Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Mal nikekto taky problém ? Nepravidelny chod motora na volnobehu a pri otáckach do 3000 trhá. V servise Skoda chybu nevypísal. Teraz uz vypisuje hlásku chyba Startstop. Mal niekto pofobny problém ? 1.2 Tsi 81 kW r. 2017

  • Autor

 Chyba vyriesena v autorizovanom servise Skoda…

A čím to bylo? Uvolněný, zaoxidovaný kontakt, nebo něco jiného?

  • 5 měsíců později...

 

 

Můžu se zeptat čím to bylo? Mě se tohle stalo teď ráno, špatný volnoběh a chyba Startstop. Díky za odpověď.

 

 

  • 6 měsíců později...

Asi sa už nedozvieme kde je si mal chybu ? :D Mám ten istý problém..neviem prísť na príčinu, už som pomenil čo sa dalo a stale bez zmeny

Mě se ta chyba sama ztratila, jel jsem s autem služebně cca 200km a pak už se to neobjevilo.

Takže bohužel neporadím :(

Aha, nevadí :)

mne diagnostika žiadnu chybu neukazuje

Prý by tuto neplechu mohla dělat slabá baterka, případně mrtvý článek v ní a z toho vyplývající kolísající napětí.

Nicméně je divné, že by minimálně jedna jednotka nevyhodila chybu kvůli nízkému napětí.

Teraz myslíte chybu star stop systému alebo škubanie motora počas jazdy ?

stačilo by len zmerať baterku či má spravne hodnoty alebo dať rovno novu ?

Jak stará a kolik km má baterka za sebou?

je tam od začiatku. takže od 2015 a zachivlku 120 000km. Cez víkend ju idem dať zmerať

Bude ko, otázka času, kdy umře úplně. A bude to z ničeho nic, na Polu jsem měl 7 let starou a furt byla ok, až pak jednou úplně mrtvá.

Práveže štartuje v pohode, nepríde mi zlá ale uvidíme aké hodnoty budem mať. Na svojom predošlom aute octavia 2.0 tdi r.v 2013 som mal pôvodnú bateriu a  tiež sa mi nezdalo že by  mohla byť zlá... každopadne určite sa nič zle nestane ked kúpim druhu do fabky.

Jo, ona u mě taky fungovalo pořád ok, ani žádnou chybu diagnostika nehlásila, ale měla v klidu jen 11,3V. Až jednoho letního dne jsem normálně nastartoval, ujel 5km a pak už si ani neškrtla, ani budíky nenaskočili.

Auto nastartováno kabely, 20 min jízdy a druhý den, když jsem ji chtěl vytáhnout, už nešlo auto ani odemknout centrálem.

fúha, dobre vediet. Napíšem v nedelu čo som zistil. Zatial dakujem za radu :)

Bateria zmerana  ukazovala 14,3  pri naštartovanom motore

@snicel96 len si zistil, ze alternator spravne dobija baterku. Ked je auto odstavene, neodomykas ani nic ine min. hodinu, tak zmeral kludove napatie akumulatora......

Upraveno od houmr

před 12 hodinami, houmr napsal:

@snicel96 len si zistil, ze alternator spravne dobija baterku. Ked je auto odstavene, neodomykas ani nic ine min. hodinu, tak zmeral kludove napatie akumulatora......

Merali sme to ráno, auto stálo celú noc min.12hodin. Merali sme ked nebolo naštartované a potom aj  s motorom.

No a kolik bylo napětí před nastartováním? To je totiž ta zásadní hodnota.

14,8 samizdá po naštatovaní 14,3

Bez dobíjení, natož po 12h stání a měření není možné aby měla baterka 14.8V.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.