Přejít na obsah

Duplex vyfuk, jako na 206kw...


p2p

Doporučené příspěvky

Stejně zvláštní, jak se doba mění. Dvojitý výfuk u auta, které je čtyřválec a má jen jednu svodovou rouru je takové zvláštní řešení. Není to tak dávno, co měly šestiválce se dvěma svody jeden jediný dvojitý zadní tlumič a nic se nedělo, tady to jen zvedá cenu. Snad úspora místa u těch dvou ale zase je to dražší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, p2p napsal:

Tohle bylo vse ohledne designu... Nic vic...

To samozřejmě chápu, myslel jsem to víceméně obecně. Měl jsem před nějakou dobou Opla, dva svody, pro každou řadu válců jeden, čtyři katalyzátory po cestě ale vzadu se to spojilo do jednoho tlumiče, který byl uvnitř rozdělený přepážkou ale byl jeden, jen z něj koukaly dvě koncovky. A na design se nehledělo, dělaly to skoro všechny automobilky u obyčejných aut. A dneska jedeš v zimě za čtyřválcovým Superbem, který v tu chvíli možná vrčí jen na dva válce, má dvě koncovky ale kondenzát jde jen z jedné, druhá je mrtvá.  A říkáš si, co to je? :-) Neber to prosím jako hejt, já donedávna nechápal, proč mají auta čtyři koncovky. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...