Publikováno Květen 15, 20214 r Nikde jsem to předtím neviděl, dám i pro ostatní. Originály na LB, teď v akci, pěkné zpracování, nacvakáno za 3 min, hučí od 80km/h. Mohli být o 5cm nižší, jak pěst na oko. Seženu 3 držáky na kola asi Thule 594, by mohli pasovat a vejít se.
Květen 17, 20214 r V 16. 5. 2021 na 17:07, deto napsal: Ako kedy. Mat kompletne zasr...e bicykle za dazda, nic moc. Za deště stačí jet minutu za někým a máš kola kompletně zasraná i na střeše. Upraveno Květen 17, 20214 r od -MarťaS-
Květen 18, 20214 r Ja teda neviem aké čisté zvyknete mať bicykle, ale keď idem s bicyklami za dažďa a mám ich na ťažnom, po jazde mám skôr pocit že sa tým na diaľnici umyli a nie že by sa ešte viac zašpinili. Samozrejme si to pýta namazať potom reťaz, ale to isté by bolo aj keby boli na streche.. Viem si ale predstaviť že keď človek jazdí po nejakých bežne prašných cestách môže to vyzerať inak ako z mojej skúsenosti...
Květen 18, 20214 r Koupit ochranou plachtu a můžou padat trakaře. V cizině běžná věc zakrytý kola plachtou😉
Květen 18, 20214 r Pokud máš tažný nechápu držáky na střeše? Příčníky plus 3x nosiče jsou za cenu nosiče na tažný pro tři kola. Hlavní výhoda na tažný rychlost montáže a manipulace s koly👍😀
Květen 18, 20214 r Autor Mě se ten držák na tažné vůbec nelíbí, nikdy to nechci koupit a příčníky mají pro mě více využití ( lyže do střešního boxu) a nebo Ikea, vánoční stromek... Mám je ke každému vozu. Kola na dovolenou jsou v pohodě, pokud se vezme karavan, držáky na kola jsou na něm a příčníky mohou zůstat doma..
Květen 21, 20214 r Na kole a s koly různě na autě/v autě jezdím 30 let. Kola na tažném nebo na střeše mají v obou případech svoje výhody a nevýhody. Ani jedno není všeobecně jasně lepší nebo horší. Je to spíš o osobních preferencích. Tažné výhody: - snadnější instalace nosiče i manipulace s koly - volná střecha třeba pro rakev - menší aerodynamický odpor = spotřeba - nemění se světlá výška auta - střecha zůstává čistá i když člověk veze zablácená kola Tažné nevýhody: - auto musí mít tažné :-) - výrazně větší špinění kol za mokra i za sucha (prach) - nutnost buď přendavat RZ nebo si pořídit třetí - i při banálním ťukanci poškození nosiče + kol + auta - snadnější terč pro zloděje (jsou schopni ukrást i sedlovku se sedlem) - při vožení 3 a 4 kol docela tetris s pedály a řídítky, aby tam kola šla dát a nemlátila se o sebe - horší parkování Mně osobně vychází líp vozit kola na střeše. Úplně ideální je vevnitř, ale to v Oktávce s "dospělými" koly lze pohodlně max ve dvou lidech+kolech.
Červen 26, 20214 r Autor Potkal jsem první O4 ( auto škodovky) s držáky na kouli. Taky by to šlo. Pro představu.
Září 14, 20213 r Autor @Georgiusjá když je sháněl alfamarket ještě moc toho nenabízel, ale i ty originály jsou O.K.
Září 14, 20213 r dik, ja koukam na Thule, rozdíl ceny "jen" cca 2 000 mi za nižší hluk a "značku" nepřijde velký. No nevim no. Nosič na tažný u mě nepřichází v úvahu - nemám přípravu a dle info od dealera na moje auto nikdy nepůjde dodělat....
Září 16, 20213 r kozakm ok diky za info, nicméně už vyřešeno. Pořídil jsem Thule Wingbar Evo. Do cca 90 o nich vůbec nevim, potom do cca 115 lehký hukot - podotýkám, že s vypnutým rádiem, jinak nejsou slyšet vůbec. Nad 115 ještě nezkoušeno, cesta z obchodu byla jen po okresce a provoz víc nedovolil.
Září 24, 20213 r ahoj všem, tak dávám zpětnou vazbu na Thule Wingbar Evo doplněné o Thule ProRide 598. Zatím ujeto cca 300 km, mix dálnice, okresky. Zvuk - do cca 90 nevím jestli na střeše něco je nebo ne, pak už se ozvou, ale do 130 žádný problém a nic co by mi dlouhodobě vadilo. Spotřeba - s jedním kolem nahoře na stejné cestě o 0,5 litru nižší (5,5 vs 6). Tam bude mít vliv hlavně dálnice, kdy s kolem přes 135 nejdu ]:-) suma sumárum, za mě perfektní kombinace za rozumný peníz.
Říjen 16, 20213 r Autor Nakonec jsem po zhlédnutí vybral z originálního příslušenství. Příčníky za 2min, držák nacvaklý za půl minuty, pevné to je zkoušel jsem i 130km/h, pásky jsou chytře vymyšlené tak pro někoho, jak to vypadá. V balení i držáky na menší hagusy.
Duben 4, 20223 r Ahojte, chystám se kupovat příčníky na Combi a narazil jsem na celkem příjemnou slevu na originálním eshopu. Viz https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/pricny-stresni-nosic-octavia-iv-combi/p/5E7071151A . Sleva je i na liftback. Co u těch originálů na Combi oceňuji, a upřednostnil bych je třeba před Thule, je to, že na jejich montáž není třeba žádné nářadí, je tam jen páka, která se zacvakne (tak jako originály na O3). Těch slev je tam více, hlavně na exteriér doplňky.
Duben 4, 20223 r @cosby JJ myslel jsem si to, proto mě třeba udivilo, že na Thule je třeba k montáži spešl šroubovák pro dotažení. Já když viděl u taťky jak se montují origo příčníky na o3 tak mě to úplně nadchlo :) Instalace trvá tak 5 minut a z toho 4 minuty člověk ladí polohu, jak mají být ideálně od sebe :)
Duben 21, 20223 r V 4. 4. 2022 na 8:46, JirikHL napsal: Ahojte, chystám se kupovat příčníky na Combi a narazil jsem na celkem příjemnou slevu na originálním eshopu. Viz https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/pricny-stresni-nosic-octavia-iv-combi/p/5E7071151A . Sleva je i na liftback. Co u těch originálů na Combi oceňuji, a upřednostnil bych je třeba před Thule, je to, že na jejich montáž není třeba žádné nářadí, je tam jen páka, která se zacvakne (tak jako originály na O3). Těch slev je tam více, hlavně na exteriér doplňky. Už jsou doma :-) Díky za upozornění.
Duben 21, 20223 r @jenycekTaky jsem je včera dovezl domů, tak je musím někdy vyzkoušet, jestli se fakt nasazují tak jednoduše jak to prezentují na videu. :)
Duben 23, 20223 r @jenycekzkoušel jsi už do nich dostat tu gumu? Mě přijde že je o pár desetin mm širší a zasunu ji tam tak na 5cm a dal už ani kousek. Nebo nemá někdo jiný tip, jak na to? 😁😁
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.