Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, nesetkal jste se někdo s problém s připojením na connect? Mám hotovou registraci na connectu, vše uzavřené, objednané a když chci aktivovat auto a na infotainmentu se chci přihlásit do connectu, tak mi to píše že mé data bohužel nelze načíst. Zkouším to již od pátku. Registrovaný jsem jak na webu connect, tak na mobilu v aplikaci MyŠkoda. U sebe mám 2 klíčky, zkouším to přes wifi a přesto mi to nejde....Díky všem za rady

Není nastaveno max. soukromí? Měl jsem poprvé i já. Svítí dole u hodin bílá planetka?

1794F832-8E17-43B1-A6C6-0415ED150B5F.jpeg

E5E41C7F-EAA4-4B1F-80C5-A32CF1CD1FBB.jpeg

  • Autor

Bohuzel. To mam zapnute stejne a planetka sviti...I mi to ukazuje ze je dostupna aktualizace softwaru ktera ale take nejde dokoncit

Tak cestou kolem nějakého salonu Škody a pokud bude ochotný prodejce koukne na to. 

  • Autor
před 4 hodinami, Jan R. napsal:

Tak cestou kolem nějakého salonu Škody a pokud bude ochotný prodejce koukne na to. 

Tak jsem byl v Přerostu a ani tam si nevědeli rady. Předají to na podporu, ale jelikož je 14dní celozávodka tak si hold budu muset počkat....A na telefonické podpoře Škoda Connect také nevědí a přehodili to na servis....

Nemáte diakritiku v hesle?

  • Autor
před 23 minutami, jenycek napsal:

Nemáte diakritiku v hesle?

Nemám, jen taková klasika - minimálně jedno velké, jedno malé a jedno číslo

Ok. Jen mě to napadlo, protože mám osobní zkušenosti z práce s problémy s diakritikou v hesle u některých VPN klientů (zvláště Cisco)

Jsem zvědav na výsledek, ale když planetka bílá divné

@RDMBR co myslíš?

  • Autor
před 8 minutami, Jan R. napsal:

Jsem zvědav na výsledek, ale když planetka bílá divné

@RDMBR co myslíš?

Tak už asi tuším kde je problém. Někde na škoda connectu jsem našel odkaz kde je ověření jestli tu službu auto podporuje a po zadání VIN mi napsalo, že to nepodporuje. Takže se omlouvám všem za zmatky, ale nenapadlo mě, že když mi to dovolí udělat registraci na connectu, normálně mi to přidá do "garáže" a píše že to stačí jen aktivovat tak že to nebude ve finále podporovat. Přitom se jedná o uplně novou O4 a ani prodávající nevěděli že to nepodporuje....

  • Autor

A ještě když to nabízí aktualizaci systému kde je vyloženě uvedeno stáhnout, ale vlastně to nikdy stáhnout nepůjde :-D

@Novas10 ty mas jak stare auto, datum vyroby? Tem odkazum bych neveril...

Já měl za to i podle ceníku, že to mají všechny O4, snad rok zdarma pak si to budeme platit.

Toto tedy v aplikaci nefunguje …

 

76D5A191-80C6-4802-80A5-791D41D7AC97.png

  • Autor

je to kupované nyní v červenci, výrobu teď nevím. Ale počítám nyní na jaře.

  • Autor
Před hodinou, Jan R. napsal:

Já měl za to i podle ceníku, že to mají všechny O4, snad rok zdarma pak si to budeme platit.

Toto tedy v aplikaci nefunguje …

 

76D5A191-80C6-4802-80A5-791D41D7AC97.png

nn, toto nefunguje. Já v aplikaci skončil u toho jak mi to píše, že mám vzít oba klíčky, sednout do auta a aktivovat to. A ano, potvrzovaná objednávka byla na rok za 0Kč

@Novas10 mas Columbuse? Taky mi nesel connect az snad mesic a pul po prodeji mi to zaclo fungovat

  • 2 měsíce později...

Řeším v tuto chvíli stejný problém na Boleru, jak Vám to dopadlo? @Novas10

  • Autor
před 24 minutami, p4jchy napsal:

Řeším v tuto chvíli stejný problém na Boleru, jak Vám to dopadlo? @Novas10

Mě se to nakonec rozjelo aniž bych něco dělal. Prostě měli nějaký výpadek. Ani přímo na lince Connect nikdo nevěděl. Musíte to hold zkoušet.....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.