Červen 20, 20223 r @Vendy Mates Já mám pozitivní zkušenost s @motorpower a sám mi říkal, že 1.5 TSI už upravuje i v OIV, tak s OIII by předpokládám neměl mít problém.
Červen 20, 20223 r před 2 minutami, Rapid1.0 napsal: @Vendy Mates Já mám pozitivní zkušenost s @motorpower a sám mi říkal, že 1.5 TSI už upravuje i v OIV, tak s OIII by předpokládám neměl mít problém. Jinak já mám Kamiq z podzimu 2021. To samé mi říkali oba úpravci, že je dělají denně a samy byli v údivu, že neumí obejít ochranu. Pochybuji, že dnes to někdo dokáže, určitě později, než zase někdo prolomí ochranu.
Červen 21, 20223 r Autor Ano, Kamiq 2021 a ostatní nejdou/ zatím/, zbytek ano. Cimbu žádné ACT odstranit neumí. Bohužel ani solidně upravit.
Červen 25, 20223 r @motorpower jak to bylo myšleno s tím ACT? Cimbu na stránkách uvádí, že umí deaktivovat...
Červen 26, 20223 r Něco na tom bude. Cimbu si kdysi udělal jméno, už před více jak 15 lety jsem hltal články od něj v motoristických časopisech, ale pan se zastavil v čase. Už po příjezdu jsem to chtěl otočit. Kdo tam nebyl, neuvěří, jakým způsobem to provádí. Bez investice do prostor, válcové brzdě a teamu to dnes nejde.
Červen 26, 20223 r Mám osobní zkušenost s panem Jandou-Cimbu a všem ho nedoporučuju. Upraveno Červen 26, 20223 r od ferokulda
Červen 27, 20223 r V 2. 11. 2020 na 20:00, motorpower napsal: Po více než dvouletém testování možnost úprav pro tyto vozy. Dále hledám dobrovolníka pro testování odstranění ACT. Nepřijdete o záruku. Tak jsem to smazal . Pardon že jsem to sem dal . Upraveno Červen 27, 20223 r od hollywood.2
Říjen 13, 20222 r Nemá niekto nové info, či už sa dá dostať aj do najnovších riadiacich jednotiek (ECU)? Ja mám 1.5 TSI typ DPC, rok výroby 11/2021 a bol som na Slovensku 2/2022 u dvoch chiptuneroch a nepodarilo sa im prelomiť ochranu. Hlavne mám záujem vypnúť ACT (vypínanie 2-valcov).
Duben 25, 20241 r @motorpower Proč vlastně chceš vypínat ACT? už to tu nějakou dobu je, kazí se to? Jezdím jen na prémiová paliva která navíc fanaticky aditivuji, zanášení se nebojím. Dfens psal, že mu to na Cupře začalo po pár tis km vydávat zvuk, ale to dělají asi všechny věci v autě.. Jinak jsem nezjistil příčinu nenávisti motoristů k této fičuře..
Listopad 2, 2024Lis 2 Ahoj, tak jsem nechal odstranit otravné ACT a paráda 🙂 hned je to jiny motor. Hlavně se mi zdá ,že to jede i jinak. Spotřeba se šla mírně dolů, jinak doporučuji:)
Prosinec 29, 2024Pro 29 Citovat Ahoj, tak jsem nechal odstranit otravné ACT a paráda 🙂 hned je to jiny motor. Hlavně se mi zdá ,že to jede i jinak. Spotřeba se šla mírně dolů, jinak doporučuji:) Asi nešlo JEN o deaktivaci ACT? Pokud ano, tak je to z principu blbost, že šla spotřeba dolů. Na toto vlákno, resp. řešení ACT jsem narazil až teď, takže o tom moc nevím. Sám s tím nemám problém, že by mě ACT nějak omezovalo, že by byl problém přejít hned na vyšší výkon, když potřebuji. Spíše mě to zajímá z důvodu, že by to časem mohlo přinést nějaké problémy s motorem (zanesením), emisemi apod. JInak jediné, kdy se mi podařilo něco přepnout, aby se motor jevil jako živější, bylo v OBDeleven aplikace Increase Engine Responsiveness na Increased(Audi) místo výchozí Standard(Škoda). Bohužel to ale provází nějaké chyby, co pak auto hlásí, což píší i v samotné aplikaci (engines may call out fault in the 03-BREAKES control unit). Sice píší, že je toto nastavení Increased potvrzené jen s 1,5 TSI motorem, bohužel ale s verzi DADA (2019) to tu chybu hlásí, takže jsem to zase vrátil zpět. Ale mohu potvrdit, že reakce motoru byla subjektivně živější.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.