Přejít na obsah

Tak už dva dny jezdím


Milanka

Doporučené příspěvky

Rád bych vám všem poděkoval za vaše zkušenosti a názory. Jak jsem tady popisoval dříve, můj problém je možná vyřešený. Už dva dny jezdím bez problémů. Byl to možná opravdu jen ten snímač servařízení, za který jsem zaplatil v mototechně 1.890,- korun a sám jsem si ho vyměnil. Sice mě to stálo hodně nervů a námahy, ale každá ušetřená koruna je dobrá. Takže, pokud někomu slábne světlo při otáčení volantu, znamená to, že mu pomalu odchází ten snímač. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ten nadpis nahoře neplatí. Samozřejmě že nejezdím. Čekám na servis. Mám přemostěné dva drátky ve svazku. To fakt není možné, že po pěti letech provozu může tak vypadat elektrický drát. V té izolaci skoro nic není a kde je, tak je to na kousky polámané. Nejhorší jsou ty tenké drátky. Ale už mi svítí přední levé světlo a reaguje i jeho polohování. Do škodováckého servisu už nejdu, tam si pečou všechno pod pokličkou. Těžko uznají svůj šmejd. Vyměněnou část vám nevrátí, abyste to náhodou někde neukazovali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ty máš právo chtít vrátit vyměněnou část ! Jak pak víš, že ji vyměnili ? (můžou mít sice nějaké běžné vadné díly na ukázku), ale k tvé zakázce by měli mít krabici s vadnejma dílama - já mám takhle doma sjetý zadní pakny na kov, prasklou žírovku, rozbitej nárazník... jenom ten prorezlej vejfuk jsem jim tam nechal :)

(sakra, to si ještě servisy mohou dovolit tohle dělat ?)

Co se týká pohasínání - pokud je na čerpadlo serva pojistka 60A, tak bere docela dost - Altík má tak 70 A ? Čili náraz na altík bude tak velkej, že prostě světla potemní (sníží se napětí). Obdobně to mohou dělat elektrická okýnka, kde mám pojistky 2x25A - a to je taky mazec.

BTW: U alternátoru je skoro jedno, jestli je na volnoběh nebo je motor v otáčkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Ten nadpis nahoře neplatí. Samozřejmě že nejezdím. Čekám na servis. Mám přemostěné dva drátky ve svazku. To fakt není možné, že po pěti letech provozu může tak vypadat elektrický drát. V té izolaci skoro nic není a kde je, tak je to na kousky polámané. Nejhorší jsou ty tenké drátky. Ale už mi svítí přední levé světlo a reaguje i jeho polohování. Do škodováckého servisu už nejdu, tam si pečou všechno pod pokličkou. Těžko uznají svůj šmejd. Vyměněnou část vám nevrátí, abyste to náhodou někde neukazovali.

Nemohl by jsi prosím určit trošku blíž kde jsi měl na svazku tu neplechu??Nejlepší by byla fotka.Chci se schválně mrknout doma jak to vypadá u mne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesměle se přiznávám, že už mám auto zase OK. Získali jsme opět důvěru ve značku Škoda. Auto jezdí jako zamlada. Jestli to čtou ti, co mi k tomu pomohli, tak jim touto cestou vyslovuji velké uznání a poděkování. :rolleyes: Není lepšího pocitu než sednout do auta s vědomím, že dojedu všude, kam mám namířeno. Milankova.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...