Publikováno Leden 4, 20214 r Dojedu ke garáži, všechno v pořádku. Vypnu motor, za dvě hodiny přijdu a po nastartování jde volant pekelně ztuha. Odpojím akumulátor, počkám 10 sekund, zapojím a to samé. Zkusil jsem to 3x a nepomohlo. Svítí červená kontrolka posilovače (volant s vykřičníkem), žlutá kontrolka podhuštění pneumatik a občas se rozsvítí na displeji žlutá olejnička podtržená zubatou čárou. Také to psalo nefunkční ESP a funkce rohových světel- to budou asi mlhovky při zatáčení. Auto má najeto ani ne 40 tisíc, takže opotřebením to asi nebude. Ach jo. Jde něco zkontrolovat bez diagnostiky ? Kabel bude evidentně nezbytností.
Leden 11, 20214 r Autor Tak si opět odpovím sám, Závada jak noha, povytaženej konektor. Kdo by to čekal. Diagnostika napsala že posilovač neodpovídá, ani nechtěl poslat chyby. Akorát nechápu jak se mohl povytáhnout, když s tím nikdo nic nedělal-
Leden 11, 20214 r Možná v motoru lozila nějaká havět jako kuna, potkan apod. Občas něco přehryžou nebo jak se protahují, tak můžou porušit kabeláž.
Říjen 6, 20213 r V 11. 1. 2021 na 20:14, zbzb napsal: Tak si opět odpovím sám, Závada jak noha, povytaženej konektor. Kdo by to čekal. Diagnostika napsala že posilovač neodpovídá, ani nechtěl poslat chyby. Akorát nechápu jak se mohl povytáhnout, když s tím nikdo nic nedělal- Konektor čeho prosím vás? Mám podobný problém akorát se k tomu přidá ještě že dsg hodí neutrál a autose začne zamykat
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.