Přejít na obsah

rozvody


Doubek

Doporučené příspěvky

Mám možnost koupit Rozvodovou sadu na mojí O1 1.6i za 1900kč

rozvodový řemen - zn. CONTITECH

napínací kladka - zn. LITENS

vodní pumpa - zn. HEPU

Jaká je to značka? Našel jsme vlákno kde mel tu samou sadu na TDi a rikali že dobrý tak se chci optat abych s tim nemel problemy diky za informaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se k vam obracim taky s dotazem ohledne rozvodu. Vlastnim Octavi I r.v 2003, combi 1.9 TDI. Je precipovana ovsem nevim na kolik. A rozvody byli delane v 150 a ted mam najeto 252 tisic km. A myslim ze uz je opravdu na case. Kdyz auto nastartuju tak zvuk studeneho motoru nic moc a jeste k tomu tam jakoby neco syci ( nebo nejaky remen se o neco otira ). Rad bych tedy kdyby jste mi doporucily nejakou kvalitni sadu (+vodni pumpa a vse co by se melo menit). Pokud mate primo odkaz nebudu se zlobit. Predem diky.

PS: Minuly tyden kdyz jsem vyjizdel a motor se teprv zahrival (trosku uz zahraty byl) jsem se podival na budik ktery teplotu motoru ukazuje a rucicka litala v rozmezi 10 stupnu sem a tam, bylo to jen chvili a litala opravdu rychle z 65 na 75 a zase zpet. Prislo mi ze je to podle toho jak fouka vitr, ( kdyz zafoukal teplota dolu, kdyz prestal tak nahoru) myslite ze za to muze vodni pumpa ? Predem Vam Dekuji za vsechny odpovedi.

Editováno: , autor: NeRozum
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci koupit rozvodovou sadu z Aukra obashuje:

rozvodový řemen - zn. CONTITECH

napínací kladka - zn. LITENS

vodní pumpa - zn. HEPU

Stačí tohle nepotřebuju další věci a kladky jako vodící atd?

Co říkate na značky tech komponentů? Jsou dobré? Díky za rychlou odpověd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Jasné, motor ASZ tedy 90 000 km, v servis knížce jsou tedy bludy.

Za nabídku rozvodů děkuji, ale včera se potvrdilo že mé turbo jde do kopru,tak nejdřív musím sypat penízky do turba. :angry: Prosím, nevíte někdo jaký označení má turbo na motor ASZ 1.9 TDI PD v Octav I Combi??? Přibližná cena? Jinak děkuji všem za reakce na moje otázky.

Turbo by som rozhod. nové nekupoval. Najskôr je to potreba len vyčistiť... Pri rozoberaní je dobré označiť polohu vrtuliek, príp. zaisť. šróbu, inak je potreba vyváženie. V príp. že zistíš vôlu, nechať vymeniť ložiská a vyvážiť vo firme, ktorá robí repas. turba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nasel jsem tuto stranky s rozvodovymi sadami i s pumpou co na to rikate neni ta cena moc nizka a co ta kvalita dilu??

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06a198119b-rozvody-sada-rozvodu-remen-kladky-octavia.html

Taky jsem na to koukal,mají tam i hrozně levné pumpy. Máte s tím někdo zkušenosti? Zvažuji koupi, dokonce píší, že je to prvovýroba, tak by mě zajímalo, co od toho čekat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Radeji jsem nesetril a rozvody udelal driv, nez se neco vysype.

Po zime mi neco divne piskalo v motoru uz vicemene po kazdem startu cca 5 minut, tak jsem si rekl ze je nejvyssi cas, ikdyz jsem mel najeto 190tis a rozvody se mely delat pri 240tis (ale co kdyby nekdo tachac stocil o 50 ze).

Nechal jsem si dat tu nejlepsi sadu se vsim vsudy (ted se docela drbu na hlave, stalo to 8tis a co kdyz mi to zas po 50 zacne piskat, mel jsem dat tu nejlevnejsi za 5tis a udelat dalsi rozvody driv).

Inu vysledek se nijak neprojevil na spotrebe, auto tahne furt stejne blbe (66kw) a konecne hned po startu slysim jen lebedive cvakani pumpe duse (vim ze ta moje to nema, ale rika se to) :) a kupodivu ten zvuk je dunivejsi nez predtim. Jeste staci stahnout okynko, poslechnout si seveleni turba a jet do prace.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem to přehlédl, ale nemohu to najít. Nevíte někdo jestli u 1.8T 110kW AGU je vodní pumpa součástí rozvodů a mám jí tedy měnit také, nebo není součástí a můžu jí vynechat? Díky

edit: chodí ještě vůbec někdo na tohle forum?

Potřebuji ještě jednu věc, krom toho jestli mám kupovat pumpu, tak ještě mají v obchodě na netu dvě rozvodové sady rozdělené podle VIN, jedna je do VIN 1U-Y2390 953/1U-Y8298 302 a druhá od VIN 1U-Y2390954/1U-Y8298303, já mám VIN TMBZZZ1U7X2147689, nevíte kam to patří? Vůbec z toho nejsem chytrý, nedokážu to zařadit.

