Publikováno Únor 3, 20196 r Nenašiel som v téme o Superboch nič ohľadom výmeny rozvodov. Takže je tu niekto kto to už absolvoval??? Aký je interval výmeny?? Docital som sa že údajne su na motore 2 vodné pumpy, jedna klasika a druha nejaka pomocná. Vie niekto niečo viac k tejto téme??
Únor 3, 20196 r Rozvody by se měly dělat při 210 000 Km. A vodní pumpa je tam jedna, ta slavná řízená a druhé je pomocné el. čerpadlo. Akorát nevím, jestli se dávalo u všech motorů nebo jen u webasta??
Únor 3, 20196 r Autor Ja webasto nemam...kód motora mam CRLB a vraj tam mam aj to pomocné čerpadlo...... inak ta pumpa je nejaká elektrická.... prečo píšeš že "slavna" ??? Treba to meniť všetko pri rozvodoch.?? AJ TU pomocnú??? 210tis je docela dosť...
Únor 3, 20196 r Slavná proto, že se to dost kazí. Hlavně u OC 3 se to mění jako na běžícím pásu, ale i u Superbu 3. Já ju mám nedávno měněnou, protože se zasekne ta clona a začne se přehřívat motor. To pomocné čerpadlo je elektrické, takže si myslím, že dokud funguje, se nemění.
Únor 4, 20196 r Pokud je na S3 ta pumpa totožná jako na O3 (což asi ano, když to dělalo i na F3 1,4TDI), tak to její selhání může přijít vlastně kdykoli nezávisle na počtu kilometrů. Tedy jediná ochrana vyměnit za díl dle TPI, který tohle již nemá dělat (+ u dieselů BASF kapalina)
Únor 4, 20196 r Stalo se mi to na superbu 3, kod motoru DFCA, 140 Kw TDI. Při cca 80 tis. Km. Dělalo se to na záruku prodejce. Vůbec mi nevěřili, že se to přehřívá, tak až po doložení fotografie se do toho pustili. Vytáhli pumpu a clona samozřejmě zaseklá v zavřené poloze. A TPI je pouze na Octavii na Superba nemají nic. Ale je to stejný motor. Údajně ta nová pumpa má nějaké vylepšení, tak snad to už neudělá. Se pozná ?
Únor 4, 20196 r 210tis km , nová pumpa 04L121011L , už im celkom fungujú , túto novú som videl asi len raz že sa prehrievalo po výmene ale skôr to bolo zanesenou chladiacou sústavou čo je tiež vec týchto motorov . Sem tam niektorá aj tečie ... Rozvody sú v pohode až na debilné riešenie krytu a sondy hore ktorá mu zavadzia a je to drbačka to rozobrať ... Doporučil by som kontrolu v akom stave je chladiaca kvapalina a pri jednom aj jej výmenu za originál G013A8JM1 /5E0121013 + destilka , nič iné a žiadne neznačkové blbosti by som tam nelial inak prídu spomínané problémy s pumpou , zapchatým radiátorom kúrenia a pod. , tie následné opravy sú potom dosť drahé
Únor 4, 20196 r dnes som robil na octavii 3 1,6 tdi rozvody co je to iste co 2,0 tdi. daval som oe pumpu tu s L , aj tu novu g13, okolo 110e tusim som mal nakup na pumpu, povodna mala 180.000 a bez problemov
Únor 4, 20196 r před 5 hodinami, suri. napsal: tá ponuka sa netýka len tohto ale prakticky čohokoľvek okolo týchto áut A moja rotačka zostala v hanbe ....
Únor 5, 20196 r ale da sa :D kupis nove viko ventilov s tesnenim ale to nikto nechce, tusim okolo 100e stoji a len origo :)
Listopad 28, 20195 r V 4. 2. 2019 na 14:24, suri. napsal: tá ponuka sa netýka len tohto ale prakticky čohokoľvek okolo týchto áut dobry den , este robite skodovky ? dakujem
Duben 18, 20205 r Respektujte, že jsou to dva typy motorů a každý má své samostatné téma! Dodržujte pravidla fora! Příspěvky mimo téma smazány.
Září 10, 20204 r mam tento typ motoru, mechanik mi dnes povedal, ze je potrebne vymenit rozvody, lebo na remeni bol olej, pochopil som to tak, ze cez semering asi slzí, je to normalne pri 130000km? resp. stretli sa niekto s tym? Upraveno Září 10, 20204 r od Mišeno YouRun
Září 10, 20204 r videl som to, remen aj kladka bola od oleja, nie moc, ale bola, ide o to aby ten olej nerozleptaval remen...len sa pytam, ci sa s tym niekto stretol, pri najazde okolo 130000km s takouto vadou Upraveno Září 10, 20204 r od Mišeno YouRun
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.