Přejít na obsah

Scala FL


Jan R.

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

Kdyby to vypadalo zepředu jako na té ilustraci, tak by to byl za mě velký posun správným směrem. Scalu máme doma a ten předek prostě nemůžu pořád strávit - světla jsou teď na mě moc do klínu a i ty rozšklebený nádechy dole v nárazníku taky není můj šálek kávy. Oboje je na té malůvce pěkně potlačené... ...Tak uvidíme, jak to v reálu dopadne :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zbytocne vyhodene peniaze za FL, ktory FL ani dokopy nie je, len kozmeticka uprava ak to bude v takejto podobe.

Myslim si, ze scala je uz na odpis a bude s predajnymi cislami i na dalej. Elektromotor, hybrid mu platforma nedovoluje, cena vysoka, do toho ala suv brat vo forme kamzika. Mno logisticky to zvladli na vybornu a zacal by som asi setrit tam vo VW namiesto kvality. Myslim na poziciach co anaylzuju trh a pripravuju/odobruju modely pre jednotlive segmenty.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jdou do faceliftu, tak asi vědí proč. Věřím, že týmy lidí, kteří mají na starosti obchodní strategii mají trochu lepší podklady a do problematiky vidí lépe než my... To, že Scala pro nás jako zákazníky nedává v této cenové relaci smysl je bohužel trochu jiný vjem, než data, která mají.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alebo zaslepene tlacia nieco co vyprodukovali a "stale nepochopili" ze si samy spravili konkurenciu v dnesnej dobe vitanejsom baleni scaly vo forme kamzika.

To iste motory. Ved prakticky im nic nezostalo. 1 a 1.5 benzin. Hybrid tam nedaju, elektro nedaju...no hold smola.

Ja som bral 1,6 tdi a teraz keby mam brat nove auto, cisty benzin isto neberiem pri zredukovani dieslov z trhu.

A uprimne. Za cenu slusne vybavenej scaly bude na trhu za par dni dostupna celkom slusna 4 kolka s kufrom sice len 430. ale s hybrid motorom s vybavou srovnatelnou style vybavy a 1,5 tsi motora za cenu "smiesnych" 22500,-

 

Pri suv boome a tuzbe ludi mat crossover a pri mne osobne ryby, vytahovanie clna z vody, by som nikdy scalu za cenu 22000 nekupil.

 

Ved cisla ukazu.

Pojde im fabia a ovca podporovana firmami a slusne auta ako Superb, ktory je fakt za tu cenu pod cenu konkurentov.

 

ale vratme sa k FL, skor to co je na obrazku (samozrejme nie je to ofiko) mi pride skor len zarovnanie dielov s novou fabiou a sposob ako unifikovat cast a usetrit. ved uvidime.

 

Len pre porovnanie, mnou konfigurovana scala style 1,5t, strieborna metaliza, plus adaptivny tempomat aby som dorovnal vybavu vysla cennikovo na ludovych 22317, standardne tak ponuknu 6% zlavu. zaruka 2+3/100000

 

nemenovane suv 4x4 22720 s metalizou. hybrid, 4x4, zaruka 3+7

 

ak by som siel porovnat 2 kolku, tak scala zostane tazko cenou za.

 

A teraz, kto si kupi natiahnuty htb, daku medzikategoriu medzi fabiou a golfom?

len taky blazni ako my :D

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 5 týdny později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

ako tu bolo napisane, da sa predpokladat, ze Scala ako rebrik ci vzostup predajne nefunguje a facelift ci nova generacia nebude.

Ma to logiku.

Auto je to drahe a kvalita spracovania je slabsia, hoci uzitkova hodnota je stale vysoka (priestor, asistenti).

 

bude to uz len o dostatocnej amortizacii vyrobnych zariadeni - teda sa da predpodkladat, ze ak aj nejaky facelift predsa len bude, tak to budu len minimlane zmeny - aby sa nemuselo investovat. Cielom to bude potiahnut cca do roku 2025, ked sa predpoklada nasadenie elektrifikovanych modelov VW.

 

Rad by som veel, ci v skodovke nieco uz zacali pytlikovat, lebo takto to na pohlad vyzera, ze okolo roku 2025 dopadnu ako Fiat - nebude co predavat. 

