Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No scalu jsem ještě pod ramenem nezvedal mám ji teprve 5 měsíců  🤣 ale koukal jsem že tam jsou všude plasty.... Mohli by to vydržet pokud se opřou plochou musím se podívat.. Ale ostatní auta co máme tak zvedám za ramena nemají plasty 

Vloženo

No k prahům jsem právě neměl důvěru. Takže jsem vzal prkýnko aby to mělo plochu tak 20x30 a dal pod plasty pod ramenama. Nic nekřuplo, ale je to pěkně nahovno vám řeknu. 

Vloženo (editace)

Tak tady to máš. Začátek metru tak nějak se začátkem prahu. Mám zástěrky tak +-😉

Dopředu říkám jak psali kluci, že ten hezkej gumovej nástřik jde do hajzlu. 

 

Vepředu 15,5 cm

Vzadu 26 cm

 

IMG_20211030_145938.jpg

IMG_20211030_150054.jpg

Editováno: , autor: keras
Vloženo

No, na zdviži dají 4 gumy a jede to souměrně. Navíc ty gumy jsou takové měkčí co jsem zkoušel. Stejně se to tam zvrásní jak je vidět. 

 

Pak ještě pneu hever, ale ten stojí od 3,5tis.

Srát na to. 

 

Předek buď prkno a přes plasty na ramenech nebo tady přes ty udávaná místa. 

Víc s tím člověk nevymyslí. 

 

Vzadu je to v pohodě. 

Tam jsem vzal od kluka hokejovej puk a dal pod třmen co drží tlumič. Tam je to ok. Žádnej plast tam není 👍

Vloženo (editace)

To musíš ještě komprák k tomu, viď? To jsem právě nechtěl takový obštrukce☹️

 

Máš dobrý slydery ty pláště 🤣

Editováno: , autor: keras
Vloženo

Promiň, špatně jsem se podíval...

Takže abychom to shrnuli, dílenský zvedák při čtyřech bodech za práh asi ok, domácí přezutí raději za nápravu, jinak to na prahu (v tom lepším případě) zvlní lak.

Pánové, díky za Váš čas a postřehy, doufám, že to pomůže i ostatním, aby se vyvarovali chybám 👍

Vloženo

Tiez si myslim, ze podkladat priamo rameno nie je dobre. Uz som videl 100x dvihane auta nie za podbeh, ale za napravu. Ale vzdy bolo podlozene za miesto, kde sa naprava cez silentblok spaja s karoseriou. Avsak nie za pohyblivu cast, ale za tu pevnu.

Takto stlacas vsetko, rameno, tlmic, pruzinu,  asi aj stabilizator sa kruti. Ja by som to takto nerobil

Vloženo

Jelikož Scala i Kamiq jsou komplet zaplastovaný, tak i já musel poprvé použít orig. zvedací místo, ale jen vpředu. Vzadu to jde buď pod traverzu a může se zvednout celý zadek a nebo jak je zde foto pod zadní tlumič. Proto jsem si vlastně koupil i nový hever bez předních koleček, má tam jen válec a dostanu se až ke kolu, jinak kolečka překáží, dále má nový hever větší styčnou plochu. Vpředu jsem si udělal ještě jednu gumu s výřezem, něco jako zde někdo zmiňoval puk, ale ten jsem zhodnotil jako moc tvrdý, proto guma. Přezutí dopadlo ok.

Pod ramena bych také určitě nedával, kdyžtak pod spoje ramene, ale tam je plast, není moc co vymýšlet.

Vloženo

Pokud to zvedám ( jakékoli auto) vzduchovým měchem tak to dávám vždy pod rameno abych to zvedal co nejkratší dráhou kolo se hnedka odlepi od země... Vyměním kolo a dávám dolů... Takže nevidím důvod aby se něco poškodilo...

Pokud chci nechat auto dlouho zvednute snažím se to zvedat pod pevnou nápravou (jak píše Kubo22) samozřejmě....  Nebo zvednu za práh a dám kozu pod nápravu a spustím 

 

Effendi bohužel už nepamatuji z čeho je měch...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...