Publikováno Listopad 15, 200618 r Zdar chlapi, mám problém se svojí fabčou. Poslední 3 dny se mi stává že při jízdě se mi rozsvítí kontrolky ASR, serva, airbagu a začne blikat kontrolka ruční brzdy a oleje. Do toho to ještě začne přerušovaně pípat. Otáčkoměr přestane ukazovat, přitom auto normálně jede. Oleje je v motoru akorát... Někdy mám pocit, že jde špatně servo. Každopádně když vypnu motor a znovu nastartuju většina kontrolek zhasne, zůstane svítit akrorát kontrolka airbagu. Ta zhasne asi na 2 vteřiny a pak se znovu rozsvítí. Někdy když startuju, tak to tak na 2 vteřiny chytne a pak to hned chcípne. Fakt to nechápu, co se s tím autem děje. Mám r.v. 03 a najeto kolem 85 tisíc. Nevěděla by nějaká zkušená duše co s tím. Do Škodovky se mi to moc dávat nechce, protože ti by nejradši vyměnili půlku auta s tím, že je vše špatné. Děkuju moc za nějaké ty rady, co je asi v háji.
Listopad 15, 200618 r tohle muze byt zpusobeno shnilym kabelovym svazkem v motoru. meni se to standardne zadarmo vsem fabiim ( do urciteho roku tusim ) v ramci priznani odpovednosti vyrobce k tomuto stavu. kolega mel neco podobneho. ale krome toho mu pry jeste blikaly svetlomety ( nevidel jsem na vlastni oci ) :-)
Listopad 15, 200618 r Autor To jestli je odmotanej nebo ne nevím. Mám 1.9 TDI a žádnej kabelovaj svazek kromě toho, co jde z ŘJ není vidět. To jako že zajedu do Škodovky a ta mě ten kabelovej svazek zadara vymění? Upraveno Listopad 15, 200618 r od Petris
Listopad 15, 200618 r ten svazek jde do delici steny - je jakoby pod airboxem - musi byt odmotany a poveseny takovou plastovou sponkou za cep, zaznam by mel byt i v servisce
Listopad 15, 200618 r O kabelovým svazku se tu psalo hodně jsou tu i fotky hledej, ale napadá mě jestli máš dobrou baterku o tý se tu hodně psalo že způsobuje takový problémy , jak ti nejde nastartovat, jako že to cvakne a pozhasínají kontrolky nebo že to točí dobře a nechytne, svazek ti nevymění ale odmotají, jde o kabel na šavli pod baterkou ve kterém se držela voda ,proto ho odmotávali aby mohla voda odtékat a zavěšovali aby neležel ve vodě. Upraveno Listopad 15, 200618 r od heckeer
Listopad 15, 200618 r Autor Startér točí normálně a motor i chytne, ale jen na chvilku a pak sám chcípne... Ale neděje se to pokaždý. Tak já se zkusím podívat na ten svazek. Jako tyhle problémy bych čekal u nějakýho francouze, ale ne od Škodofky... Každopádně v servisce o odmotání nic nemám... Upraveno Listopad 15, 200618 r od Petris
Listopad 15, 200618 r No tak to ho zkontroluj , jinak stoji něco kolem 30tis kč prý , dnes jsem ho zrovna ještě trochu odmotaval pač se mi zdalo že to udělali malo a bylo tam trochu vlhko ae kabely v poho , ale kolovali tady fotky kdy byli kabeli uplně nabobtnali a to už zavání požárem :-( jinek nedovedu pochopit proč těm kabelům vadí voda, jsou přece zaizolovaný, no asi chyba v desetiný čárce...
Listopad 16, 200618 r Kurnik,ja som mal ten zlab so zvazkom plny vody.Normalne mi tam kapalo.Je to naporažku ako to spraveli .neviem co stym.Nepaci sa mi to .Kupim daky silikon a dam ven stierac a vytmelim to ked budem mat teplo v garazi.
