Publikováno Srpen 21, 200619 r ked startujem ze studena tak mi to naskoci vzdy na prvy krat ale ked je motor teply tak mi to naskoci ale hned aj zdochne. sa mi zda ze musim trocha dlhsie pockat kym zhasnu kontrolky a potom to naskoci.
Září 14, 200618 r Autor Bolo menene benzinove cerpadlo ale to by potom nestihlo ani ked je motor studeny ci nie? a robilo to aj predtym. nepravidelne ako aj teraz a co tak cidlo teploty?v servise tam mal taky maly pocitac a nic nehlasilo.
Září 14, 200618 r Když jsem měl 1.8 20V tak mi tohle dělalo a bylo to čidlo teploty! Motoru to vyhodnocovalo že při plus 5 stupních je plus 45 stupňů.... Kámoš mi to dal na VAG a tam se to ukázalo. Stálo to tuším kolem 2000,- Zkus to dát na VAG!
Září 28, 200618 r Jak jsi dopadl? Mne to dělá taky: v příručce píšou a kámo se superbem mi to potvrdil (má 1.8T), že se má trochu přidat "plyn". Mne to moc nepomáhá.
Září 29, 200618 r Autor za studena v pohode vzdy na prvy.... a za tepla musim dlhsie pockat nestartujem hned ako mi zhasnu ledky ale este chvilu pockam a ide na prvy... ano plyn sem tam pomoze ale nie stale ved ked to hned zdochne hm.. ale ja si radsej pockam...
Září 29, 200618 r Na vag jsi s tím nešel? Co ukazoval? Správně by jsi měl vždy počkat, než ti zhasnou a hučení skončí cvaknutím. Mně nepomůže ani to, pomůže počkat deset minut a pak nastartovat.
Září 30, 200618 r Mám také 1.8, 20 V, avšak podobné problémy naštěstí nemám. Startuje to na poprvé když to je studené i zahřáté. Takže vada těchto typů to asi nebude, asi záleží na kusu. Zapalovací svíčky mám originál, 2 roky staré. Ale spíše ta spotřeba...
Září 30, 200618 r Autor na Vagu som nebol nemam chut tam ist lebo tam zase najdu nejaku brutalnu chybu za mastnu cenu
Září 30, 200618 r Autor Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe
Září 30, 200618 r aha, tak omyl. Byl jsem trochu mimo, mám 1.6 55 kW. Na tomhle motoru nemáte někdo zkušenost, že by teplý nechtěl chytat?
Září 30, 200618 r šel bych býval už včera, ale věřím, že to je nějaká ptákovinka. sázim na čidlo teploty
Říjen 12, 200618 r Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe Je to tak , "vela" papá. Takže ve městě skoro 10l/100 km (průměrně) a to jí šetřím, dálnice tak 8,5 l/100 km (při rychlosti 150 km/hod) a normální silnice je nejlepší 7,5 l/100 km (při rychlosti 80 km/hod) Jak jste na tom s tímto motorem vy?
Říjen 16, 200618 r Autor kazdy ma inu spotrebu lebo kazdy jazdi inak a inde... spotreba je preto u kazdeho ina... ja mozem tiez napisat ze na dialnici mi to berie 5,7 - 130 lenze priemer vychadza do 6,5 - 7 na obycajnej ceste mam tiez od 7 - do 8 zalezi od stilu jazdy a mesto hm daa sa aj za 12
Říjen 30, 200618 r Tak jsem dneska byl na vagu (s tim jak to nechce teplý chytat) - a nic! Snad možná startér, po ohřátí má větší odpor a prý bere víc proudu cívce. Baterka je nová-60 mAh. Tak už fakt nevím...
Listopad 2, 200618 r Ja by som skusil poriadne vicistit riedidlom skrtiacu klapku. Mne to pomohlo. lebo ona je robena tak ze aj ked je uplne zatvorena tak ma prepustit niake to mnozstvo vzduchu aj ked minimum. na nu sa usadi spina (napr. olej z turba) a potom to prepusti menej vzduchu a nakoniec ked mas tepli motor tak sa ten hlinik (z coho je klapka) roztiahne a uz to pri starte neprepusti vobec nic. Tak dufam ze som pomohol . Drzim palce
Listopad 2, 200618 r OK, v sobotu zkusím. Jenom mne zaráží, že než nechytne tak tlakuje déle, než když je studený a nebo teplý a chytne.
Listopad 2, 200618 r Sorry ale nechapu, proc to nesjedes VAGem... Prvni vec... Upraveno Listopad 2, 200618 r od thomasino
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.