáhnou 250 Nm do vyšších otáček, pokud se bojíte o převodovku. Třeba dieselpower.cz Citovat
Jura24 Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 když bych měl chip, tak na STK asi neprojdu, že? :D ...takže si to nechat udělat nekde (třeba Cimbu), kde mi udělají kopii originálního SW, který bych si zpětně nahrál před STK a po kontrole zase to hodil zpět? Citovat
ritch Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 @Jura24 preco by to nemalo prejst?Chip ti emisie nezvysi a technik to nema ako zistit.Tento rok tretia STK s chipom bez straty kyticky 😉 Citovat
Jura24 Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 před 1 hodinou, ritch napsal: @Jura24 preco by to nemalo prejst?Chip ti emisie nezvysi a technik to nema ako zistit.Tento rok tretia STK s chipom bez straty kyticky 😉 Právě si myslím, že to zvýší emise, když se zvýší množství nafty a vzduchu - zvýší se efektivita spalování - více energie = více zplodin. Myslím si, že kdyby to bylo tak jak píšeš, tak by výrobce prodával tuhle Scalu s tímto motorem ve dvou konfigurací: 85 kW a 110kW, ostatně takto to bylo i u jiných škodovek - rozdíl byl jen u programování řídící jednotky - a rozdíl v ceně daleko větší - prostě marketing. Důvod proč nemáme dieslovou Scalu s výkonem 110kW je prostý - prostě EU a splnění Euro6....proto by mě zajímalo, jestli na STK by na to chip přišly. Ale jak píšeš, že si s tím neměl problém na STK tak si myslím, že jsou dvě varianty: buď to špatně naměřily, nebo máš špatný ("falešný" - že tam vhání třeba jen více vzduchu) chip.... Chip jsem ještě nikdy nedělal, takže mě se to tu kecá viď :D Jen píšu co jsem se dozvěděl z netu, od známých nebo přímo od Škodovky :) Citovat
ritch Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 @Jura24 no hlavne nemam naftu 😉 To by mi museli 3x krat spatne namerat co si nemyslim a bud si isty,ze chip bol robeny u renomovanej chiptuningovej firmy kde to ladili 4hod,nie u nejakeho garaznika za par babek Citovat
Jura24 Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 před 2 minutami, ritch napsal: @Jura24 no hlavne nemam naftu 😉 To by mi museli 3x krat spatne namerat co si nemyslim a bud si isty,ze chip bol robeny u renomovanej chiptuningovej firmy kde to ladili 4hod,nie u nejakeho garaznika za par babek Jo aha tak to jsem nevěděl :) Tak obecně benzíny mají menší emise než diesly (proto nepotřebují vstřikovat "chcanky" :D do výfuku), takže třeba po chipu jsi byl pořád v normě. Tak snad se sem někdo přidá do diskuze. Kdo má 1.6 TDI po chipu? Citovat
Ondra16V Vloženo 7. Prosinec 2022 Vloženo 7. Prosinec 2022 @Jura24 necituj příspěvek přímo nad sebou! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.