Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ked startujem ze studena tak mi to naskoci vzdy na prvy krat ale ked je motor teply tak mi to naskoci ale hned aj zdochne. sa mi zda ze musim trocha dlhsie pockat kym zhasnu kontrolky a potom to naskoci.

  • Autor

motor 1.8 V20 samozrejme hm

  • 4 týdny později...
  • Autor

to akoze nikto nemal takyto problem hm??? :huh:

že by palivovy čerpadlo nestihlo natlakovat vstřikovací lištu palivem ?

co VAG ?

  • Autor

Bolo menene benzinove cerpadlo ale to by potom nestihlo ani ked je motor studeny ci nie? a robilo to aj predtym. nepravidelne ako aj teraz a co tak cidlo teploty?v servise tam mal taky maly pocitac a nic nehlasilo.

Když jsem měl 1.8 20V tak mi tohle dělalo a bylo to čidlo teploty!

Motoru to vyhodnocovalo že při plus 5 stupních je plus 45 stupňů....

Kámoš mi to dal na VAG a tam se to ukázalo.

Stálo to tuším kolem 2000,-

Zkus to dát na VAG! lol

  • Autor

diky za odpoved tak ja to teda skusim dat na ten VAG

  • 2 týdny později...

Jak jsi dopadl? Mne to dělá taky: v příručce píšou a kámo se superbem mi to potvrdil (má 1.8T), že se má trochu přidat "plyn". Mne to moc nepomáhá.

  • Autor

za studena v pohode vzdy na prvy....

a za tepla musim dlhsie pockat nestartujem hned ako mi zhasnu ledky ale este chvilu pockam a ide na prvy...

ano plyn sem tam pomoze ale nie stale ved ked to hned zdochne hm.. ale ja si radsej pockam... -_-

Na vag jsi s tím nešel? Co ukazoval? Správně by jsi měl vždy počkat, než ti zhasnou a hučení skončí cvaknutím. Mně nepomůže ani to, pomůže počkat deset minut a pak nastartovat. :(

Mám také 1.8, 20 V, avšak podobné problémy naštěstí nemám.

Startuje to na poprvé když to je studené i zahřáté.

Takže vada těchto typů to asi nebude, asi záleží na kusu.

Zapalovací svíčky mám originál, 2 roky staré. :palec2:

Ale spíše ta spotřeba... <_<

  • Autor

na Vagu som nebol nemam chut tam ist lebo tam zase najdu nejaku brutalnu chybu za mastnu cenu :angry:

  • Autor

Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe

aha, tak omyl. Byl jsem trochu mimo, mám 1.6 55 kW. Na tomhle motoru nemáte někdo zkušenost, že by teplý nechtěl chytat? :huh:

  • Autor

sitic no ale na ten VAG mozes ist aspon napises co ti nasli -_-

šel bych býval už včera, ale věřím, že to je nějaká ptákovinka. sázim na čidlo teploty :(

  • Autor

sitis no a to cidlo teploty 2000,-

  • 2 týdny později...
Petr a co sa ti nepaci na spotrebe?? vela papaaa??? tie sviecky by si uz aj mohol vymenit hehe

Je to tak , "vela" papá.

Takže ve městě skoro 10l/100 km (průměrně) a to jí šetřím,

dálnice tak 8,5 l/100 km (při rychlosti 150 km/hod)

a normální silnice je nejlepší 7,5 l/100 km (při rychlosti 80 km/hod)

Jak jste na tom s tímto motorem vy?

:unsure:

  • Autor

kazdy ma inu spotrebu lebo kazdy jazdi inak a inde...

spotreba je preto u kazdeho ina...

ja mozem tiez napisat ze na dialnici mi to berie 5,7 - 130

lenze priemer vychadza do 6,5 - 7

na obycajnej ceste mam tiez od 7 - do 8

zalezi od stilu jazdy

a mesto hm daa sa aj za 12 :D

  • 2 týdny později...

Tak jsem dneska byl na vagu (s tim jak to nechce teplý chytat) - a nic! Snad možná startér, po ohřátí má větší odpor a prý bere víc proudu cívce. Baterka je nová-60 mAh. Tak už fakt nevím...

  • Autor

ale to je blbost to starter robit nemoze.... ja mam tiez novu baterku 62

Ja by som skusil poriadne vicistit riedidlom skrtiacu klapku. Mne to pomohlo. lebo ona je robena tak ze aj ked je uplne zatvorena tak ma prepustit niake to mnozstvo vzduchu aj ked minimum. na nu sa usadi spina (napr. olej z turba) a potom to prepusti menej vzduchu a nakoniec ked mas tepli motor tak sa ten hlinik (z coho je klapka) roztiahne a uz to pri starte neprepusti vobec nic. Tak dufam ze som pomohol . Drzim palce

OK, v sobotu zkusím. Jenom mne zaráží, že než nechytne tak tlakuje déle, než když je studený a nebo teplý a chytne.

Sorry ale nechapu, proc to nesjedes VAGem... Prvni vec...

Upraveno od thomasino

Sjel jsem, ale nic neukázal. V paměti závad vůbec nic nebylo.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.