Publikováno Červenec 3, 20214 r Chlapi, tiez mate kapotu ako sito od kamienkov? Mam modru race metalizu a na kapote asi 30 jamiek od kamienkov, pod nimi je cierna farba a dost to vidno. To iste na streche. Riesite to nejako, ci kaslat nato? Neviete kolko si pyta Skoda za prelakovanie jedneho dielu? Upraveno Červenec 3, 20214 r od Roman55
Červenec 4, 20214 r Autor Hej, tak ked odleti kamienok, tak ti trafi aj strechu, sice je tam toho menej ako na tej kapote. Ale na 2-rocnom aute, aby bola cela kapota od kamienkov. Horsie ako na 10-rocnom aute.
Červenec 4, 20214 r Definice, čím blíže za vozidlem před sebou jedeš, tim více je dojebaná kapota. Samozřejmě záleží hodně na povrchu kde jezdíš a nebo taky zima a posyp. Těch faktorů je víc. Lakovat bych adi nenechal, raději lokální oprava zateckovanim, samozřejmě záleží jaký rozsah.
Červenec 5, 20214 r Nějak jsou ty laky měkké. Nebo tvrdé/křehké? Dříve táta nechával novou stodvácu na sluníčku dozrávat... To už tady asi neplatí co?
Červenec 5, 20214 r Lak na 120 až po felicii má úplně jinou kvalitu v tloušťce laku a podkladu. Vzpomínám jak jsem koupil v roce 2009 končící O1 Tour a hned po první zimě našel otečkovanou kapotu. Schytal jsem i pár sprch šutrů od sypačů, kteří u nás jezdí z kopce jak dobytek, teď už jim nikdy neuhýbám, aspoň je to zpomalí. Taky jezdím v uctivé vzdálenosti za kamióny a na dvouletém Rapidu nemám po 30 tis. km ani ďubku. F1 Junior 2005, který nikdy neměl ambice někoho předjíždět a mám jako 3. auto nemá jedinnou vadu laku, až na stopy od krup, stojí furt na ulici bez extra péče a údržby. Upraveno Červenec 5, 20214 r od ben06
Červenec 5, 20214 r Autor Ja som druhy majitel, takze neviem, kde ten prvy jazdil, ci chodil cely rok za sypacom, alebo ma skodovka slabe laky. Zateckovanie ti nepomoze, bude to stale vidno a ked mas 50 jamiek, tak to je prasarna robit, potom to zbrusit, rozlestit, 2 dni sa s tym budes hrat. Preto sa pytam, ci neviete dakto ake ma skodovka ceny lakovania.
Červenec 6, 20214 r Škoda má středně tvrdý lak a zběžných značek patří mezi ty odolnější. Dřív měla prostě všechna auta zástěrky a menší pneumatiky. Já mám taky kapotu dojebanou, hlavně tenhle rok v každé obci kolem nás práce na silnici a litá toho mraky.
Červenec 6, 20214 r skoda az tak slaby lak nema. na opli som mal dodobanu viacej a ja si odstup drzim. a hlavne zaciatok strechy nad oknom bol nekryty sklom ci gumou a ta hrana bola pekne odobana. zase robil som na aktivnom stavenisku, takze tu toho nalieta aj s odstupom. rekord bol n apozicanej corse, ked moje auto bolo v servise a z 20m letiaci kamen mi trafil sklo :) opel som dal na havarijko pred predajom a lakli kapotu i strechu. vseobecne tie laky nie su take tvrde ako kedysi, alebo sypu inym materialom
Srpen 6, 20214 r Ahoj, dneska jsem na kapotě objevil 2 škrábanečky (4 mm). Přikládám foto jednoho z nich. Nijak zvlášť mi to nevadí, počítal jsem s tím, že se něco takového časem objeví. Zatím si říkám, že bych to neřešil a až toho bude víc, nechám to přelakovat. Ale znepokojuje mě, že by to mohlo začít rezavět. Zdá se mi ale hloupé pokaždé když objevím něco takového jezdit si to nechat přelakovat. Můžete mi poradit, prosím? V tomto jsem nezkušený, tak bych nerad udělal nějakou hloupost.
Srpen 6, 20214 r Zakápnout lakovací tužkou opatrně, dá se v barvách namíchat do takového mikrohrotu. Ne ten tlustý štětec v lakovacích orig. tužkách od škodovky.
Srpen 6, 20214 r Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný lak. Upraveno Srpen 6, 20214 r od DušanV
Srpen 6, 20214 r Mám něco takového, nechal jsem si tam namíchat barvu, stalo to cca 250 Je tam jak hrot, tak štěteček.
Srpen 6, 20214 r před 1 hodinou, DušanV napsal: Co to je ten mikrohrot? To je nějaký přípravek, můžeš sem dát nějaký odkaz, foto, nebo něco podobného abychom pochopili o co jde? Přiznám, ještě jsem o tom neslyšel, já to řeším ty škrábanečky tou lakovou tužkou, do které namáčím párátko a tím to zaplním ten odloupnutý/poškrábaný lak. To tedy musí vypadat 😁👍 @Nemfis přesně to je ono.. V Brně barvy Vitásek, cca 160Kč i s barvou.
Srpen 6, 20214 r Díky, podotýkám že jsem fakt začátečník, takže abych si to shrnul: Nejprve bych to vyčistil a odmastil (hadřík a jar), opláchnul, osušil a pak tím mikrohrotem nanesu barvu. Nemusím tam dávat nějaký základ a pak to leštit? Na videích, co jsem sledoval, je to docela věda a hlavně nechci mít doma spoustu věcí co použiju jednou za čas...
Duben 14, 20223 r Ahoj. Tak se pridávám taky s tímto problémem. Na kapotě je cca 30 malých dírek po kamínkách a jedna obrovská po velkým kameni, který odletěl kamionu, ale v protisměru ... Chtěl jsem to zamáznout, ale výsledek katastrofa a horší, než tam nechat tu díru. Asi jsem nanesl moc (a to jsem to dělal párátkem). Myslím, že víc to dojebal ten bezbarvej lak... No prostě hrůza. A teď - jit s tím na přelak, nebo se na to vyprdnout? Spravit už to asi nepůjde, že? Upraveno Duben 14, 20223 r od hardhouse.trip
Duben 19, 20223 r Domluvit se s někým, kdo dělá detailing. Určitě si s tím dokáže poradit a případně ti zadělá i zbytek. Každopádně, tohle je nekonečný boj. Doporučuji potom dát ochranou folii.
Duben 26, 20223 r Záleží, jestli je to až do zinku (jestli vůbec Scala zinkovaná je), nebo jenom odřené. Odřené bych neřešil a jako ponaučení si z toho vzal, že už se nebudu lepit autům na zadek.
Duben 26, 20223 r Až na plech... Bylo to z protisměru. Právě že se nelepím vůbec, a zvlášť před kamiony udržuju odstup až až.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.