atlan Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 Pocit hej. Ale ak je moznost 160Nm vs 200Nm. Tsi Tych 200 bude lepsich pri porovnatelnej spotrebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 To rozhodně. Akorát bych nekupoval 200Nm ve Scale, ale ve Fabii, když už. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 před 4 hodinami, Rapid1.0 napsal: Pojďme se shodnout, že se neshodneme. Pocit z jízdy bude v 1.0 TSI 70kW, 160 Nm určitě dynamičtější, než třeba v 1.6 MPI 75kW Jako majitel obou naprosto souhlasím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 25. leden 2021 Sdílet Vloženo 25. leden 2021 (editace) před 5 hodinami, atlan napsal: Ale je objektvny a to to s toho dovodu, ze pozeram na bezny rozsah ako budes jazdit tj 2000 az 4000ot a tam je ten krutak rovnaky, vykon je len vypocitana hodnota z otacok a krutaku. A ktomu testu, vykon mali udat pri 5000ot a nie pri 5550 ale chapem potom by narast nebol 20% A ten moror moze ist horise ako starsia 1.6 pac 1.0 bude mat prevody do rychlosti. Ale zase mensiu spotrebu. Tomu nerozumím, krouťák mezi 2000 a 4000 ot. bude stejný jako u čeho? 1.6? A výkon se vždy udává maximální dosažitelný. EDIT: Nebo jsi tím myslel, že je krouťák v těchto otáčkách neměnný? To by zhruba platilo, ale pro tu 1.6 už ne, ta se musí točit. V tom je právě výhoda turba. Editováno: 25. leden 2021, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.