Publikováno Duben 4, 20214 r Ahoj, prosím o radu, nejsem moc zběhlej v těchto nových tsi. Přijel ke mě známý s kolísáním otáček na volnoběh. Vag vypsal tři závady. Co tak pročítám, tak mě to odkazuje na řetěz mezi vačkami, nebo máte někdo jiný názor? Addresa 01: Motor Labely: SVO\06K-907-425-V1.clb Objednací èíslo øídící jednoky: 3G0 906 259 B HW: 06K 907 425 B Systém a/nebo verze: 2.0l R4 TFSI H13 0002 Kódování: 0C1D003A2476010B3004 Èíslo dílny: WSC 33361 790 00063 ASAM Dataset: EV_ECM20TFS0203G0906259B 001003 (SK48) ROD: EV_ECM20TFS0203G0906259B_SK48.rod VCID: 2B55B2AB420539171C-807E 3 závad nalezeno. 16448 - Prest.vac.hrídele sac.ventilu; r.vál.1; príl.pomalé P000A 00 [096] - - Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti 14870 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci) P0011 00 [104] - nastaveni POZDEJI nedosazeno Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 7 Kilometry: 102143 km Datum: 2021.02.19 Èas: 10:42:50 Otáèky motoru: 1808.50 /min Normovaná hodnota zátìže: 35.3 % Rychlost vozidla: 62 km/h Teplota chladicí kapaliny: 94 °C Teplota nasávaného vzduchu: 13 °C Okolní tlak vzduchu: 970 mbar Napìtí svorky 30: 13.242 V Èítaè zapomenutí po OBD: 30 Provozní stav motoru: PL CAM_VCP[IN_1]: 19.375 ° CAM_SP_IND_VCP[IN_1]: 53.000 ° MAP_MES_SAE: 107 kPa Teplota motorového oleje: 108.0 °C PWM_HLD_VCP[IN_1]: 38.800 % STATE_PWM_VCP[IN_1]: ACT 14874 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) P0341 00 [032] - neverohodny signal
Duben 11, 20214 r Ja by som tu riesil magnet prestavovaca vacky.Velmi casta zavada.Magnet nepracuje spravne a presuva Vacku do nespravnej pozicie a jeden zo symptomov je velmi nepravidelny chod na volnobeh tepleho motora.Mam to uz odskusane
Duben 16, 20214 r Ahoj, začal bych kontrolou řetězu, svíček. Potom je otázka jaký benzín tam dává? Ideál dávat 100oktan + koupit aditivum na přímé vstřiky ideál: BG 245 325 ml A dále pokus/omyl: Čidlo (snímač) teploty, magnet přestavovače vačky (sání), snímač polohy vačkové hřídele + servis uvádí vstřiky (ale ty dle mého bych vynechal..). Důležité je kdy a jak se to projevuje: Za studena při jaké teplotě vody, kolik je venku stupňů +/-, jak dlouho ten volnoběh takto běží nepravidelně, v jakém rozpětí otáčky skáčou..
Duben 16, 20214 r 100oktan na tsi motoroch dokonca nie je odporucany. Ak ma problem na volnobeh v urcitych teplotach motora,tak na retaz by som to nevidel.Motor ma vela rezimov,prave podla teploty-priamy vstrek,nepriamy,kombinacia. To vsetko este plus prestavenie vacky ,dlzka vstreku a pomer vzduchu. Hladal by som urcite v jednom z menitelnych parametrov pri zmenach teplot-vaha,map senzor,prestavovac. Moj odskusany 'favorit' je prestavovac. Poznam pripady kde to presne takto zacalo a koncilo to chodom podobnym dvojvalcu. Na zahranicnych forach sa tieto problemy objavuju pri najazde 100-160tis km. Upraveno Duben 16, 20214 r od bajky
Červen 19, 20214 r Bajky, tisíceré díky. A Mardakovi také, zvláště za sdílení zkušeností s celým procesem hledání příčin! Měl jsem stejné problémy s otáčkami na volnoběh jako Mardako, zvuky motoru na videu v jiném vlákně odpovídaly tomu, co bylo u mne. V posledních několika měsících mi dokonce motor několikrát při “plachtění” v Eko módu chcípnul. Bylo to takové “milé” překvapení, když motor chcípne při sjíždění z dálnice nebo někde na křižovatce… Auto s tím bylo v servisu, který začal hledání závady postupným vylučováním příčin - bohužel pro mne začali ne od nejlepšího konce: kontrola rozvodů, časování, výměna svíček. Na začátek 10 000 Kč. Při studeném motoru mírné zlepšení, ale výrazné zhoršení u ohřátého. Před dalšími “pokusy” AS se naštěstí objevily poslední příspěvky Mardaka a Bajkiho a usoudil jsem, že výměna magnetu N205 v nejhorším nic nezkazí. A výsledek: výměna magnetu přestavovače problém vyřešila, tak klidný volnoběh má ten motor poprvé od chvíle, co jsem auto koupil (téměř rok, nyní 105000 km). Děkuji vám pánové! :-) Upraveno Červen 19, 20214 r od S-N
Červen 19, 20214 r Cauko.To som rad,ze pomohlo a to je vlastne aj poslanie fora. Tieto nase TSi cka su vyborne,ale komplikovane motory. Dalsia z takych spolocnych vad je tecuca vodna pumpa.V skode vymena cca 400€,da sa urobit aj doma,(postup aj tu na fore myslim v O3).Mna uz to postretlo.