Díky snad za nějakou odpověď

Editováno: , autor: huskye
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,chtěl bych znát váš názor.Za pár km budu mít najeto 90tis od poslední výměny rozvodů.Tudíž mně to čeká znova.Myslíte,že bych mohl o jednu výměnu oleje protáhnout výměnu a udělat to až ve 105tis?Mám TDI-ALH(r.v.2001) 66kw+chip cca 86kw.Mám teď výdaje do bydlení,tak bych byl rád kdybych to mohl s klidem ještě nechat běhat 15tisíc .Myslíte,že to můžu nechat ještě,nebo radši vyměnit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,chtěl bych znát váš názor.Za pár km budu mít najeto 90tis od poslední výměny rozvodů.Tudíž mně to čeká znova.Myslíte,že bych mohl o jednu výměnu oleje protáhnout výměnu a udělat to až ve 105tis?Mám TDI-ALH(r.v.2001) 66kw+chip cca 86kw.Mám teď výdaje do bydlení,tak bych byl rád kdybych to mohl s klidem ještě nechat běhat 15tisíc .Myslíte,že to můžu nechat ještě,nebo radši vyměnit?

Ahoj.

No dělej si co chceš, ale už při nechipnutém autě riskuješ mnoho....

Určitě bych to vyměnil dle servisky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si myslel vazne? :feve:

Ahoj,no spíš chci vědět názor.Můj otec má taky TDI ALH-02 a poprvé měnil v 107 TKM a má to chiplé od nového.Já to asi vyměním,ale už jsem slyšel že i 160 někdo najel na 90TKM výměnný interval.Je mně jasné že by to byla sázka do loterie,ale myslím,že by to řemen zvládl,protože najezdím 70%km po dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vetsinou setrilkove koukaji na remen, jestli ma jeste napisy, tak to nechaj, kdyz uz je sjetej, tak menej

to ze nekdo najel 160tis je tim, ze ma rozvody pri 120tis a pak kazdych 30tis kontrola opotrebeni, ale maji to tusim okty az od roku 2003, do roku 2002 to bylo pri 120tis a starsi modely 2000- po 90tis

kazdopadne doporucuji udelat co nejdriv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

kapo1222: Pokud chceš, napiš mi SZ a dám Ti číslo na pána, co se specializuje na rozvody hlavně škodovek. Já měnil rozvody před měsícem a udělal mi luxusní ceny - za origo škoda rozvody jsem dal méně než v Kelly za febi. Hodně tomu rozumí a dobře poradí.

Editováno: , autor: jirina5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím,měl bych dotaz ohledně Octavie 1.8T AGU z roku 2001.

Podle servisní knížky byl měněn ozubený řemen v roce 2006 při 122 tis. km a já mám

nyní najeto 187 tis a řemen vypadá dobře.Teoreticky by měl ještě tak 60 tis vydržet že?

Tedy podle informací co mám v servisních papírech.Píše se tam o výměně řemenu na 1,8T při 180 tis.

Původní majitel se o auto staral velmi dobře.Dodržoval pravidelně servisní intervaly,nejezdil v zimě a na auto dával jen originální náhradní díly.Takže je i ten rozvoďák origo a žádnej Starline.

Můžu klidně spát a rozvoďák prozatím neřešit? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

z mé nynější zkušenosti bych spoléhal na ještě viditelné nápisy na řemenu pouze v případě jistoty předešlé výměny. já měl nápisy ještě čitelné, ale protože jsem si nebyl 100% jistý výměnou rozvodů , ikdyž jsem oktu kupoval se serviskou, vyměnil jsem je s dostatečným předstihem, no a podle servismena za minutu dvanáct.. napínací kladka měla úplně vyhlý a divně okousaný aretační kolík, takže prej chybělo málo.. vypadá to , že při předešlé výměně v servisu došlo pouze na výměnu řemene a zbytek nechali tak.. vodní pumpa byla taky úplně KO, takže už vím, proč se strácela voda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové, dotaz: udělal jsem výměnu rozvoďáku 1.9Tdi 66kw AHL MR 2003, najeto 123.tis (serviska). Kompletní, i s pumpou a kladkama. Ale dotaz, před výměnou jsem měl spotřebu cca 4,5l při klidné jízdě, teď nejdu při stejném stylu pod 5,5l. . .

má to souvislost nebo to někde v serisu dodupali, nebo si to sedne???

Je to podle maxidotu, prý se mu nemá až tolik věřit, ale přijde mně to celkem dost změna. Jinak zvuk motoru po výměně je takový ostřejší, skoro jako kdyby kovový, což jsem předtím neslyšel. Ale jinak jede auto napohodu, teoreticky bych řekl že i líp táhne od spodu (servisák prý při výměně rozvodů pročistil nějakým sprejem turbo nebo co)

Jde nějak zjistit, jestli třeba nedal něco špatně? Nebo by to mohlo být tím turbem?

Trochu mňe to sere, sice litr na sto není moc, ale tak aby se někde něco nevysypalo pozdějc.

Díky za postřehy, popřípadě rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...