Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A co intervaly regenerace DPF ?

Je nějaká změna? 

 

Interval regenerace ještě nevím, najel jsem cca 50km po úpravě. 

Mám taky manuál, volal jsem ještě do autorizáku pro více informací

ohledně nového SW ale nic moc jsem se nedozvěděl.

Jen pro nižší emise a DPF filtr.

  • Autor
Před hodinou, Laurinekk napsal:

A co intervaly regenerace DPF ?

Je nějaká změna? 

 

Ve městě více méně stejné mi přijde. Ale když se jezdí mimo město a dálnice tak je interval o něco delší. U mě kolem 300km, ale úplně čistě jen dálnici jsem zatím nejel. Někdo tu zmiňoval i 350km

Každý den dálnice 30 km do práce a 30 zpátky a regeneroval jsem každých cca 300 km. U mě se objevovalo i občasné lehké cuknutí při zrychlení na 2 r.s. (před rokem a půl kdy jsem kupoval jsem to pozoroval u několika O3), tak doufám, že by to mohlo pomoct. Průměrná spotřeba teď na zimákách cca 5,0 l. Dnes vyzvedávám po přehrání, tak za týden podám hlášení co se změnilo. 

Tak výkon můžeš změřit na brzdě nebo se pletu? Jinak já regeneruji už po čtvrté za sebou po 350km.

Dálnice/ okresky, město minimálně. 

Upraveno od Petr Smolík

Nemá někdo další zkušenost s novým SW? Jsem jediný kdo s tím opravdu není spokojen.

Celkově je projev auta o dost horší než byl, spotřeba o cca 0,7 litru vyšší, výkon nižší.

Budu se snažit najít někoho kdo bude schopný nahrát tam zpět orig. soft.

 

V 19. 11. 2020 na 13:56, David Stoupa napsal:

Každý den dálnice 30 km do práce a 30 zpátky a regeneroval jsem každých cca 300 km. U mě se objevovalo i občasné lehké cuknutí při zrychlení na 2 r.s. (před rokem a půl kdy jsem kupoval jsem to pozoroval u několika O3), tak doufám, že by to mohlo pomoct. Průměrná spotřeba teď na zimákách cca 5,0 l. Dnes vyzvedávám po přehrání, tak za týden podám hlášení co se změnilo. 

Tak prvni poznatky...

Spotreba vyssi cca o 0,2l

Zmizelo cukani na 2. r.s.

Za studena auto vice duni a jde to jakoby ze stredu auta,jinak mi prijde chod kultivovanejsi.

Rozdil ve vykonu jsem nezaznamenal.

Interval regenerace stejny.

Já byl přehrát soft včera a zatím jsem pozoroval pouze vyšší otáčky při kterých řadí DSG jak už tady někdo psal. Uvidíme dál.

před 7 hodinami, Lukáš Ondráček napsal:

Nemá někdo další zkušenost s novým SW? Jsem jediný kdo s tím opravdu není spokojen.

Celkově je projev auta o dost horší než byl, spotřeba o cca 0,7 litru vyšší, výkon nižší.

Budu se snažit najít někoho kdo bude schopný nahrát tam zpět orig. soft.

 

Nejste jediný. Mě to rozhasilo DSG a ačkoliv výkon mi přijde stejný, otáčky mi klesly, auto se podle mě skoro dusí a v S módu to je skoro stejné.

 

Servis neuměl opravit tak jsem dnes byl v PowerTECu v Kladně a nechal si udělat ladění DSG a je to nebe a dudy. Nádhera. Auto zase nepadá po 1400 otáček, v Sku to krásně podřazuje před zatáčkou, reaguje rychleji, fakt jsem z toho nadšenej. Sice to stojí 6000 (nebo 3000 k chipu) ale podle mě to za to jednoznačně stálo.

Mně přehráli SW před 14 dny při záruční opravě. O III 2018, 2 TDI.

Od té doby mám cca 1500 km. Motor je najednou hlučnější - do 2000 ot - hluk jako bez filtru sání, má nižší výkon a větší spotřebu (0,5 l) a z výfuku skoro nic nejde, jak je přivřený EGR. Regenerace každých cca 250 km. Možná skvělý SW pro Brusel ale ne pro mě.

Buď nahrají zpět starý SW nebo to spojím s chiptuningem a SW se vrátí tam.

Edax..

 

Zdravím, takže přesně jako u mě :/. V autorizáku nám nepomůžou, byl jsem tam už 2x, přehrát zpět nesmí a ani neumí.

Pořád dokola mi říkají, že to nemá vliv ani na výkon ani na spotřebu :D Asi si myslí, že neumím do pěti počítat..

Já chci také SW zpět, jen nevím jestli by pak nebyl problém se zárukou, kdyby se něco vysypalo.

Zjistili by, že mi někdo nahrál původní SW. Mám naj. 50 tis a ještě 2 roky záruku...

Kde si to budete nechat dělat? Já kontaktoval Motorpower, cena okolo 2tis..

Zítra mně řeknou v servisu co s tím, jestli to vrátí zpět. Jinak pojedu k Motorpowerovi a tam se vrátí starý SW a ještě chip. Se zárukou nevím, mám taky ještě 2 roky a 50 000 km. Ale když by se na motoru mělo něco posrat, tak se to už stalo. Takže eventuální ztráty záruky na motor se nebojím. Nejvíc škodí originální servis a ty termíny výměny oleje, filtrů atd. Čím míň návštěv loupežníků v servisu, tím líp. Já si dělám vše sám. Olej každých 10 000 km.

Tak dejte pak vědět, jak jste dopadl v servisu, Mě by stačilo dát zpět starý SW, chip možná až po záruce.

