Publikováno Srpen 2, 200619 r Nazdar chlapi mam octaviu 2.0 AQY a ak by ste vedeli pomôct bol by som rad.Na Vag-Com mi vyskocila chyba 16556-Rada valcu 1,system davkovani paliva-system prilis bohaty potreboval by som poradit v com môze byt problem.Na jazdnych vlastnostiach sa chyba vôbec nicim neprejavuje,auto ide hladko,netrha,neskace a spotreba tiez v norme.Ak chybu vymazem do cca 2 dni ju mam spat a mozno sa mi to iba zda ,ale vatsinou sa mi chyba objavi (rozsvieti sa CHECK) ked napr. idem z kopca a dam tam neutral Vdaka steve
Srpen 2, 200619 r Mám stejný motor a s kontrolkou jsem si užil své. Nakonec jsem dal na radu Martina RS a požadoval vyměnit váhu vzduchu - od té doby OK. Někde jsem to tu už popisoval. Jinak najeto to mělo 120000 když to začalo dělat. Ani ve Škodovce nevěděli co s tím, bylo to nekonečné ježdění do servisu a mazání chyby.
Srpen 3, 200619 r Autor az tak ma to nesere auto ide uplne v pohode len sa bojim toho ze raz zostanem niekde na ceste Co som pozeral DP tam sa pise o elektromagnetickom ventile na nadobke s ak.uhlim ale to mi tam cvaka tak jak ma. myslel som ci by to nemohla byt lamda? inak mam uz 192000km a zatial az na mensie chybycky uplne v pohode. kabel mam a aj notebook s vagom tak sa chcem opytat ci sa da premerat ta vaha vzduchu dik a teraz ma napada ze sa vaha menila tak 70 000 km dozadu
Srpen 3, 200619 r Tak tu nádobku s aktivním uhlim jsem kupoval, mám ještě jednu do zásoby - kdyby jsi ji chtěl koupit můžu poslat ? Prý to může dělat taky, protože když natankuješ moc benzinu přes cvaknutí pistole tak se tam dostane moc výparů a aktivní uhlí se znehodnotí, ventil sice cvaká, ale kontrolku to nasvítí.
Srpen 3, 200619 r Autor Prý to může dělat taky, protože když natankuješ moc benzinu přes cvaknutí pistole tak se tam dostane moc výparů a aktivní uhlí se znehodnotí, ventil sice cvaká, ale kontrolku to nasvítí. nuz nie raz som uz takto tankoval,tak si asi za to môzem sam
Srpen 4, 200619 r Autor Za 600,-Kč ji nechám, je včetně elektromagnetického ventilu, 604/371444 a je jedno aky ventil tam je? myslim to ciselko ja mam 1J0 906 517 G si ochotny poslat to dobierkou na slovensko?
Srpen 5, 200619 r OK, číslo ventilu souhlasí, kupoval jsem to taky na 2.0i motor AQY, číslo nádobky 1JO201801H, když se rozdělíme o poštovné na půl tak to pošlu. když tak na email: honya.jan@seznam.cz
Červen 10, 20169 r Zdravim. Posledni dobou mam strasny problem s Octavkou. Sviti kontrolka diagnostiky motoru, auto se dusi, po ubirani plynu strili z vyfuku a velmi spatne startuje rano. Diagnostika ukazala chybu 16556-bohata smes, mam novou civku+kable+svicky, cidlo teloty motoru, filtry jsou take nove. Nejhorsi je ten start rano, nechce to hned nahodit na normalni otacky, az po dvou ci trech startech to zacne bezet. Prosim o nejake rady, co se pripadne ma zkontrolovat. Jeste drobna zajimavost: po diagnostice vymazali chybu, tudiz kontrolka diagnostiky zhasla, ujel jsem asi 100-150km a kontrolka se zas rozsvitila, jak jsem stal bred barakem za volnobehu. Upraveno Červen 11, 20169 r od Pawouk Upraven název tématu
Červen 10, 20169 r Jinou chybu to neukazuje? Třeba vynechávání válců atd. Když se to zahřeje tak to jde nebo pořád zlobí?
Červen 10, 20169 r Ne, uz nic neukazuje, jenom ta 16556. Jak se to zahreje, tak to startuje OK, akorat to strili z vyfuku. Jinak jak se to pohne, tak to jede vyborne za studena i za tepla.
Červen 10, 20169 r Zkus to příště nastartovat s odpojeným čidlem teploty a i váhou vzduchu, ale je to divný, po tom co si vyměnil bych šel asi po palivovém systému - vstřikovačích.
Červen 10, 20169 r Hlavně každej mění čidla a už nekontroluje kabeláž! Nám na firemním autě taky blikala kontrolka, blbě jelo, měněny čidlo tak 6x a nakonec nalomenej kontakt. Po opravě paráda. Ale chce to hledat.
Červen 11, 20169 r Tak dneska jsem bohuzel na podobnou zkousku s odpojenim nemel cas, kdyz tak zitra....ale co me jeste napadlo, problemy s kontrolkou diagnostiky zacaly bezprostredne po celkovem servisu motoru (vymena remenu, kladky, vod.cerpadlo, filtry), olej jsem vymenil na 5W40, puvodne tam byl 10w40. Premyslim, jestli je tam nejaka souvislost, nahoda to podle me neni...
Červen 11, 20169 r Jeste takovy dotaz. Kdyby opravdu bylo to nastaveni rozvodu o neco nepresne, bude to startovat a tahat normalne jak je to ted?, zacinam si uz myslet, ze je tam fakt nejaka souvislost...
Červen 12, 20169 r Záleží o kolik zubů by to bylo hozené, ale většinou opravdu zlobí hlavně starty, třeba když je to o jeden zub. Mrkni na ně, není to nic těžkého natočit motor na značky a sundat kryt rozvodů. Budeš mít hned jasno.
Červen 12, 20169 r Zavezu to znackoveho servisu jako za mlada, kdyz auto bylo jeste v zaruce. Tez mi tady jeden znamy poradil, ze by to mohlo byt to vymenou oleje z 10W na 5W40. Zere to olej jak blazen, uz mam najeto cca 4000km po vymene a dolitej litr je fuc.
Červen 13, 20169 r Tak prece je to bylo posunute o jeden zoubek proti smeru hodinovych rucicek. Kvuli takove blbosti jsem se nalital jak mamlas a zpusobilo mi to starosti jak c.. .....ted budou padat hlavy......kazdopadne diky za rady Upraveno Červen 13, 20169 r od atbuild
Červen 13, 20169 r Tak jsem se zase radoval prilis brzo....pri parkovani pred dum se opet rozsvitila kontrolka...uz mam toho plny zuby
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.