Fabia/Scala/Kamik budu uz vybehove modely. Octavia bude dozivat - nehovoriac o tom, ze predaje budu slabe, Superb bude len facelift sucasneho modelu. Zostava novy Karok v elektrike, ale ten bude vrarzedne drahy.

 

Otvorte si pukance, sledujete dejinne zmeny skodovky ako zaciatok 90tych rokov.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto ale nevím, komu budou prodávat. Jsem Škodovkář, ale auto za milion, které v reálu nezvládne ani 400 km si prostě neporidim i kdybych na to měl. Kolem komína ty dojezdy elektrik stačí, ale pořád ta investice nedává smysl, pokud budou na trhu jiné značky nabízet konvenční pohony, které ujedou 800-1200 km, jsou levnější, a za 5 minut po natankovani ujedou zase to samé a jen tak mi nezapali garáž. 

Nu a Scala facelift...jsem zvědav,  jestli bude. Letos už ji asi ale fakt nepredstavi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka nie je komu to budú predávať, ale kto si to bude môcť dovoliť.

myslím si, že my ex východný blok s danými smiešnymi dotáciami si to dovoliť nebudeme môcť (elektromobily ani neviem aká je dotácia, fotovoltaika smiešnych 1500eur oproti tomu čo je v ČR).

Po novom aby vytlačili naše spalováky, chcú zavádzať rôzne obmedzenia, vstupy, emisné poplatky, znížené rýchlosti na diaľnici.

Ako od stola na zapáde si ale asi neuvedomujú kúpyschopnosť produktívnej vrstvy u nás a to, že bez dotácii toto bude viesť len k tomu, že sa budú buď zákony "ignorovať", alebo ľudia čo cestujú za prácou s autom sa na to vyserú.

Ja napr. robím v prérii, kam keby mám ísť busom, či vlakom, tak to je tak na 3 prestupy a 3h cesty miesto 1h autom.

Som zvedavý, kto bude dochádzať sem ak to bude obmedzené elektromobilitou, inými sankciami bez kompenzácie.

A to teda chcem sakra vidieť, koľko kvalifikovaných ľudí na dostavbu atómky dokáže dať región.

 

Takže myslím si, že celkovo to padne na hubu, lebo síce tlačiť budú, ale väčšina z našincov si to dovoliť nebude môct.

 

A teraz k FL. ŠA by bola dobre sprostá, keby šla faceliftovať ten predajný prepadák.

Podľa mňa auto má stále fajn design a pár drobných zmien-maska, kruhové výduchy ala fábia a iné drobnosti to nedvihnú.

Chyba nie je vo FL ale v zle nastavenej politike a konkurencieschopnosti a kanibalizácie čísel vo vlastných radoch.

A úprimne, naši skončili pri hyundai nedácno. Mali mať i20 ale nakoniec nedočkavý moji rodičia zobrali i10. Ak porovnám tú nákupnú tašku zo scalou, tak ten interiér, materiáli sú v mnohých miestach hodnotnejšie spracované.

V podstate tá malá srágora má všetky asistenty, prepínanie diaľkových, a interiér s materiálou ako i30. Tak ak toto porovnám s mojimi plastovými madlami a inými časťami, tak asi niekde soudruzi z MB urobili chybu. v dnešnej dobe už nestačí stavať na logo a históriu, ale treba držať krok aj s konkurenciou a ponukami trhu. Cena/kvalita, spracovanie.

A hľavne odpálením motora 1,6tdi to auto ako služobák stratilo zmysel aj do firemnej flotily.

Preto aj u nás je plný areál i30v crdi verzii rámci služobákov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Facelift bude určite ale minimálny ako u Rapidu. Tie zadné svetlá Scaly je veľký hnus. Ohľadom elektromobility je to slepá cesta, pár rokov a krachne to celé. Je to nereálne pre produktívnu časť obyvateľstva ako píše csabac. Si neviem predstaviť dať trojnásobok ceny za auto na dochádzanie do práce a teda aj vozenie nejakých vecí čo pešo nejde. To je čistá magória ekofanatikov, rôznej lobby a liberálno progresívnych magorov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...