S tím servisem souhlasím, jezdím tam jen kvůli záruce a kvůli servisní historii..:/ Umím si představit líp investovaných

6,6 tis než do servisní prohlídky a výměny oleje v autorizáku.

  • 3 týdny později...

Našel jsem si, že se mě tato servisní akce také týká (10/2016) a jak to tady čtu, tak mám docela strach :-D !

Není tady někdo, kdo má informace ze ŠA s přesným popisem a důvodem této akce?

  • Autor

Pokud máš manuál tak se není čeho bát.

To MiSKO83:

Jestli chceš mít o starost víc, tak do toho jdi. Budeš mít samé plusy: větší hluk od motoru, větší spotřebu a jedno mínus - menší výkon. Prostě paráda. Fabrika ti nic neřekne, jen že to je super. Ale opak je pravdou.

https://www.hartung-rechtsanwaelte.de/vw-dieselskandal-ea288/

Mně to servis přehrál při záruční opravě. Ale nakonec jsem rád, protože jsem skončil u Motorpowera a ten mně vrátil starý SW a přidal pár koní.

Auto jede a chová se nádherně. Jen lituju, že jsem to neudělal hned po koupi na jaře ale až teď.

 

1.pdf

Upraveno od edax

No tak konec spekulacim. Mam po uprave najeto neco pres 10tis km. Spotreba stale stejna, zmeny na dsg jsem si nevsiml a ano poznal bych to. Hlucnost stale stejna. Trochu mi to tady zavani snahou za kazdou cenu najit proc je to spatne. Za me teda rozdil nulovej.

dettektorre, je na každým co si se svým majetkem (autem) udělá. Já s tím najel 5000 km a jak jsem psal výše.  Moje auto se chovalo prokazatelně hůř a proto jsem to dal zpět u Motorpowera a trochu posílil. Teď se to chová zase jako auto.

Takže konec spekulacím. Myslím, že v 59 letech a 2 mil km s PKW a LKW už něco poznám a vím.

Možna jste přechazeli každý z jiné verze SW...

Mě to asi čeká při nejbližší servisce někdy na jaře.

Edax ja se s tebou nechci a ani nebudu dohadovat. Podle toho co pises  jsi jeste pred upravou softu byl u Motorpowera na nejakem ladeni a z nej si pak prechazel. Pak bude zmena nejspis jasna. (vychazim z tve vety Dal jsem to ZPET Motorpowerovi . . .) Mel jsi dostat od dealera moznost tuto fabrickou upravu odmitnout, me tu moznost muj dealer dal se slovy jestli mate v aute chip, tak ten soft prehravat nemusime. Ja nemel zadnou upravu proto jsem se svolavackou souhlasil. Takze za me, zadna zmena v chovani motoru nenastala.

dettektorre, taky se nehádám, nemám proč. Auto mělo originál SW a jelo dobře. Potom servis v garanci měnil rozvodový řemen a kladku a u toho přehráli SW na ten po svolávačce. Od té doby se to chovalo blbě a tak mně Motorpower vrátil zpět SW co tam byl před zásahem servisu a jako krok dva chip. Graf viz pár příspěvků výše. Od té doby jede zase auto dobře a nárůst výkonu a točivého momentu je zřetelný.

Jinak Motorpowera jsem viděl prvně v životě a je to ještě OLD SCHOOL v dobrém slova smyslu. Ještě starší než já :-) a moc dobře ví co dělá a umí.

Fotka v jeho dílně, na které stojí vedle Schumachera hovoří za vše. Jsem maximálně spokojený. Díky.

Upraveno od edax

:-) ja taky menil rozvody :-) ve stejny dobe. Tak proste to je asi tak, ze nekomu to blbne a nekomu ne. Mir a spoustu fajn kilometru. Ahoooooj.

  • 4 měsíce později...

tak mam asi 600km od aktualizace sw RJ a DSG mi rikali.

a nemyslim si ze bych to jako uzivatel poznal...

 

mozna... mozna trochu zmena ale je to spise teplejsim pocasim ze se rychleji dosahuje provozni teploty.

  • 2 týdny později...
V 16. 11. 2020 na 8:50, skejpa napsal:

Jsem jediný kdo po přehrání SW řídící jednotky zaznamenal absolutní zhoršení v chování převodovky DSG ?

Na Sko to při zpomalování už vůbec nechce podřazovat a řadí to vyšší stupně mnohem rychleji (nedrží motor v otáčkách). V S módu při 60kmh klidně šestku. Šílené. Servis tvrdí, že v autě je vše správně...

 

úplně stejná zkušenost - už jsem napsal stížnost do MB, jsem zvědavý, co mi odpoví, s tím autem nyní jezdit, je k zlosti

V 25. 11. 2020 na 23:05, skejpa napsal:

Nejste jediný. Mě to rozhasilo DSG a ačkoliv výkon mi přijde stejný, otáčky mi klesly, auto se podle mě skoro dusí a v S módu to je skoro stejné.

 

Servis neuměl opravit tak jsem dnes byl v PowerTECu v Kladně a nechal si udělat ladění DSG a je to nebe a dudy. Nádhera. Auto zase nepadá po 1400 otáček, v Sku to krásně podřazuje před zatáčkou, reaguje rychleji, fakt jsem z toho nadšenej. Sice to stojí 6000 (nebo 3000 k chipu) ale podle mě to za to jednoznačně stálo.

Potvrzuji, režim S drží vyšší otáčky jen pokud více šlapu na plyn, resp. při povolení plynu okamžitě řadí výš, režim S byl tedy prakticky zrušen. Tak snad nám příště nevypnou klimatizaci v rámci snížení emisí. 

 

Ke stížnosti bych se rád přidal, možná bychom alespoň malou šanci, pokud by nás bylo více. 

Upraveno od Duffman916

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.