Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pozrite sa, tieto nové moderné motory majú veľmi málo odpadového tepla. Či sú to diesle, alebo v dnešnej dobe už aj benzíny. Termomanagement majú nastavený veľmi citlivo na čo najnižšiu spotrebu. Preto oddelené okruhy chladenia pre blok a hlavu. Všetko kvôli emisiám.  

Chápem, že teraz keď je vonku veľká zima, reagujú na výkyvy teploty citlivejšie. A ak nie je motor v pernamentnej záťaži, tak môže teplota vody ale hlavne oleja kolísať. Nevidel by som to tak dramaticky.

P.S. môj starý passat B5,5 1,9 TDI PD, pri mrazoch pod -10 stupňov nevedel počas voľnobehu udržať teplotu vody na 60. Keď som došiel z jazdy a nechal auto na voľnobeh automaticky teplota vody klesla niekde na 50-60 stupňov. 

  • Autor
před 39 minutami, Kubo22 napsal:

Pozrite sa, tieto nové moderné motory majú veľmi málo odpadového tepla. Či sú to diesle, alebo v dnešnej dobe už aj benzíny. Termomanagement majú nastavený veľmi citlivo na čo najnižšiu spotrebu. Preto oddelené okruhy chladenia pre blok a hlavu. Všetko kvôli emisiám.  

Chápem, že teraz keď je vonku veľká zima, reagujú na výkyvy teploty citlivejšie. A ak nie je motor v pernamentnej záťaži, tak môže teplota vody ale hlavne oleja kolísať. Nevidel by som to tak dramaticky.

P.S. môj starý passat B5,5 1,9 TDI PD, pri mrazoch pod -10 stupňov nevedel počas voľnobehu udržať teplotu vody na 60. Keď som došiel z jazdy a nechal auto na voľnobeh automaticky teplota vody klesla niekde na 50-60 stupňov. 

Tak to určite mate pravdu len nato mysleli aj počas výroby 

  • 1 měsíc později...

Jiná teplota vody bude v hlavě motoru a jiná na výstupu chladiče. To samé olej, motor se musí prohřát. Záleží kde ta čidla na vodu a olej jsou. Ví to někdo?

Upraveno od thejohndoe

  • 11 měsíců později...

prajem pekný deň, 

prosím vás už dva týždne mi po naštartovaní motora naskočí hláška : "Zahrejte motor, prosím, na teplotu oleja 80°C". Pri najbližšej jazde som zohrial auto na predpísanú teplotu a viac, ale hláška nezmizla. 

Dnes som auto odniesol do autoservisu Škoda v PP, teplota pri preberaní auta bola 90 stupňov. Diagnostika prevedená, chyba neodstránená. S takou hláškou sa vraj u vozidiel Škoda doteraz nestretli...

Scala ostala v servise, čakajú na pokyny z materskej Škoda MB...🙂

V pondelok sa mi vraj ozvú...

Náhradné vozidlo vraj nemajú...👎

 

Stretol sa, prosím, niekto z vás, s niečím podobným?Screenshot_2022-03-18-16-05-42-214_com.google.android_apps.photos.thumb.jpg.acf07c37c295da4c984b13165e9f3f61.jpg

 

Škoda Scala 1.0 Tsi 81kW motor DLAA, kúpené 06/2021

7040 km

Upraveno od Ján Kapsdorfer

vypadá to, že ti auto napadli hekři, tohle jsem ještě neviděl :)

Uff tak toto me zajima, jak dopadne. Mozna hloupost, ale nemuze to byt v nejake souvislosti s regeneraci GPF ?

Nějaká skrytá a tajná funkce? Kterou budou všichni chtít nakódovat 😀

Upraveno od ben06

Ake trasy jazdis ? Dlhe/kratke ?

Nechce to vypalovat filter? 

1 hour ago, dfga said:

Nechce to vypalovat filter? 

Áno, pravdepodobne áno...

 

Pred 1 hodinou dfga povedal:

Nechce to vypalovat filter? 

Máte niekto, prosím z vás, skúsenosť s regeneráciou GPF? Ako dlho a kedy prebieha? Aká je potrebná vzdialenosť v km? Je ten proces nejako hlásený, podobne ako aj jeho ukončenie?

Upraveno od Ján Kapsdorfer

Ne u benzínu o něm nevíš a díky vyšším teplotám spalin se vypaluje postupně.Tam není řízená regenerace jako u nafty.

před 44 minutami, das_auto napsal:

Ne u benzínu o něm nevíš a díky vyšším teplotám spalin se vypaluje postupně.Tam není řízená regenerace jako u nafty.

Pokial jazdi kratke trasy a motor poriadne neohreje moze byt problem.

Pred 2 hodinami Pawouk povedal:

Držte sa témy a to je ohřev motoru.

A ja som myslel, že mi tu niekto poradí...

Vari ohrev motora(konkrétna hláška) a regenerácia GPF navzájom nesúvisia?😏

Upraveno od Ján Kapsdorfer

Název tématu a jeho první příspěvek jasně udávají, o čem téma je. Další zbytečné a off topic příspěvky tady nebudou.

Dňa 18. 3. 2022 o 21:07 LuBe79 povedal:

Uff tak toto mi zajima, jak dopadne. Mozna hloupost, ale nemuze to byt v nejakej suvislosti s regeneraciou GPF ?

 

V pondelok 21.3.2022 o 15:30 stav nezmenený. Odporúčané postupy z centrály nepriniesli očakávaný výsledok. Údajne pre odborný servis - "neznáma hláška" zatiaľ statočne odoláva...

Začínam si už namýšľať, či nie som náhodou majiteľom Scaly s umelou inteligenciou...😊

 

Upraveno od Ján Kapsdorfer
Doplnené

Dňa 18. 3. 2022 o 21:07 LuBe79 povedal:

Uff tak toto mi zajima, jak dopadne. Mozna hloupost, ale nemuze to byt v nejakej suvislosti s regeneraciou GPF ?

Po piatich dňoch (!)nepoznaná hláška odstránená...Ako ináč - AKTUALIZACIOU SW, údajne poslednou verziou...Na odporúčanie centrály PLUS výmena motorového oleja...

Subjektívne všetko OK, vrátane spotreby...👍IMG_20220324_142603.thumb.jpg.655f1e9a5514f304815db54f9ead17bc.jpg

Upraveno od Ján Kapsdorfer

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.