Červenec 27, 20214 r Já to hledal a kupoval jako “magnet N 205”. Číslo dílu, které jsi napsal je podle Škoda dílů správné.
Říjen 28, 20213 r tak můj TSI už to dělá taky nejdřív (asi poslední půlrok jsem viděl v diagnostice tuto chybu) 14870 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci) P0011 00 [104] - nastaveni POZDEJI nedosazeno a včera začal zlobit volnoběh Zvládnu ten přestavovač vyměnit sám? Na jak je to dlouho?
Říjen 28, 20213 r Odpojit kabel, povolit 3 šrouby, sejmout ten magnet, vyměnit těsnící kroužek, nasadit nový magnet, utáhnout 3 šrouby, připojit kabel. Pokud to nebudeš chtít dělat na čas, tak v klidu za 10 minut je po problému😉
Listopad 16, 20213 r Vyměněno a je po problému 👍 Nechal jsem původní těsnění, vypadalo krásně pružné, jen budu sledovat jestli nesákne olej.
Září 12, 20222 r Zdravím, chci se zeptat jestli někdo nebude vědět jestli je problém, že jsem vyměnil rovnou oba magnety. Jsou oba stejné nebo je potřeba druhý magnet objednat pod jiným číslem dílu? Díky
Září 15, 20222 r Magnety jsou stejne. Taky jsem to resil a vymenil jsem oba dva a auto chrochta blahem jako cunik.
Září 15, 20222 r před 9 hodinami, ztr00 napsal: Magnety jsou stejne. Taky jsem to resil a vymenil jsem oba dva a auto chrochta blahem jako cunik. Díky za odpověď :))
Říjen 29, 20222 r Ahoj, jedn8 se o viditelně klesající otáčky na otáčkoměru, nebo jenom pocitově zvuk a vibrace od motoru? Řeším občas, že třeba sedím v autě před barákem a jednou za čas je tam pocitově výpadek, ale na otáčkoměru není nic.
Prosinec 26, 20222 r Zdravím rád bych oživil téma.. vlastním nově superb 3 2017 s CJXA motorem 2.0tsi 206kw najeto 100tiskm a všiml jsem si že naopak za studena mi kolísá volnoběh.. je to většinou pár minut po nastartování (nastartuju, pár vteřin jsou otáčky zvýšené což je ''sytič'' poté otáčky spadnou tak jak mají.. a dokud nezahřeju vodu aspoň na polovinu tak při stání na volnoběh začne volnoběh kolísat, otáčky se pohupují nahoru dolu v rozmězí od 700-900ot za min. a auto se začne třepat..prostě jednoznačně nepravidelně spaluje ..ale kontrolka motoru se nerozsvítí..a když přidám mírně plyn třeba na 1000ot tak je klid ..dělá to jen při volnoběhu ..a jakmile se auto zahřeje voda na 90 tak problém zmizí. Myslíte že to bude těma magnetama N205? zkusím v týdnu vyměnit.
Prosinec 26, 20222 r Před hodinou, patrikbasovnik napsal: Zdravím rád bych oživil téma.. vlastním nově superb 3 2017 s CJXA motorem 2.0tsi 206kw najeto 100tiskm a všiml jsem si že naopak za studena mi kolísá volnoběh.. je to většinou pár minut po nastartování (nastartuju, pár vteřin jsou otáčky zvýšené což je ''sytič'' poté otáčky spadnou tak jak mají.. a dokud nezahřeju vodu aspoň na polovinu tak při stání na volnoběh začne volnoběh kolísat, otáčky se pohupují nahoru dolu v rozmězí od 700-900ot za min. a auto se začne třepat..prostě jednoznačně nepravidelně spaluje ..ale kontrolka motoru se nerozsvítí..a když přidám mírně plyn třeba na 1000ot tak je klid ..dělá to jen při volnoběhu ..a jakmile se auto zahřeje voda na 90 tak problém zmizí. Myslíte že to bude těma magnetama N205? zkusím v týdnu vyměnit. Myslim, že je to přesně ono. Vyměň to je to pár korun.
Prosinec 28, 20222 r Tak v úterý jsem koupil v autorizáku 2x originální magnety N205 cena za kus 1500,-, dnes vyměněno a vyzkoušeno a kolísání otáček se neprojevilo takže super :) Jen bych chtěl upozornit že jsem v autorizáku objednával díl pod číslem 06L109259A a technik nemohl díl najít..no poté ho vyhledal podle motoru a upozornil mě že díl má nové číslo jelikož byl modernizován (snad vydrží víc :D) ...stejné číslo jen D místo A na konci...06L109259D kdyby je někdo sháněl v autorizáku tak snad to pomůže.. magnety měly vyražené výr. číslo 7/2022. IMG_0725.HEIC IMG_0720.HEIC
Leden 31, 20232 r Ahoj, jak je řešeno těsnění pod tím magnetem? Z pod obou magnetů mi teče (asi v zátěži) olej, že je s tím zašpiněnej blok od vrchu až na olejovou vanu a řeším, jestli stačí jen vyměnit ty magnety, nebo tam bude nějaký hlubší problém u těšnění ještě před magnetem na vačce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.