Listopad 16, 200618 r Autor Tak jsem dneska ten svazek kontroloval a je v pořádku. Teda aspoň se tak tváří. Je odmotanej a vysí ve vzduchu... Alternátor je taky v pohodě a baterka normoš točí bez problému starterem, takže vypadá, že je taky zdravá... Nějaké nápady?
Listopad 19, 200618 r Zdar, měl jsem to samý, akorát mě svítili kontrolky i když jsem vyndal klíček ze zapalování, co mi řikal mechanik tak rozmotal kabelovej svazek a znovu odizoloval všechny dráty v konektorech každej kabel zvlášť
Listopad 19, 200618 r Kolega v praci řešil podobný problém s rosvěcenim ale uplně všech kontrolek a litani ručiček.Nebylo to kabelem ale vadna přistrojovka.
Listopad 29, 200618 r Mě se stalo to stejný, zatáčel jsem doprava do křižovatky na neutrál, přibržďoval jsem, najednou mi ztěžkl volant, 3x to zapískalo, rozsvítily se mi stejný kontrolky jako tobě a vypnul se motor. Auto šlo hned nastartovat, tak jsem se cestou stavil v servisu a tam zjistili, že mám uvolněný jeden kabel k baterce, tak to zkus dotáhnout, popřípadě očistit, třeba to bude ono
Listopad 29, 200618 r Mám taky ten problém, navíc mi nesvítí kontrolka dobíjení a když někam zajedu, tak mi něco (to aby toho nebylo málo) ještě vybije baterku a musím startovat z jiné baterky kablama. Servo jednou funguje a jednou ne, alternátor mám zkontrolovaný, bliká a píská mazání. Je to na infarkt. Radši chodím pěšky a uvažuju, jak se toho zmetka zbavím. Ten svazek kabelů mám asi hin.
Říjen 21, 200717 r Taky mam takovy problem při jízdě a ted mi to udělalo když jsem stál akorát motor byl nastartovaný rozsvítí se všechny kontrolky budíky spadnou na nulu ale motor beží dál.Akorát pořád svítí kontrolka airbagu.Kabelový svazek jsem vysušil sice znova zaizoloval a nezavěsil ale nevím co s tím dál.Ještě jsem zjistil studené spoje v přístrojové desce u hlavních konektorů tak jsem je proletoval a stále stejné.Poradte co s tím dál.Předem díky.
Listopad 14, 200717 r Skúste toto: Zelená Natura http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...5&start=125
Říjen 14, 200915 r Skúste toto:Zelená Natura http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...5&start=125 čim to teda bylo to rozsvicení kontrolek a lítání ručiček? Ted mám přesně ten samej problém.
Říjen 15, 200915 r čim to teda bylo to rozsvicení kontrolek a lítání ručiček? Ted mám přesně ten samej problém.no mne to robii to ise a uz ma to nebavi:-((...poradte.....
Říjen 16, 200915 r Dělalo mi přesně to samí jak popisuje Petris. Kabelový svazek jsem měl odmotaný, ale stejně byl shnilí. Kabelový svazek jsem si musel nechat na svoje náklady vyměnit a zase šlape jak hodinky. Dělal mi to známý co má autoservis, spolklo to mnoho jeho nervů, cca. dva dny práce a stálo mě to asi 3500Kč. Ty kabliky co tam byly původní stály za prd, moc tenký.
Říjen 21, 200915 r Dělalo mi přesně to samí jak popisuje Petris. Kabelový svazek jsem měl odmotaný, ale stejně byl shnilí. Kabelový svazek jsem si musel nechat na svoje náklady vyměnit a zase šlape jak hodinky. Dělal mi to známý co má autoservis, spolklo to mnoho jeho nervů, cca. dva dny práce a stálo mě to asi 3500Kč. Ty kabliky co tam byly původní stály za prd, moc tenký. cawte takk zatial som pochodil vsetkych mechanikov kablovy svazok som poizeral uz visal a vyzera okaa..takze este vymebnim budiky a dam vedet...
Říjen 21, 200915 r Len nezabudni,že druhé budíky musíš nakodovať a prispôsobiť imobilizér a klúče!Bez toho ani nenatočíš.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.